اوپو نیز به جمع سازندگان تلویزیون هوشمند می‌پیوندد

جمعه ۴ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اوپو درصدد است نخستین تلویزیون هوشمند خود را در دو مدل ۵۵ و ۶۵ اینچی روانه بازار ‌کند.
تبلیغات

به‌نظر می‌رسد زمان آن فرا رسیده تا شرکت‌های سازنده گوشی هوشمند در زمینه‌های دیگری نیز حضور پر‌رنگ‌تری داشته باشند. یکی از این زمینه‌ها نیز عرضه تلویزیون‌های هوشمند است که از سیستم‌عامل‌های مختلف ازجمله اندروید تی‌وی قدرت می‌گیرند.

تاکنون شرکت‌های مختلفی دست به معرفی تلویزیون هوشمند زده‌اند که از میان آن‌ها می‌توان به وان‌پلاس، نوکیا، شیائومی و آنر (زیرمجموعه شرکت هواوی) اشاره کرد. حال، به‌نظر می‌رسد شرکت دیگری نیز وارد بازار پرسود تلویزیون‌های هوشمند می‌شود. طبق گزارش‌ها، اوپو در نظر دارد ماه اکتبر اولین تلویزیون هوشمند خود را به علاقه‌مندان محصولات شرکت چینی معرفی کند.

شرکت اوپو طی کنفرانس اخیر خود اعلام کرد که اکوسیستم این شرکت از گوشی‌های هوشمند فراتر می‌رود و به‌زودی وارد بازارهای دیگر ازجمله تلویزیون هوشمند خواهد شد. با وجود اینکه مشخص شد محصول جدید اوپو در ماه اکتبر رونمایی می‌شود؛ اما مقام‌های شرکت چینی از انتشار اطلاعات بیشتر ازجمله مشخصات سخت‌افزاری و قیمت آن خودداری کردند.

یکی از مقام‌های بلندپایه اوپو در خلال کنفرانس گفت که تلویزیون هوشمند این شرکت در دو مدل ۵۵ و ۶۵ اینچی روانه بازار خواهد شد. با وجود اینکه گفته شد علاقه‌مندان به محصولات شرکت چینی باید منتظر ویژگی‌های منحصربه‌فردی در اولین تلویزیون هوشمند اوپو باشند؛ اما هیچ اشاره‌ای به خصوصیات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آن نشد.

درواقع باید تا زمان برگزاری رویداد جدید اوپو در ماه اکتبر صبر کرد تا شاهد رونمایی اولین تلویزیون هوشمند شرکت چینی باشیم. باید درنظر داشت که معرفی چنین محصولی دور از انتظار نبود؛ زیرا اوپو از زیرمجموعه‌های شرکت BBK Electronics محسوب می‌شود و دو زیرمجموعه دیگر این شرکت یعنی وان‌پلاس و ریلمی نیز تلویزیون‌های هوشمند خود را معرفی کرده‌اند.

در هر صورت عرضه محصولات بیشتر به بازار باعث ایجاد رقابت شده و درنهایت به کاهش قیمت‌ تلویزیون ختم می‌شود. کاهش قیمت‌ها و تنوع در دستگاه‌های موجود در بازار نیز به سود کاربران خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات