سامسونگ چه محصولاتی در رویداد Life Unstoppable معرفی کرد؟

چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 9 دقیقه
سامسونگ در مراسم مهم Life Unstoppable از محصولات متنوعی شامل گوشی، تبلت، گجت پوشیدنی، شارژر بی‌سیم، یخچال فریزر، ماشین لباس‌شویی و دستگاه خشک‌کن پرده‌برداری کرد.
تبلیغات

سامسونگ‌الکترونیکس ظهر امروز مراسم مهمی با عنوان «زندگی بدون توقف‌» برگزار کرد تا دستاوردهای جدیدش را در حوزه‌ی موبایل، پوشیدنی‌ها، تلویزیون، تجهیزات صوتی و لوازم خانگی به‌نمایش بگذارد. این مراسم آنلاین برگزار شد و در ابتدا قرار بود در قالب کنفرانسی مطبوعاتی در همایش ایفا ۲۰۲۰ برگزار شود؛ بااین‌حال، دنیاگیری ویروس کرونا باعث شد سامسونگ به‌خاطر حفظ سلامت کارمندانش تصمیم بگیرد که در محل برگزاری ایفا حضور پیدا نکند.

درحالی‌که یک روز تا آغاز رسمی ایفا فاصله داریم، سامسونگ محصولات جدیدش را رونمایی کرد. سامسونگ می‌گوید مراسم «زندگی ‌بدون توقف» (Life Unstoppable) عصر جدیدی از نوآوری را آغاز می‌کند. در این مراسم، کره‌ای‌ها تلاش کردند به‌وضوح نشان دهند که صنعت فناوری چقدر پیشرفت کرده و چگونه می‌تواند زندگی روزمره‌ی ما را ساده‌تر و لذت‌بخش‌تر کند. 

دنیاگیری ویروس کرونا باعث تعطیلی بسیاری از مراکز و قرنطینه‌شدن مردم در خانه شد. این دنیاگیری اهمیت فناوری را بیش‌ازپیش نشان داد؛ زیرا امروزه به‌لطف پلتفرم‌هایی ویژه مردم می‌توانند از راه دور باهم در ارتباط باشند. سامسونگ می‌گوید قصد دارد محدودیت‌ها را بردارد و با ایجاد نوآوری، زندگی و کار و سرگرمی را لذت‌بخش‌تر کند. سامسونگ در مراسم «زندگی بدون توقف» پروژکتور جدیدی با عنوان The Premiere را رونمایی کرد که سرگرمی‌های خانگی را وارد مرحله‌ای جدید می‌کند.

همچنین، سامسونگ مانیتور گیمینگ اودیسی G5 را به‌نمایش گذاشت که بر تجربه‌ی بازی‌های ویدئویی اثر مثبت محسوسی می‌گذارد. گلکسی ای ۴۲ 5G، گلکسی فیت ۲، گلکسی تب A7 و گلکسی زد فولد ۲ دیگر محصولاتی هستند که سامسونگ در مراسمش نشان داد.

سامسونگ مشارژری بی‌سیم با عنوان تریو (Trio) ساخته است که می‌تواند سه دستگاه را هم‌زمان شارژ کند. یخچال فریزر RB7300T Classic سامسونگ با بهره‌گیری از فناوری‌هایی مثل SpaceMax و یخچال‌های ‌سفارشی‌سازی‌شدنی سری Bespoke می‌توانند به‌خوبی غذاها را سالم نگه دارند. افزون‌براین، سامسونگ ماشین لباس‌شویی جدیدی با نام WW9800T را به‌نمایش گذاشت که از هوش مصنوعی برای شست‌و‌شوی لباس‌ها استفاده می‌کند. دستگاه خشک‌کن DV8000T این شرکت نیز به فناوری هوش مصنوعی مجهز است.

مدیر بازاریابی ارشد شعبه‌ی اروپایی سامسونگ در مراسم «زندگی ‌بدون توقف» اعلام کرد که وضعیت ویژه‌ی امروز باعث شده است سامسونگ نحوه‌ی ارتباط خود با صنعت فناوری را مجددا ارزیابی کند؛ آن‌هم به‌نوعی که هیچ‌کس نمی‌توانست انتظارش را داشته باشد. او می‌گوید سامسونگ نه‌تنها از این تغییرات جدید استقبال می‌کند؛ بلکه قصد دارد همواره یک قدم جلوتر از بقیه باشد و هنگام طراحی محصولاتش، آینده‌نگربودن آن‌ها را مدنظر قرار دهد. 

پروژکتور سامسونگ / Samsung The Premier در خانه افراد مشغول تماشای فیلم

پروژکتور The Premiere سامسونگ

امروزه، مردم زمان زیادی را در خانه می‌گذرانند و تلویزیون‌های هوشمند بیش از هر زمان دیگری اهمیت پیدا کرده‌اند. برای کسانی که زمان زیادی در خانه هستند، مهم است تلویزیون هوشمند باکیفیت باشد و تجربه‌ی بصری لذت‌بخشی ارائه دهد. در همین زمینه، سامسونگ پروژکتور هوشمندی با نام The Premiere معرفی کرده است که محتواهای ویدئویی را در ابعادی بزرگ و با کیفیت چشمگیر به‌نمایش می‌گذارد تا شما را به تلویزیون بی‌نیاز کند.

پروژکتور The Premiere سامسونگ در مدل‌های ۱۲۰ و ۱۳۰ اینچ به بازار عرضه می‌شود

این پروژکتور در مدل‌های ۱۲۰ و ۱۳۰ اینچ به بازار عرضه می‌شود و خود دستگاه ابعادی زیادی از خانه را اشغال نمی‌کند و می‌توانید محتوا را در مکان دلخواه پخش کنید و تمام آنچه نیاز دارید، دیواری صاف است. سامسونگ تلاش کرده است در این محصول از طراحی مینیمالیستی استفاده کند.

سامسونگ می‌گوید The Premiere از ووفرهای داخلی قدرتمند و صدای محیطی Acoustic Beam به‌همراه سه لیزر انقلابی با وضوح 4K برخوردار است. The Premiere LSP9T نخستین پروژکتور دنیا به‌حساب می‌آید که رسما از استاندارد +HDR10 بهره‌ می‌برد و همین موضوع نشان می‌دهد که این پروژکتور می‌تواند رنگ‌ها را زنده به‌نمایش بگذارد و کنتراست عالی ارائه دهد. سامسونگ قصد دارد The Premiere LSP9T را امسال در آلمان، بریتانیا، فرانسه، سوئد و چند کشور دیگر روانه‌ی بازار کند.

تلویزیون Terrace سامسونگ در محیط روباز کنار خانواده

تلویزیون Terrace سامسونگ

سامسونگ مدتی پیش تلویزیون هوشمندی با نام The Terrace معرفی کرد که مخصوص فضاهای روباز است و از روشنایی ۲،۰۰۰ نیت بهره می‌برد. ساندبار ویژه‌ی این تلویزیون سامسونگ که با نام The Terrace Soundbar شناخته می‌شود، همچون خود تلویزیون گواهینامه‌ی IP55 برای مقاومت دربرابر نفوذ آب دارد. ساندبار یادشده از فناوری Adaptive Sound بهره‌مند است که می‌تواند تنظیمات صدا را براساس محتوای در حال تماشا تغییر دهد. جزئیات بیشتر درباره‌ی تلویزیون و ساندبار Terrace را در اینجا مطالعه کنید. The Sero و Q950 دیگر تلویزیون‌های باکیفیت سامسونگ هستند که تجربه‌ی بصری راضی‌کننده‌ای به کاربر ارائه می‌دهند.

دنیاگیری ویروس کرونا باعث شد توجهات به صنعت گیمینگ افزایش پیدا کند. امروزه، بازی‌های ویدئویی به بستری برای ارتباط افراد با یکدیگر و به‌اشتراک‌گذاری تجربیات لذت‌بخش تبدیل شده‌اند. سامسونگ با علم ‌به این موضوع تلاش کرده ازطریق معرفی محصولی جدید، تا حدی نیاز گیمرها را رفع کند. سامسونگ می‌گوید گوشی‌های پرچم‌دارش بهترین تجربه‌ی گیمینگ قابل‌حمل را ارائه می‌دهند و این شرکت ازطریق مانیتورهای باکیفیت تلاش می‌کند تجربه‌ی بازی ازطریق رایانه‌ها را لذت‌بخش‌تر از قبل کند.

سه رخ جلو مانیتور گیمینگ اودیسی جی 5 سامسونگ / Samsung Odyssey G5

مانیتور گیمینگ اودیسی G5 سامسونگ

مانیتورهای پرچم‌دار جدید سری اودیسی سامسونگ با نام‌های G9 و G7 نخستین مانیتورهای خمیده‌ی ۱،۰۰۰ میلی‌متری دنیا به‌حساب می‌آیند و از زمان پاسخ‌دهی یک میلی‌ثانیه‌ای و نرخ نوسازی (رفرش ریت) ۲۴۰ هرتز برخوردار هستند. در همین زمینه، سامسونگ مانیتور گیمینگ جدیدی با نام اودیسی G5 معرفی کرده است که کیفیت تصویر رضایت‌بخشی دارد و در برخی بازارهای منتخب عرضه می‌شود. سامسونگ می‌گوید اودیسی G5 حاوی تمامی فناوری‌هایی است که از مانیتورهای گیمینگ این شرکت انتظار دارید. این مانیتور سامسونگ به فناوری Flicker-Free نیز مجهز است که خستگی چشم را کاهش می‌دهد تا گیمرها بتوانند برای مدت طولانی‌تر بازی کنند.

نمای سه رخ جلو گلکسی تب ای 7 سامسونگ / Galaxy Tab A7

گلکسی تب A7 سامسونگ

امسال، کاربران بیش از هر زمان دیگری به فناوری‌های موبایلی متکی بودند؛ به‌همین‌دلیل، سامسونگ تلاش کرده است اهمیت ویژه‌ای به این بازار بدهد و محصولات متنوعی معرفی کند. تلاش‌های سامسونگ باعث شده است اکوسیستم دستگاه‌های خانواده‌ی گلکسی متنوع‌تر و پیشرفته‌تر از همیشه باشد. یکی از دستگاه‌های جدید سامسونگ تبلت گلکسی تب A7 است که صفحه‌نمایش ۱۰٫۴ اینچ TFT دارد و نسبت نمایشگر به بدنه‌ی آن ۸۰ درصد است.

چهار اسپیکر با استاندارد دالبی اتموس، دوربین اصلی هشت مگاپیکسلی، دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی، سه گیگابایت حافظه‌ی رم، ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه‌ ذخیره ‌سازی ‌ارتقاپذیر ازطریق کارت میکرو SD، باتری ۷،۰۴۰ میلی‌آمپرساعتی با درگاه USB-C و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون جزو مشخصه‌های تبلت سامسونگ هستند. 

نمای سه رخ پشت گلکسی ای 42 Galaxy A42 5G سامسونگ

گلکسی ای ۴۲ 5G سامسونگ

دومین دستگاه سامسونگ گلکسی ای ۴۲ 5G است که البته فعلا به‌طور اولیه معرفی شده و اطلاعات زیادی درباره‌ی آن نمی‌دانیم. گوشی سامسونگ گلکسی ای ۴۲ 5G از صفحه‌نمایش ۶٫۶ اینچ سوپر ٰAMOLED با وضوح 1080p استفاده می‌کند. گلکسی ای ۴۲ 5G از دوربین پشتی چهارگانه بهره‌مند است و احتمالا در آینده‌ای نه‌چندان دور به بازار عرضه می‌شود. محصول دیگری که سامسونگ در مراسمش به‌نمایش گذاشت، گلکسی زد فولد ۲ بود که شب گذشته به‌صورت کامل به‌همراه مدل ویژه‌ی ۳،۳۰۰ دلاری رونمایی شد. این دستگاه درمقایسه‌با نسل اول بهبودهای محسوسی به‌خود دیده است تا تجربه‌ی بهتری از گوشی‌های تاشدنی را ارائه دهد. 

گلکسی ای ۴۲ 5G ارزان‌ترین گوشی 5G سامسونگ به‌حساب می‌آید

سامسونگ در مراسم «زندگی ‌بدون توقف» روی گجت‌های پوشیدنی نیز مانور داد. سامسونگ می‌گوید امروزه افراد زیادی باشگاه را ترک کرده‌اند و در خانه مجبورند تمرین کنند؛‌ به‌همین‌دلیل، اهمیت دستبندهای تناسب‌اندام دوچندان شده است که می‌توانند فعالیت‌های ورزشی را پایش کنند. سامسونگ برای پاسخ به نیاز بازار، دستبند سلامتی گلکسی فیت ۲ را معرفی کرده است. گلکسی فیت ۲ ازنگاه سامسونگ شریک بی‌نقص شما برای تناسب‌اندام به‌حساب می‌آید. این دستبند تناسب‌اندام سبک‌وزن به باتری‌ای با شارژدهی طولانی و قابلیت‌هایی ویژه برای پایش فعالیت‌های کاربر مجهز شده است. 

سه رخ جلو گلکسی فیت 2 / Galaxy Fit 2 نارنجی

گلکسی فیت ۲ سامسونگ

سامسونگ می‌گوید که گلکسی فیت ۲ می‌تواند به‌صورت خودکار حداکثر پنج حالت ورزشی را تشخیص دهد و روی آن‌ها نظارت کند. به‌علاوه این دستبند جزئیاتی همچون میزان کالری سوخته‌شده، ضربان قلب، مسافت طی‌شده و... را ارائه می‌دهد. گلکسی فیت ۲ می‌تواند بر الگوی خواب کاربر نظارت و روزانه خواب را تحلیل کند.

نحوه‌ی طراحی دستبند به‌‌گونه‌ای است که باعث می‌شود ناحیه‌ای از دستتان که دستبند روی آن بسته شده، کمتر عرق کند. صفحه‌نمایش این گجت پوشیدنی شیشه‌ی سه‌بعدی و خود دستبند ۷۰ واچ‌فیس دارد. سامسونگ عمر باتری گلکسی فیت ۲ را ۱۵ روز مداوم اعلام می‌کند که البته در برخی شرایط خاص براساس تنظیمات مختلف به ۲۱ روز هم می‌رسد. 

شارژر بی سیم تریو / Trio سامسونگ با نوت 20 و گلکسی واچ 3 و بادز لایو

شارژر بی‌سیم تریو سامسونگ

سامسونگ در مراسم «زندگی بدون توقف» شارژر بی‌سیمی با نام تریو را نیز معرفی کرد. تریو همان‌طورکه از نامش پیدا است، می‌تواند سه دستگاه را هم‌زمان شارژ کند؛ ولی سامسونگ تاکنون به توان خروجی این شارژر اشاره نکرده است. تریو با کابل USB-C به USB-C عرضه می‌شود و امکان تهیه‌ی آن در رنگ‌های مشکی و سفید وجود دارد. بخش بالایی تریو میزبان فرورفتگی دایره‌ای‌شکل است که می‌توان ساعت گلکسی واچ ۳ را در آن جای داد. 

یخچال بسپوک سامسونگ / Bespoke ماژولار از نمای جلو

یخچال Bespoke سامسونگ

سامسونگ در مراسم ویژه‌ی خود از رونمایی لوازم خانگی چشم‌پوشی نکرد و یخچالی جدید با نام Bespoke معرفی کرد که اکتبر ۲۰۲۰ (مهر و آبان امسال) روانه‌ی بازار اروپا می‌شود. این یخچال‌فریزر ماژولار را می‌توان به اَشکال مختلف شخصی‌سازی کرد.

طبق گفته‌ی سامسونگ، بررسی‌ها نشان می‌دهد امروزه مردم کمتر از قبل به فروشگاه‌ها مراجعه می‌کنند؛ اما کسانی که به فروشگاه می‌روند، بیشتر از قبل محصول می‌خرند. سامسونگ متوجه شد که نیاز مردم به یخچال‌فریزر افزایش پیدا کرده است؛ به‌همین‌دلیل، یخچال فریزری با نام RB7300T Classic معرفی کرده که ظرفیت داخلی بسیار زیادی دارد. این یخچال به‌لطف فناوری SpaceMax تقریبا ۳۸۵ لیتر دارد و در سه ارتفاع مختلف عرضه می‌شود و درعین‌حال مصرف انرژی کمی دارد. 

ماشین لباس شویی سامسونگ Samsung WW9800T از نمای جلو

ماشین لباس‌شویی WW9800T سامسونگ

سامسونگ به‌طور جدی در بازار لوازم شست‌و‌شوی لباس هوشمند حضور یافته است. این شرکت مدتی پیش ماشین لباس‌شویی WW9800T را معرفی کرد که از هوش مصنوعی برای شست‌و‌شو استفاده می‌کند. فناوری EcoBubble سامسونگ می‌تواند ازطریق تبدیل مواد شوینده به حباب‌هایی نرم، میزان اثرگذاری شوینده‌ها را به بیشترین حد برساند. ناگفته نماند این شرکت کره‌ای دستگاه خشک‌کن DV8000T را نیز در مراسم «زندگی بدون توقف» معرفی کرد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات