مدرک آزمون آیلتس ایرانمهر؛ گران‌قیمت ولی باارزش

چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
مؤسسه‌ی زبان ایرانمهر با سابقه‌ی ۱۷ ساله، یکی از بهترین آموزشگاه‌های زبان ایران درزمینه‌ی آموزش زبان‌های روز دنیا (انگلیسی، فرانسه، آلمانی، اسپانیایی، ترکی و...)، مفتخر است که با قویترین کادرهای آموزشی در ۲۴ شعبه در سرتاسر ایران به شما عزیزان زبان‌آموز خدمت‌رسانی کند.
تبلیغات

ما زبان انگلیسی را چرا یاد می‌گیریم؟ برای این سؤال جواب‌های زیادی وجود دارد. برای مثال، می‌توان به مهاجرت، تدریس، علاقه و... اشاره کرد. معمولا اگر یادگیری زبان انگلیسی از روی علاقه یا اجبار واحد‌های دانشگاهی انجام شود؛ پس نیازی نیست که حتما به‌دنبال اخذ مدرک باشید. همین که بتوانید متن‌های انگلیسی را کامل متوجه شوید یا کمی در مکالمه تسلط پیدا کنید، کفایت می‌کند.

بااین‌حال، اگر هدف بزرگ‌تری دارید، پس قطعا باید مدرک آن را نیز دریافت کنید. معمولا اکثر آموزشگاه‌ها بعد از اتمام دوره‌های زبان، مدرکی دراختیار شما می‌گذارند؛ مدرکی که به‌کمک آن بتوانید در همان آموزشگاه تدریس کنید. باوجوداین، اگر درآمد بیشتری می‌خواهید یا قصد مهاجرت دارید، باید مدرک بین‌المللی معتبر دریافت کنید. در این زمینه، می‌توان مدرک آزمون آیلتس را در نظر گرفت.

این روزها همه به‌خوبی می‌دانند که آزمون آیلتس چیست و مدرک آن چه اعتباری دارد. اگر نمی‌دانید، آزمون آیلتس آزمونی ۹ نمره‌ای است که مدرک آن را سازمان‌های بین‌المللی و دانشگاه‌های سراسر دنیا می‌پذیرند. این آزمون این روزها با افزایش نرخ ثبت‌نام حسابی سروصدا به‌پا کرده است.

معمولا شرکت در آزمون آیلتس اولین انتخاب هر زبان‌آموزی است که هدف بزرگی در یادگیری زبان انگلیسی دارد. به‌عبارت‌دیگر، اگر مدرک آیلتس را داشته باشید، هرجا که پا بگذارید، آینده خواهید داشت. این مدرک به همه ثابت می‌کند که شما چقدر به زبان انگلیسی مسلط هستید و می‌توانید هرجایی از این دنیا، گلیم خود را از آب بیرون بکشید.

البته شما باید نمره‌ی خوبی از این آزمون دریافت کنید؛ یعنی اگر در آزمون آیلتس شرکت کنید و از آن «چهار» ساده بگیرید، مدرک را به کسی نشان ندهید خیلی بهتر است. نمره‌ای که معمولا  دانشگاه‌ها می‌پذیرند، ۶ تا ۶/۵ است. اگر نمره‌ی شما از این میزان نیز بیشتر باشد، آینده‌ی روشن‌تری خواهید داشت و می‌توانید رقیب سرسختی برای سایر متخصصان زبان انگلیسی باشید. فرقی نمی‌کند تدریس باشد یا ترجمه، هر کارفرمایی که اسم مدرک آزمون آیلتس به‌گوشش بخورد، کار را دو دستی به شما تقدیم خواهد کرد.

با این اوصاف، شاید بد نباشد که چهارونیم میلیون تومان هزینه کنید و تا پنج سال زندگی بسیار خوبی برای خود رقم بزنید. اگر می‌گوییم پنج سال به این دلیل است که هر مدرک آیلتس حداکثر پنج سال اعتبار دارد. پس اگر سال‌ها پیش این مدرک را اخذ کرده‌اید، مجددا باید در این آزمون شرکت کنید.

این روزها که همه برای مهاجرت تحصیلی اقدام می‌کنند، آزمون زبان آیلتس از قبل نیز سخت‌تر شده است؛ پس برای اینکه نمره‌ی خیلی خوبی از آن اخذ کنید، بهتر است حسابی تمرین کنید. در‌این‌میان، اگر در دوره‌های زبان مخصوص آیلتس شرکت کنید، به‌نفع شما خواهد شد؛ چون هرچه هم خودتان تنهایی تمرین کنید یا به زبان انگلیسی تسلط داشته باشید، بازهم به مربی باتجربه‌ای نیاز دارید که درباره‌ی فوت‌و‌فن‌های شرکت در آزمون آیلتس راهنمایی‌تان کند.

این هیچ فرقی با کلاس‌های تست کنکور ندارد. شما هرچه هم که درستان خوب باشد، تا وقتی در کلاس تست شرکت نکنید و معلمی باتجربه راهنمایی‌تان نکند، نمی‌توانید درصد فراوانی از سوالات سخت کنکور سراسری را پاسخ دهید. آزمون آیلتس هم دقیقا به همین شیوه برگزار می‌شود.

در‌این‌میان، به شما شرکت در دوره‌های آزمون آیلتس آموزشگاه زبان ایرانمهر را پیشنهاد می‌کنیم. آموزشگاه زبان ایرانمهر با ۱۷ سال سابقه‌ی درخشان در تدریس زبان انگلیسی و سایر زبان‌های بین‌المللی، مفتخر است که بهترین کلاس‌ها را با حرفه‌ای‌ترین استادان زبان برگزار کند.

دوره‌های آموزش آیلتس در این آموزشگاه را بهترین استادان برگزار می‌کنند. در این کلاس‌ها، برنامه‌ی فشرده ولی کاربردی‌ دراختیار زبان‌آموز قرار می‌گیرد تا در مدت کوتاهی به فوت‌و‌فن‌های شرکت در آزمون آیلتس مسلط و با سبک این آزمون انگلیسی‌بریتانیایی بیشتر‌ آشنا شود.

در گذشته، توصیه می‌کردیم که بعد از یادگیری این فوت‌و‌فن‌ها، در آزمون ماک آیلتس شرکت کنید و با آزمون واقعی کمی آشنا شوید؛ ولی به‌دلیل ویروس کرونا، آزمون آیلتس به‌صورت اینترنتی برگزار می‌شود و به «آیلتس اندیکاتور» مشهور است. پس دیگر نیازی نیست که در آزمون ماک (آزمایشی) آیلتس شرکت کنید، فقط هرچه‌سریع‌تر آن را یاد بگیرید و از این فرصت طلایی استفاده کنید تا در منزل خودتان، در این آزمون پر از استرس شرکت کنید. مدرک آزمون مجازی آیلتس را نیز بسیاری از دانشگاه‌ها و سازمان‌های بین‌المللی می‌پذیرند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات