ساخت سایت و فروشگاه حرفه‌ای با سایت ‌ساز رایو

چهارشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
اگر به‌دنبال ایجاد یک وب‌سایت در سریع‌ترین و راحت‌ترین زمان ممکن باشید، رایو این امکان را دراختیار شما قرار می‌دهد.
تبلیغات

این روزها اینترنت تبدیل به اولین ابزاری شده که اغلب مردم در صورت نیاز به دریافت اطلاعات، به آن مراجعه می‌کنند. برای مثال اگر شخصی به‌دنبال اطلاع از قیمت کالایی باشد، ابتدا در اینترنت به جست‌وجو می‌پردازد. این موضوع نه فقط در مورد دریافت قیمت کالا، بلکه درخصوص دریافت انواع خدمات و سرویس‌ها از کسب‌وکارهای مختلف نیز صادق است، از این‌رو حضور در فضای آنلاین را باید از جمله‌ی اقدامات واجب و ضروری خواند که هر کسب‌وکار برای موفقیت بیشتر باید در دستور کار خود قرار دهد.

همین امر باعث شده تا این روزها شاهد این موضوع باشیم که کسب‌وکارها و اشخاص مختلف با تفکر تجاری، صفحات و حساب‌های کاربری مختلفی را در شبکه‌های اجتماعی اداره کنند؛ اما آیا حضور در شبکه‌های اجتماعی پاسخگوی نیاز کسب‌وکارها و فروشگاه‌های آفلاین در فضای اینترنت است؟ به‌طور قطع می‌توان ادعا کرد که پاسخ این سؤال منفی است. پس چاره کار چیست؟ به‌طورحتم، داشتن یک وب‌سایت یا فروشگاه اختصاصی راهکاری حرفه‌ای‌تر برای حضور در فضای آنلاین است، اما این راهکار، پیچیدگی‌های بیشتری نیز دارد. راه‌اندازی یک وب‌سایت نیاز به تخصص و دانش بالاتری دارد که شامل خرید دامنه، هاست، طراحی و برنامه‌نویسی فرانت و بک‌اند و حفظ و نگه‌داری می‌شود.

رایو؛ تلفیقی از ساد‌گی برای فرایندی حرفه‌ای

ما در سایت ساز آنلاین رایو با درنظر داشتن همه‌ی این دغدغه‌ها برای کاربرانی که راه‌اندازی وب‌سایت برای آن‌ها به شکل سنتی چه از نظر هزینه و چه از نظر زمان به‌صرفه نیست، راهکارهای مختلف و متنوعی را درنظر گرفته‌ایم. رایو یک سرویس سایت‌ساز است که به‌جرئت می‌توان راه‌اندازی یک وب‌سایت یا فروشگاه در آن را به‌سهولت راه‌اندازی یک حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی تشبیه کرد. البته نباید چنین تصور کرد که سادگی کار با رایو باعث شده تا عملکرد وب‌سایت‌های مدنظر کاهش داشته باشد. ما در رایو سعی کرده‌ایم که درکنار ایجاد سادگی برای فرایند راه‌اندازی یک وب‌سایت، قابلیت‌های حرفه‌ای را دراختیار کاربران قرار دهیم.

در سایت ساز و فروشگاه ساز رایو تمام مراحل برای راه‌اندازی یک وب‌سایت یا فروشگاه را طی فرایند‌ای منظم با مراحل ساده به کاربر نمایش می‌دهیم. طی ایجاد یک‌ وب‌سایت یا فروشگاه، خدماتی چون ارائه‌ی دامنه‌ی ir و هاستینگ نامحدود را به رایگان دراختیار کاربران قرار می‌دهیم. با رایو کاربران نیازی به آگاهی از مراحل طراحی قالب و پیاده‌سازی آن ندارند و کافی است تا با انتخاب قالب مدنظر خود، آن را اعمال کنند.

همان‌طور که اشاره کردیم، ساده‌بودن ساخت یک وب‌سایت و فروشگاه اینترنتی با استفاده از رایو به این معنی نیست که سطح خدمات ارائه‌شده نیز غیرحرفه‌ای است. کاربران رایو قادر خواهند بود تا وب‌سایت یا فروشگاه خود را ازطریق اتصال به گوگل آنالیتیکس و وب‌مستر مورد بررسی قرار دهند.

سایت‌ساز و فروشگاه‌ساز آنلاین رایو، آموزش‌هایی را نیز تدارک دیده‌ تا کاربران به‌راحتی بتوانند فرایند طراحی یک وب‌سایت را در قالب ویدیوهای کوتاه مشاهده کنند. البته ساخت یک وب‌سایت تنها در مرحله‌ی ساخت خلاصه نمی‌شود و نگه‌داری از آن نیز جزو نکات مهم است. ما در رایو سعی کرده‌ایم تا این کار را نیز ساده کنیم. اضافه‌کردن زبان‌های مختلف به وب‌سایت، تغییر قالب، تأمین امنیت وب‌سایت، بهینه‌سازی برای موتورهای جست‌وجو یا سئو درکنار آمار بازدید از سایت و همچنین اضافه‌کردن انواع درگاه‌های پرداخت، از جمله‌ی امکاناتی است که رایو به‌سادگی آن را دراختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

شیوع ویروس کرونا با وجود تمامی تأثیرهای منفی که در جامعه داشت، باعث شد تا بسیاری به اهمیت حضور پررنگ‌تر در فضای آنلاین پی ببرند. ما در رایو سعی کردیم تا در این دوران با ارائه‌ی تخفیف بالا به منظور راه‌اندازی وب‌سایت و فروشگاه، درکنار کسب‌وکارها باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات