رودستر شورولت کلرادو به مزایده گذاشته خواهد شد

چهارشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
وانت شورولت کلرادو مدل ۲۰۰۵ که با اصلاحات بسیار زیاد به خودروی روباز تبدیل شده است، در ماه نوامبر سال جاری توسط شرکت حراجی Mecum در جریان جشنواره لاس وگاس ۲۰۲۰ به مزایده گذاشته می‌شود.
تبلیغات

گرچه انجام هرگونه دست‌کاری در یک خودرو کاملا سفارشی آسان است، اما زیبایی حاصل از تغییرات در خودرو متناسب با سلیقه‌ی همگان نخواهد بود. این وضعیت دقیقاً درباره‌ی رودستر شورولت کلرادو صادق است که شرکت حراجی Mecum Auctions قصد دارد در جشنواره فروش لاس وگاس ۲۰۲۰ به مزایده بگذارد. قرار است این جشنواره از ۱۲ تا ۱۴ نوامبر امسال با حضور بسیاری از علاقه‌مندان خودروها و موتورسیکلت‌های کلاسیک و لوکس برگزار شود.

نمای جانبی وانت پیکاپ شورولت کلرادو / Chevrolet Colorado تبدیل شده به رودستر روباز قرمز رنگ بورگاندی

به‌عنوان نقطه‌ی شروع این محصول از شورولت کلرادو ۲۰۰۵ استفاده شده و قطعات کارخانه‌ای زیادی در وانت باقی نمانده است. سقف کاملا برداشته شده و شیشه‌های کناری به سمت پایین کشیده می‌شوند. درهای به اصطلاح خودکشی (Suicide doors) جایگزین طرح اصلی درها شده‌ و دستگیره‌های در، دستگیره صندوق عقب و در باک به‌طور کامل برداشته شده‌اند. کفی عقب دیگر وجود خارجی ندارد، بنابراین انتظار نداشته باشید که از این وانت برای حمل‌ونقل استفاده شود.

برای پایین آوردن سیستم تعلیق و کل خودرو، هم‌اکنون وانت پیک‌آپ تغییریافته کلرادو دارای سیستم تعلیق بادی است. خودرو سوار بر رینگ‌های ۲۲ اینچی فرورفته در گلگیرهای برجسته و عجیب می‌شود تا شورولت کلرادو به زمین نزدیک‌‌تر شود.

نمای عقب وانت پیکاپ شورولت کلرادو / Chevrolet Colorado تبدیل شده به رودستر روباز قرمز رنگ بورگاندی

اگرچه طراحی بیرونی بسیار دوقطبی و متناقض‌نما است، اما کابین احتمالاً از نظر زیبایی‌شناسی و سلایق افراد جنبه صفر و صدی دارد. با نگاهی کوتاه به کابین متوجه می‌شویم که به مدل‌های تیونینگ‌شده قبل از سال ۲۰۰۰ شبیه‌تر است. فضای داخل کابین با طرح رنگ بورگاندی، بژ و برنزه تزئین می‌شود و صندلی‌ها دارای روکش‌هایی از پوست مار هستند و کفپوش ضخیمی روی کف خودرو قرار دارد.

بلندگوها و قطعات سیستم صوتی استریو به‌طور آشکارا در پنل‌های درها قرار گرفته‌اند و چیزی نیست که انتظار داشته باشیم در خودروهای سفارشی مدرن ببینیم. کنسول مرکزی سفارشی از جنس فایبرگلاس نیز شامل صفحه نمایشی در قسمت پایین است.

نمای کابین و صندلی ها وانت پیکاپ شورولت کلرادو / Chevrolet Colorado تبدیل شده به رودستر روباز قرمز رنگ بورگاندی

طبق فهرست Mecum Auctions، تصاویر این خودروی روباز شورولت کلرادو به‌زودی در مجله Mini Truckin و Truckin نمایش داده خواهد شد. در آمریکا افراد علاقه‌مند زیادی پیدا می‌شوند که بدون توجه به هزینه مالی، به خرید چنین محصولاتی تمایل داشته باشند. به همین علت انتظار می‌رود که شورولت کلرادو رودستر به‌زودی مالک جدیدی پیدا کند. شرکت حراجی Mecum هنوز قیمت پیشنهادی برای این خودرو را اعلام نکرده است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات