تاریخ عرضه ال جی وینگ فاش شد

جمعه ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
یک افشاگر مدعی شد که ال‌جی وینگ اواسط ماه مهر، به بازار عرضه می‌شود. ال‌جی وینگ از دو نمایشگر با قابلیت چرخش بهره می‌برد.
تبلیغات

بر اساس اخباری که توسط منابع آگاه به‌دست رسانه‌ها رسید، گوشی ال‌ جی وینگ با نمایشگر دوگانه‌ و طراحی خاص، روز ۵ اکتبر ۲۰۲۰ (۱۴ مهر ۱۳۹۹) به بازار عرضه می‌شود. ظاهرا ال‌جی در ابتدا تصمیم گرفته بود که گوشی را دو هفته‌ی دیگر در روز ۲۵ سپتامبر ۲۰۲۰ (۴ مهر ۱۳۹۹) به بازار عرضه کند، اما درنهایت عرضه‌ی گوشی ۱۰ روز دیگر به‌تعویق افتاد. 

انتظار می‌رود ال‌جی روز ۱۴ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۴ شهریور ۱۳۹۹) نخستین اطلاعات رسمی مربوط به گوشی وینگ را دردسترس رسانه‌ها قرار دهد. تاکنون صرفا برخی شایعه‌ها درباره‌ی گوشی شنیده‌ایم و افشاگران ویدئویی را نیز از آن فاش کردند. این ویدئو نحوه‌ی عملکرد ال‌ جی وینگ را نمایش می‌داد. ایوان بلس، افاشگر شناخته‌شده‌ی دنیای فناوری، مدتی پیش رندرهای رسمی ال‌جی وینگ را نیز فاش کرد تا با طراحی ظاهری دستگاه آشنا شویم. 

ال‌جی وینگ مجهز به دو صفحه‌نمایش خواهد بود که یکی از آن‌ها می‌تواند تا ۹۰ درجه بچرخد؛ درصورت چرخش کامل صفحه‌نمایش، ال‌جی وینگ حالتی شبیه به حرف T انگلیسی پیدا می‌کند. گفته می‌شود گوشی وینگ به صفحه‌نمایش اصلی ۶٫۸ اینچ مجهز است و صفحه‌نمایش دوم ظاهری مربعی‌شکل دارد و ابعادش به چهار اینچ می‌رسد. ظاهرا ال‌جی وینگ توانایی پشتیبانی ز شبکه‌ی 5G را دارد و در پنل پشتی خود از مجموعه‌دوربین سه‌گانه با حسگر اصلی ۶۴ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

ال‌جی وینگ مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون 765G کوالکام خواهد بود و از هشت گیگابایت رم بهره خواهد گرفت. افشاگران می‌گویند ال‌جی قصد دارد گوشی وینگ را با قیمت بیش از ۱٬۶۰۰ دلار به بازار عرضه کند؛ بااین‌حال فکر نمی‌کنیم قیمت گوشی درنهایت تا آن حد بالا باشد.

آن‌طور که افشاگران می‌گویند، به‌طور کلی بین ال‌جی وینگ و ال‌جی ولوت شباهت‌های محسوسی ازلحاظ مشخصات فنی وجود دارد، اما وینگ به‌دلیل داشتن فرم فاکتور منحصربه‌فرد، قطعا قیمت بسیار بیشتری خواهد داشت. ال‌جی می‌گوید به‌مدت چهار هفته در همکاری با برخی از کاربران، روی ال‌جی وینگ آزمایش‌های به‌خصوصی انجام داده است و قصد دارد به‌زودی تیزری رسمی از آن پخش کند؛ پس از به‌اتمام‌رسیدن این فرایند، معرفی رسمی محصول انجام خواهد شد. 

وینگ نخستین گوشی متعلق‌به پروژه‌ی اکسپلورر (Explorer Project) ال‌جی به‌حساب می‌آید. ال‌جی می‌گوید ازطریق پروژه‌ی اکسپلورر دسته‌ی جدیدی از گوشی‌های هوشمند را تعریف می‌کند که نحوه‌ی تعامل با آن‌ها متفاوت خواهد بود. ال‌جی در بیانیه‌ای که اواسط این ماه منتشر کرد، گفت: «ال‌جی وینگ قرار است فرم فاکتور جدید و متفاوتی ارائه دهد و تجربه‌ی موبایلی ویژه‌ای به‌ارمغان آورد که با گوشی‌های هوشمند سنتی نمی‌توان به آن‌ دست پیدا کرد».

بر اساس اعلام رسمی ال‌جی، گوشی وینگ روز بیست‌و‌چهارم شهریور ساعت ۱۸:۳۰ به‌وقت تهران با برگزاری کنفرانسی مطبوعاتی رونمایی می‌شود. زومیت پوششی جامع از این کنفرانس ارائه خواهد داد. اگر به محصولات ال‌جی علاقه‌مند هستید، می‌توانید بخت خود را در مسابقه‌ی ۱۰ سالگی زومیت برای برنده‌شدن جوایزی نفیس امتحان کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات