هدفون فری بادز پرو هواوی معرفی شد

پنج‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
فری‌بادز پرو جدیدترین هدفون توگوشی تمام‌بی‌سیم هواوی است که مجموعا ۳۰ ساعت موسیقی پخش می‌کند و از درایورهای ۱۱ میلی‌متری بهره می‌گیرد.
تبلیغات

هواوی ساعاتی پیش در کنفرانس مطبوعاتی خود از هدفون توگوشی تمام‌بی‌سیم فری‌بادز پرو (Huawei FreeBuds Pro) پرده‌برداری کرد که در روزهای اخیر به‌دفعات در اخبار از آن صحبت شده بود. هواوی می‌گوید فری‌بادز پرو درمقایسه‌با نسل‌های قبلی هدفون‌های توگوشی تمام‌بی‌سیم شرکت، فرایند حذف نویز محیط را بهتر انجام می‌دهد و به یکی از قابلیت‌های برتر هدفون ایرپادز پرو اپل مجهز است.

فری بادز پرو / FreeBuds Pro هواوی با کیس مشکی

سال گذشته، هواوی هدفون توگوشی فری‌بادز ۳ را رونمایی کرد که میزان شباهت‌هایش به نسل اول ایرپادز اپل باعث تعجبمان شد. هواوی فری‌بادز پرو درمقایسه‌با فری‌بادز ۳ تفاوت‌‌های محسوسی ازلحاظ ظاهری به‌خود دیده است و بدنه‌ای با گوشه‌های تیز دارد و در بخش خارجی‌اش لوگو بزرگ هواوی به‌چشم می‌خورد. این شرکت چینی به‌وضوح هدفون فری‌بادز پرو را برای رقابت مستقیم با ایرپادز پرو اپل معرفی کرده است.

هواوی قصد دارد هدفون جدید خود را با سَری‌های کوچک و متوسط و بزرگ عرضه کند تا کاربران بسته ‌به شکل گوش خود، بهترین سَری را انتخاب کنند. هواوی می‌گوید اپلیکیشنی را به‌همراه فری‌بادز پرو منتشر می‌کند که می‌تواند به شما بگوید کدام‌یک از سَری‌ها مخصوص گوشتان است.

در بخش بیرونی هدفون جدید هواوی، حسگری وجود دارد که به شما امکان می‌دهد پخش موسیقی یا شدت صدای آن را کنترل کنید. همان‌طورکه می‌شد انتظار داشت،‌ با ضربه‌زدن روی هدفون موسیقی پخش یا متوقف می‌شود و با سوایپ‌کردن روی بخش بیرونی آن، می‌توان شدت صدا را کنترل کرد. همچنین، اگر با دو انگشت روی هدفون ضربه بزنید، ANC فعال می‌شود. اگر دوبار با دو انگشت روی هدفون ضربه بزنید، وارد حالتی می‌شوید که اجازه‌ی ورود صدای محیط را به گوش می‌دهد.

هواوی می‌گوید قابلیت ANC فری‌بادز پرو می‌تواند صداهای ۴۰ دسی‌بل محیط را حذف کند. این در حالی است که فری‌بادز ۳ حداکثر صداهای ۱۵ دسی‌بلی را حذف می‌کرد. در این هدفون، توگوشی از تراشه‌ی کرین A1 هواوی استفاده می‌شود.

مدل سفید فری بادز پرو / FreeBuds Pro هواوی با کیس

فری‌بادز پرو به سیستم حذف نویز فعال (Active Noise Cancellation) مجهز است. هواوی می‌گوید هدفون جدیدش نخستین هدفونی است که به‌صورت پویا شدت قابلیت حذف نویز را تنظیم می‌کند. همچنین، این هدفون‌ حالت‌های ویژه‌ای برای تقویت صدای خارجی دارد. در هدفون تمام‌بی‌سیم هواوی، از درایور ۱۱ میلی‌متری استفاده شده است و طبق گفته‌ی هواوی، فری‌بادز پرو می‌تواند به‌همراه کیس شارژ، مجموعا ۳۰ ساعت موسیقی پخش کند.

هریک از هدفون‌ها هنگام فعال‌بودن قابلیت حذف نویز فعال، تا چهار‌و‌نیم ساعت شارژدهی می‌کنند. درصورت غیرفعال‌کردن ANC، شارژدهی به تقریباً هفت ساعت می‌رسد. فرایند شارژ کامل کیس یک ساعت طول می‌کشد و برای شارژ کامل هدفون، باید آن را به‌مدت ۴۰ دقیقه درون کیس قرار دهید. هواوی فری‌بادز پرو از اکتبر ۲۰۲۰ (مهر و آبان ۱۳۹۹) با قیمت ۱۹۹ یورو (۲۳۶ دلار) برای پیش‌خرید دردسترس قرار می‌گیرد. قیمت هدفون جدید هواوی تقریباً با رقبای اصلی خود برابری می‌کند شما این هدفون را چطور ارزیابی می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات