شیائومی گوشی هوشمند 5G با قیمت ارزان‌تر از ۴۰۰ دلار عرضه می‌کند

سه‌شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی رسما در حساب توییترش تأیید کرد که مدل ارزان‌قیمتی از سری می ۱۰ را با مودم سازگار با ارتباطات 5G به بازار عرضه خواهد کرد.
تبلیغات

تاکنون، مدل‌های مختلفی از سری می ۱۰ شیائومی رونمایی شده‌اند و به‌نظر می‌رسد که مدل دیگری نیز از این سری با ویژگی‌هایی فوق‌العاده در راه است. مدل جدید که نامش هنوز مشخص نشده، برخلاف می ۱۰ و می ۱۰ پرو و می ۱۰ اولترا محصولی پرچم‌دار محسوب نمی‌شود و درواقع، گوشی هوشمند اقتصادی خواهد بود.

شرکت چینی شیائومی در حساب توییتر خود پستی منتشر کرده و اطلاعاتی از محصول جدید خود به اشتراک گذاشته است. گوشی هوشمند جدید از سری می ۱۰ قیمتی ارزان‌تر از ۴۰۰ دلار (۳۰۰ پوند) خواهد داشت و مهم‌ترین ویژگی‌ آن درکنار برچسب قیمتی‌اش، پشتیبانی از ارتباطات 5G خواهد بود.

این ویژگی به‌لطف استفاده‌ از جدیدترین تراشه سری ۷ اسنپدراگون کوالکام برای کاربران به‌ارمغان می‌آید. تاکنون، شیائومی از تراشه‌های اسنپدراگون 765G و 768G در محصولاتش استفاده کرده است؛ اما آنچه در تیزر تبلیغاتی این شرکت نظر ما را به‌خود جلب می‌کند، اشاره به استفاده از تراشه‌ای معرفی‌نشده است.

تیزر گوشی هوشمند ارزان قیمت شیائومی

چندی پیش، اطلاعاتی منتشر شد که در روزهای آینده، شیائومی سه گوشی هوشمند جدید رونمایی خواهد کرد: می ۱۰ تی و می ۱۰ تی پرو و می ۱۰ تی لایت. دور‌از‌ذهن نیست که تیزر تبلیغاتی شرکت چینی اشاره‌ای به شیائومی می ۱۰ لایت کرده باشد.

درباره‌ی گوشی شیائومی می ۱۰ تی پرو می‌دانیم که از نمایشگری با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی و ماژول دوربین سه‌گانه با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده می‌کند. طبیعتا چنین محصولی بعید به‌نظر می‌رسد ارزان‌تر از ۴۰۰ دلار باشد. شیائومی می ۱۰ تی نیز نسخه‌ی ضعیف‌شده از مدل پرو خواهد بود و احتمالا با قیمتی بسیار نزدیک به آن به بازار عرضه می‌شود.

همین امر سبب شده تا نگاه‌ها به‌سمت شیائومی می ۱۰ تی لایت برود؛ محصولی که اطلاعات بسیار کمی از آن منتشر شده است. درهرصورت در روزهای آینده، شرکت چینی با برگزاری رویدادی آنلاین به تمامی پرسش‌ها پاسخ خواهد داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات