لامینگو، تجربه خدمات حقوقی آنلاین و ارزان

یک‌شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که به‌خاطر هزینه بالا یا عدم دسترسی به وکیل یا مشاور حقوقی متخصص، از دریافت مشاوره حقوقی منصرف شده باشید.
تبلیغات

حجم بالای کلاهبرداری‌ها، اختلافات و جرایم نشان‌دهنده اهمیت جایگاه وکلا و مشاوران حقوقی در معاملات و تصمیمات شما است. امروزه به لطف تکنولوژی وب و افزایش ضریب نفوذ اینترنت، این خدمات با هزینه پایین و به‌صورت آنلاین قابل ارائه است. لامینگو در همین راستا سامانه خدمات حقوقی آنلاین را دراختیار افراد و کسب‌وکارهای متنوع قرار داده است. این استارتاپ که کار خود را با ارائه خدمت تنظیم هوشمند قرارداد آغاز کرده است، درحال‌حاضر خدمات حقوقی متنوعی را ارائه می‌دهد. یکی از نقاط قوت سامانه لامینگو، به‌کارگیری به‌روزترین تکنولوژی‌های روز دنیا است.

بانک قرارداد لامینگو، دسترسی آسان به انواع قراردادهای استخدامی، پیمانکاری، استارتاپی، ملکی و... را ممکن کرده است. تنها کافی است قرارداد موردنظر خود را در بانک قرارداد انتخاب کنید تا پس از چند کلیک فایل ورد و پی‌دی‌اف قراردادتان را دریافت کنید. تکنولوژی به‌کار رفته در سامانه تنظیم هوشمند قرارداد لامینگو این امکان را فراهم کرده است تا با پاسخ به پرسش‌های هر قرارداد، مطابق نیازتان یک قرارداد سفارشی در لحظه دریافت کنید. بدون اینکه زمان یا هزینه زیادی بابت تنظیم اختصاصی قرارداد بپردازید، با چند کلیک ساده فایل قرارداد سفارشی خود را دریافت خواهید کرد.

خدمات حقوقی لامینگو

علاوه بر این، برخی قراردادها به‌صورت تمپلیت‌ آماده نیز توسط برترین وکلای پایه یک دادگستری و مشاوران حقوقی مجرب تنظیم و ارائه شده است. تمامی تمپلیت‌ها با کیفیت بالا و به‌صورت فایل ورد قابل دانلود است.

شاید برای شما نیز، فرایند امضای قراردادها و اسنادتان امری زمان‌بر و گاهی پرهزینه باشد. لامینگو با ارائه محصول امضای الکترونیک این امکان را فراهم کرده تا سریع و بدون دغدغه، قراردادها و اسنادتان را به امضای طرفین برسانید. همچنین این اطمینان را به شما خواهد داد که امضای الکترونیکی همانند امضای کتبی ارزش حقوقی دارد و مورد تأیید مراجع قانونی است.

علاوه بر این امکان دریافت مشاوره حقوقی آنلاین در تمامی ساعات شبانه‌روز فراهم است. کاربران می‌توانند سوالات و چالش‌های حقوقی خود را به‌صورت آنلاین مطرح نمایند. مشاوران حقوقی مجرب لامینگو در اسرع وقت، پاسخ‌ها و نظرات خود را ارائه خواهند داد. این خدمت موجب شده تا امکان دسترسی به مشاوره حقوقی رایگان برای همه افراد فراهم شود.

خدمات حقوقی لامینگو

علاوه بر این جهت مشاوره از وکلای پایه یک دادگستری و مشاوران حقوقی متخصص در زمینه‌های مختلف، مشاوره حقوقی تلفنی و حضوری نیز فراهم است. جهت رزرو وقت مشاوره کافی است مشاور خود را براساس تخصص مورد نیاز انتخاب و به‌صورت آنلاین وقت مشاوره دریافت کنید.

مجموعه لامینگو با ارائه خدمات حقوقی آنلاین باکیفیت، سعی در کاهش اختلافات و چالش‌های حوزه حقوقی جامعه دارد. همچنین با ارائه محتوای غنی حقوقی، در تلاش است تا آگاهی عموم را نسبت به مسائل حقوقی افزایش دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات