سری گلکسی نوت 20 اولین آپدیت نرم‌افزاری را دریافت کردند

جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
آپدیت سری گلکسی نوت 20 به حجم ۵۰۰ مگابایت است و مهم‌ترین ویژگی آن، افزودن پچ امنیتی ماه اوت ۲۰۲۰ محسوب می‌شود.
تبلیغات

دو روز پیش، شرکت سامسونگ از جدیدترین پرچم‌داران خود، گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا رونمایی کرد؛ محصولاتی که انتظار می‌رود از تراشه اکسینوس ۹۹۲ با لیتوگرافی ۵ نانومتری استفاده کنند، اما شرکت کره‌ای به دلایلی نامشخص برای سری جدید نوت از تراشه اکسینوس ۹۹۰ استفاده کرد.

با وجود اینکه تنها دو روز از رونمایی محصولات جدید سامسونگ می‌گذرد؛ اما اخباری در فضای مجازی منتشر شده که اولین به‌روزرسانی برای گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا عرضه شده است. آپدیت عرضه‌شده در حدود ۵۰۰ مگابایت حجم دارد و پچ امنیتی ماه اوت ۲۰۲۰ را یدک می‌کشد.

متاسفانه در جزئیات آپدیت جدید به اطلاعات دیگری اشاره نمی‌شود و مشخص نیست که آیا امکانات جدیدی پس از نصب به‌‌روزرسانی به گوشی هوشمند اضافه می‌شود یا حیر. با این حال می‌توان برطرف شدن باگ‌های احتمالی و بهبود عملکرد گوشی هوشمند را از موارد احتمالی دانست که پس از نصب آپدیت جدید روی گلکسی نوت ۲۰ یا نوت ۲۰ اولترا رخ خواهند داد.

نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا در دو مدل با تراشه اکسینوس ۹۹۰ یا اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس به بازار عرضه می‌شود. هردو گوشی هوشمند جدید شرکت کره‌ای با اندروید ۱۰ به بازار عرضه شده‌اند و رابط کاربری OneUI 2.5 را یدک می‌کشند. سامسونگ وعده داده که سری نوت ۲۰ در آینده سه آپدیت بزرگ از سیستم‌عامل اندروید را دریافت خواهند کرد و درواقع برخلاف محصولات قدیمی‌تر سامسونگ که پشتیبانی دوساله می‌شدند، سری جدید نوت از پشتیبانی سه‌ساله برخوردار خواهند بود.

زومیت، بزرگ‌ترین رسانه خبری برای فارسی‌زبانان، فرصت تهیه ویدیوی بررسی از پرچم‌داران جدید سامسونگ را داشته است که تماشای آن‌ها برای طرفداران محصولات شرکت کره‌ای جذاب خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات