خرید و فروش دنا پلاس ایران خودرو با خودرو45

جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
کارشناسان مجرب مجموعه خودرو45 پس از ثبت سفارش شما در وب سایت از نقطه آغازین خرید تا آخرین لحظه در یکی از شعب همین شرکت در نزدیکی محل زندگی شما، شما را همراهی می‌کنند.
تبلیغات

چند سالی است که در میان مصرف‌کنندگان داخلی خودرو در ایران، اتومبیلی به‌نام دنا پلاس جایگاه خود را پیدا کرده است و در مدت زمان کوتاهی به محبوبیت بسیار بالایی دست پیدا کرده است. درحال‌حاضر، علاوه بر تولید روز این خودرو، فروش دنا پلاس کارکرده در بازار طرفداران خاص خود را دارد. سال 1396 سالی بودکه دنا پلاس به‌عنوان خودرویی قدرتمند به صف محصولات ایران‌خودرو اضافه شد. این ماشین یکی از سدان های جذاب و زیبایی است که نوع اول آن با نام دنا در سال 1393 رونمایی شد و مانند کیک داغ بعد از فراخوان ثبت‌نام آن به فروش انبوه رسید. در فرصت دست داده سعی می‌کنیم به طراحی داخلی و خارجی دنا پلاس و مشخصات فنی و امکان این اتومبیل بپردازیم.

طراحی و مشخصات ظاهری دنا پلاس

با ساخت دنا پلاس و کیفیت های ظاهری آن صدای شکایات دست اندرکاران ایران‌خودرو نیز کم رنگ تر شد و بعد از به بار نشستن این نوباوه همیشه در حال حرکت، اخم ها به لبخند رضایت هم از سوی مشتریان و هم از سوی سازندگان و مدیران ایران‌خودرو تبدیل شد. در فروش دنا پلاس کارکرده و چه در نسخه تولید روز این خودرو آن چیز که بیش از هر چیز چشم خریدار را می‌گیرد طرح اسپرت و تعریف منطقی بدنه آن برای رانندگی در کشوری مانند ایران است. اگر به خطوطی که میان در ها با بدنه اصلی ایجاد شده دقت کنید متوجه ظرافت طراحی برای نفوذ پیدا نکردن صدا و آب به داخل خودرو می شوید. عایق بندی دنا پلاس و طراحی قسمت های مختلف دنا پلاس تا حدی با دقت انجام شده که صدای حرکت اتومبیل هم به داخل کابین راهی ندارد. به این معنی که آرامش را می‌توان شعار اول این ماشین سواری دانست. نوع قرارگیری باک ماشین و طرح کلاسیک رینگ های دنا پلاس این امکان را برای مخاطبان ایجاد می‌کند که بتوانند با همان نگاه اول رابطه ای آشنا و نه غریب با آن برقرار کنند.چراغ های دیلایت در این اتومبیل از نسخه اولیه دنا پیشرفته تر است و شیشه جلویی آن نیز به مراتب کارآمدتر و طراحی دلچسب تری دارد. دو خط در دو طرف دنا پلاس در قالب ماشین قرار دارده که مفهوم زیبایی و سرعت را به سوار خود القا می‌کند.

مشخصات و طراحی داخلی

فرم صندلی های دنا پلاس با طرح اسپرت خود در هنگام نشستن سواران این حس را به شما می‌دهد که تمام قسمت نشیمن گاه و پشت شما را پوشش می‌دهد و همین طراحی باعث می‌شود که در زمان حرکت و در تند ترین پیچ های جاده شما حالتی ساکن داشته باشید و فشاری به ستون فقرات شما وارد نشود. همچنین، دست دوز بودن چرم و پارچه به کار رفته در  صندلی های دنا پلاس اگر دچار حادثه ای مانند سوختگی نشوند حتی بعد از چندین سال استفاده با موادی که در آن‌ها به کار رفته با همان کیفیت باقی می مانند. این نکته بیش تر قابل‌توجه برای کسانی است که به فکر خرید و فروش دنا پلاس کارکرده هستند. رنگ هایی که برای این اتومبیل انتخاب شده‌اند به‌طور پیش‌فرض آبی و مشکی و انواع رنگ‌های دیگر هستند که البته می‌توانید از گزینه سفارش هم نیز استفاده کنید.

امکانات و آپشن های دنا پلاس

تفاوت چندانی میان طراحی داخلی دنا و دنا پلاس وجود ندارد. تقریبا همان قطعات و تجهیزات در این ماشین به کار رفته است. سانروف که در بالای سر راننده و صندلی کناری او در مرکز سقف ماشین قرار گرفته است در هر دو نوع دنا و دنا پلاس وجود دارد. تنظیمات 8 جهته در قسمت جلویی ماشین قرار گرفته است و با کمک این دکمه های جهت ده کار شما بیش‌ازپیش برای تسلط بر همه چیز راحت می‌شود. داشبورد دنا پلاس کار کرده از جنس پلاستیک و چوب است که هر دو مواد به کار رفته به رنگ قهوه ای سوخته هستند و نمایی فوق‌العاده را به قسمت جلویی اتومبیل به نمایش می گذارد. شاید شنیده باشید که خودرو دنا طرح سوناتایی دارد و همین زیبایی باعث می‌شود بسیاری برای خرید و فروش دنا پلاس کارکرده یا تولید روز ترغیب شوند. خبر خوش این جا است که طرح سوناتایی در دنا پلاس نیز به قوت قبل باقی است. سانروف برقی، سیستم عیب‌یابی در در های جلو، کروز کنترل، آینه های برقی و مانیتور لمسی 7 اینچ، مه شکن برای جاده های مه گرفته در مسافرت هم در قسمت جلویی ماشین و هم عقب و همچنین نمایشگر دمای محیط ماشین همه چیز را برای حرکت بی نقص شما با اتومبیل دنا پلاس فراهم می‌کند.

مشخصات فنی دنا پلاس ایران‌خودرو

پیشرانه این خودرو از همان پیشرانه‌های همیشگی ایران‌خودرو یعنی EFY است. EFY همان پیشرانه‌ای است که به موتور ملی شهرت دارد. این پیشرانه حاصل همکاری دو شرکت ایپکو و F.E.V کشور آلمان است. شاید تعجب برانگیز باشد اما این پیشرانه نسبت به گونه‌های پیشرفته TU5 و XUV از قدرت بیش تری برخوردار است. پیشرانه EFY چهار سیلندره است و حجم دقیق آن 1646 سی سی است. 115 اسب‌بخار نیروساز این موتور در دنا پلاس است و دور موتور آن به 6300 دور بر دقیقه و 150 نیوتن‌متر گشتاور، 3500 دور در دقیقه انجام می‌شود. جعبه‌دنده 5 سرعته دستی که در این ماشین به چرخ های جلو منتقل می‌شوند. دنا پلاس این توان را دارد که در مدت زمان 14 ثانیه سرعت خود را به 100 کیلومتر بر ساعت برساند. زمان‌بندی قابل تغییر سوپاپ‌های VVT در این ماشین باعث می‌شود که چه در دنا پلاس کارکرده و چه در نسخه تولید روز آن، شما از آلایندگی کم‌تر این خودرو و همچنین مصرف سوخت به مراتب کم تر آن راضی باشید. دنا پلاس در عوض هر 100 کیلومتر 7.9 لیتر بنزین مصرف می‌کند. این ماشین به سیستم تعلیق (Suspension System) برخوردار است. دسته کمک فنرها و بوش و طبق و دیگر اجزای این سیستم در دنا پلاس فرمان پذیری و پایداری را به سوار هدیه می‌دهد و تنش و تکان تکان‌های معمول در ماشین‌های دیگر را از یاد مخاطب ماشین از بین می‌برد.

مزایا و معایب خودرو دنا پلاس

یکی از معایبی که در مورد ماشین دنا پلاس به وفور مطرح می‌شود، وجود ستون A آن است که کمابیش برای راننده در هنگام رانندگی مزاحمت ایجاد می‌کند. یکی دیگر از معایب وجود کلیدهای هوشمند در اطراف راننده است که البته بسیاری از این بابت خوشحال هستند و با آن‌ها احساس راحتی بیش‌تری می‌کنند ولی عده‌ای وجود این دکمه‌ها را آزاردهنده تلقی می‌کنند.

 بررسی وضعیت فروش دنا پلاس کارکرده در ایران

تولید کننده اصلی خودرو دنا پلاس قدیمی‌ترین شرکت اتومبیل سازی کشور یعنی ایران‌خودرو است. که هر کدام از ما برای خرید این خودرو و به‌ویژه خودروهای داخلی و خارجی دیگر در کشور نیاز به شرکت مطمئنی برای خرید است که بتوان بعد از خرید نیز روی وب‌سایت یا شرکتی که از آن دنا پلاس خرید کرده‌ایم حساب باز کرد. لذا با این پشتیبانی ایران‌خودرو و امکانات و آپشن های مناسب این خودرو خانوادگی و طراحی جذاب خارجی خرید و فروش دنا پلاس در بازار خودرویی ایران بخوبی در حال انجام است و مشتریان بالقوه ای برای این خودرو وجود دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات