اپلیکیشن سامسونگ نوت با وان نوت مایکروسافت سینک می‌شود

پنج‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
در پی همکاری مشترک سامسونگ و مایکروسافت، برخی اپلیکیشن‌های دو شرکت از این پس با یکدیگر همگام‌سازی خواهند شد.
تبلیغات

روز گذشته و در طی برگزاری رویداد آنپکد سامسونگ، مقامات شرکت کره‌ای از نسخه به‌روزشده‌ای از اپلیکیشن نوت رونمایی کردند که یکی از ویژگی‌های مهم آن، سینک یا همگام‌سازی با اپلیکیشن محبوب وان نوت مایکروسافت است؛ البته این همگام‌سازی تنها یک طرفه خواهد بود و کاربر امکان بازگشایی فایل‌های وان نوت را در اپلیکیشن سامسونگ نوت نخواهد داشت.

اپلیکیشن سامسونگ نوت با اوت‌لوک نیز همگام‌سازی خواهد شد که درواقع به کاربر اجازه می‌دهد به ایمیل‌ها تغییراتی جزئی ازجمله افزودن امضاء را اعمال کند. در این بین، اپلیکیشن ریمایندرز سامسونگ نیز با اوت‌لوک، مایکروسافت تودو و تیمز همگام‌سازی شده است. با استفاده از اپلیکیشن‌های ذکرشده، کاربر می‌تواند در نظم‌دهی به برنامه‌های خود در اپلیکیشن ریمایندرز، آزادی عمل بیشتری داشته باشد و از اپلیکیشن‌های ذکرشده برای منظم‌تر ساختن برنامه‌های آتی خود استفاده کند.

سامسونگ به اپلیکیشن نوت خود ویژگی جالب دیگری نیز اضافه کرده است که به اپلیکیشن اجازه می‌دهد به‌صورت همزمان، متن نوشتاری و فرامین صوتی را از کاربر دریافت و ذخیره کند؛ به این صورت که کاربر می‌تواند به‌صورت همزمان، فایلی نوشتی را در نوت بنویسد و همچنین فایل صوتی را نیز ضبط کند. چنین قابلیتی را در اپلیکیشن‌های دیگر ازجمله وان نوت مایکروسافت نیز دیده‌ایم؛ اما اضافه شدن آن به سامسونگ نوت برای کاربران طبیعتا جذاب و کاربردی خواهد بود.

طبق گفته‌های مقامات سامسونگ، اپلیکیشن نوت قادر است که متون نوشتاری کاربر را طی فرآیندی به‌صورت خودکار خواناتر ساخته و در فولدری مخصوص ذخیره کند. سامسونگ نوت امکان کار با فایل‌های PDF را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد و برای انجام کارهایی ازجمله هایلایت کردن متون نیازی به اپلیکیشن جداگانه‌ای نخواهد داشت.

انتظار می‌رود گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا در کنار گلکسی تب اس ۷ و اس ۷ پلاس ازجمله اولین محصولاتی از سامسونگ باشند که به اپلیکیشن به‌روزشده‌ی سامسونگ نوت دسترسی خواهند داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات