ورود باکس اختصاصی فیلیمو به بازار تکنولوژی

سه‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
فیلیمو به‌عنوان پلتفرم وی‌اودی، با تولید و عرضه‌ی باکس اختصاصی خود به‌نام «فیلیموباکس» بر بستر سیستم‌عامل اندروید، به مشتریان این سرویس‌ خدمات باکیفیت‌تری ارائه می‌دهد.
تبلیغات

به‌گزارش روابط‌عمومی فیلیمو و درادامه‌ی اقدام‌های توسعه‌ای این پلتفرم فیلیمو، باکس اختصاصی خود را با نام تجاری «فیلیموباکس» برای استفاده‌ی آسان و تجربه‌ی کاربری منحصر‌به‌فرد روی نمایشگرهای بزرگ تولید و به بازار عرضه کرده است. حضور در کانون خانواده‌ها و تجربه‌ی لذت‌بخش‌تر تماشا روی تلویزیون‌های خانگی اهداف توسعه‌ای فیلیمو برای تولید و عرضه‌ی «فیلیموباکس» با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ و با کیفیت رضایت‌بخش بوده است.

فیلیموباکس

از ویژگی‌های «فیلیمو‌باکس» می‌توان به پخش تصاویر با کیفیت 4K و پشتیبانی از ۶۰ فریم‌برثانیه اشاره کرد که مزیت رقابتی مهمی درمقایسه‌با به نمونه‌های مشابه در بازار به‌همراه دارد. در طراحی این دستگاه، از پردازنده‌ی چهارهسته‌ای و ۶۴ بیتی AMLogic S905X2 دو گیگاهرتزی و حافظه‌ی RAM از نوع DDR4 و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی EMMC برای بهره‌بردن از عملکردی سریع و با ثبات استفاده شده است.

فیلیموباکس

وضوع تصاویر چشمگیر، سرعت سریع پردازش و نمایش ویدئوها، جست‌وجوی صوتی ازطریق کنترل بلوتوث و از راه دور، امکان بهره‌گیری از سرویس‌های گوگل ازجمله دستیار گوگل و پلی‌استور گوگل و دسترسی به تمام محتواهای سرویس وی‌اودی فیلیمو با یک سال اشتراک رایگان ازجمله ویژگی‌های این دستگاه تازه‌عرضه‌شده به بازار است. این باکس ۴۱۷ گرم وزن دارد و با بهره‌مندی از دو درگاه یواس‌بی، خروجی HD‌ام‌آی، امکان اتصال به وای‌فای تا شعاع صد متر و سیستم‌عامل اندروید تی‌وی ۸.۱ یکی از به‌روزترین باکس‌هایی است که برای رفع نیاز کاربران فیلیمو به بازار آمده. همچنین، محتویات داخل جعبه شامل آداپتور، کابل AV، کابل HDMI، کنترل از راه دور بلوتوث با قابلیت جست‌وجوی صوتی و فیلیمو باکس است که به‌همراه یک سال اشتراک رایگان به خریداران عرضه خواهد شد.

این محصول ازطریق صفحه‌ی اختصاصی فیلیمو به آدرس www.filimo.com/filimobox و فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا عرضه می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات