تصاویر جدید آیفون 12 پرو مکس، قابلیت‌های نمایشگر و دوربین آن را نشان می‌دهند

چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
برخی منابع با انتشار تصاویری از محیط کاربری احتمالی آیفون ۱۲ پرو مکس ادعا می‌کنند که این گوشی به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد بود.
تبلیغات

تصاویر جدیدی از گوشی پرچم‌دار آتی اپل در رسانه‌ها فاش شده است که قابلیت‌های احتمالی آیفون ۱۲ پرو مکس را نشان می‌دهد. طبق اسکرین‌شات‌های منتشرشده، اپل گوشی آیفون جدید را با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی به بازار عرضه می‌کند که قابلیت پشتیبانی از نرخ نوسازی انطباقی را هم دارد. در تصاویر جدید، همچنین برخی از قابلیت‌های دوربین آیفون جدید دیده می‌شود.

جان پرسر، تصاویر جدید از آیفون ۱۲ پرو مکس را در توییتر منتشر کرد. او قبلا قابلیت‌ها و زمان‌های معرفی محصولات اپل را با دقت بالایی پیش‌بینی کرده بود. اسکرین‌شات‌ها ظاهرا از یک نمونه‌ی اولیه‌ی تأیید تولید از iPhone 12 Pro Max ثبت شده‌اند که نمایشگری ۶/۷ اینچی دارد. اولین اسکرین‌شات، کنترل‌های جدید را در اپلیکیشن تنظیمات آیفون ۱۲ پرو مکس نشان می‌دهد. دو کلید جدید با نام‌های Enable High Refresh Rate و Enable Adaptive Refresh Rate در تصویر دیده می‌شوند. کلید اول به کاربران امکان می‌دهد تا نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز را در نمایشگر گوشی فعال کنند و کلید دوم، تنظیم کردن نرخ نوسازی را بسته به نوع محتوای درحال نمایش برعهده‌ی گوشی می‌گذارد.

تنظیمات نمایشگر آیفون 12 پرو مکس

تنظیمات بالا برای برخی از کاربران اپل آشنا هستند. آیپد پرو از سال‌ها پیش قابلیتی به‌نام ProMotion دارد که تنظیمات مشابهی را ارائه می‌کند.

در بخش تنظیمات دوربین در اسکرین‌شات جدید، قابلیت‌های دوربین آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس دیده می‌شود. بخش مهمی از قابلیت‌ها به استفاده از امکانات حسگر LiDAR برای بهبود کیفیت تصاویر مربوط می‌شود. یک کلید در بخش تنظیمات دیده می‌شود که امکان فعال‌سازی استفاده از حسگر LiDAR برای تشخیص دقیق‌تر سوژه‌ها و افراد را در زمان عکاسی به کاربر می‌دهد. همچنین حسگر مذکور در عکاسی در حالت شب هم کاربرد خواهد داشت.

تنظیمات آیفون 12 پرو مکس

از قابلیت‌های دیگری که در بخش تنظیمات دوربین دیده می‌شود می‌توان به فیلم‌برداری 4K با نرخ ۱۲۰ و ۲۴۰ فریم‌برثانیه اشاره کرد که قبلا در شایعه‌ها به آن اشاره شده بود. همچنین گزینه‌هایی مانند Enhanced Night Mode و Advanced Noise Reduction هم در تنظیمات دوربین دیده می‌شوند.

نکته‌ی بسیار مهم اینکه تصاویر کنونی از یک مدل طراحی اولیه‌ی آیفون ۱۲ پرو مکس ضبط شده‌اند. درنتیجه شاید هریک از گزینه‌ها و قابلیت‌ها در نسخه‌ی نهایی گوشی تغییر پیدا کند یا حتی حذف شود. به‌هرحال نسخه‌ی نهایی در پاییز امسال عرضه می‌شود و می‌توان نتیجه‌گیری مناسبی از اخبار داشت. درنهایت باید بدانید که برخی از مدل‌های اولیه‌ی گوشی جدید اپل هم به همه‌ی قابلیت‌های مذکور مجهز نیستند. استفاده از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی در گوشی جدید آیفون از مدت‌ها پیش در رسانه‌ها مطرح و بررسی می‌شد. حداقل تصاویر جدید نشان می‌دهند که کوپرتینویی‌ها تاحدی استفاده از نمایشگر را بررسی و آزمایش کرده‌اند.

ابعاد بریدگی نمایشگر آیفون 12 پرو مکس

علاوه بر اطلاعات بالا، تصاویر دیگری هم از iPhone 12 Pro Max منتشر شد. EverythingApplePro ادعا می‌کند تصاویری از نمونه‌ی نهایی با ابعاد واقعی در دست دارد. در تصاویر مذکور، نمایی نزدیک از گوشی جدید اپل به چشم می‌خورد که بریدگی بالای آن را هم با تقریب خوبی نشان می‌دهد. درنهایت مجددا تکرار می‌کنیم که نمی‌توان تصاویر و ادعاهای اخیر را تأیید یا رد کرد. کاربران و کارشناسان باید تا ماه‌های آتی که گوشی‌های جدید اپل معرفی می‌شوند، منتظر بمانند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات