با ایران تلنت #از_شغل_راضی می‌شوید

شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
مطالعه 2 دقیقه
ما به‌طور میانگین، یک‌سوم از عمر خود را در محل کار می‌گذرانیم، به همین علت رضایت از شغلمان، عامل بسیار مهمی در تعیین کیفیت زندگیمان است. پژوهش­‌ها نشان داده که احتمال بروز سکته قلبی در افرادی که از شغلشان رضایت دارند، تا ۱۵ درصد کاهش می­‌یابد.
تبلیغات

همه ما علاقه‌مندیم شغلی داشته باشیم که از ما افراد خوشحال‌تری بسازد، استرس زیادی را به‌همراه نداشته باشد و در آن شغل فرصت پیشرفت و یادگیری برایمان ایجاد شود. اما اینکه چقدر در انتخاب کارمان موفق بوده‌­ایم و از آن راضی هستیم یا چقدر در شغل فعلی نسبت به مشاغل قبلی رضایت بیشتری داریم. پرسشی است که به‌راحتی نمی­‌توان به آن پاسخ داد.

کمپین از «شغل راضی» ایران تلنت، به شما کمک می‌کند که رضایت شغلی خود را با یک بازی ۸ سوالی و در مدت تنها ۳ دقیقه اندازه بگیرید. با شرکت در این کمپین علاوه بر محک زدن میزان رضایت از شغل خود، راهکارهایی را نیز برای حل مشکلات تان در این زمینه دریافت خواهید کرد.

شما در شغل خود با چه مشکلاتی روبه‌رو هستید و چه میزان از رضایت شغلی را تجربه می‌کنید، نظرتان را با ما به‌اشتراک بذارید.

ایران تلنت اولین مرجع استخدام در ایران

وب سایت ایران تلنت اولین مرجع استخدام در ایران است که بیش از ۱۲,۰۰۰ نفر سالانه ازطریق آن کار پیدا می­کنند. کارجویان می‌توانند با استفاده از ایران تلنت از آخرین فرصت‌های شغلی برای استخدام آگاهی پیدا کنند و رزومه خود را به‌صورت آنلاین برای شرکت‌ها و سازمان‌ها ارسال کنند.

وجود بستری برای ثبت اطلاعات، سابقه کاری، مشخصات فردی و سوابق تحصیلی، کار کارجو را برای پیدا کردن موقیعیت‌های شغلی راحت کرده است. افراد متخصص و کارجو در ایران تلنت رزومه خود را به‌صورت کامل ثبت می‌کنند. پس از مشاهده و بررسی فرصت های شغلی، رزومه خود را برای شغل مدنظر خود ارسال کرده یا اپلای می‌کنند. در نهایت پس از بررسی رزومه‌­های ارسالی توسط شرکت‌ها و سازمان‌ها، با کارجو برای تنظیم جلسه مصاحبه تماس گرفته می‌شود.

افراد متخصص و جویای کار بسیاری، ایران تلنت را برای پیدا کردن شغل انتخاب می‌کنند. به‌طوری‌که سالانه تعداد زیادی از کارجویان در تهران ازطریق وب‌سایت ایران تلنت به استخدام شرکت‌ها در می‌آیند. درحال‌حاضر در وب‌سایت ایران تلنت چیزی در حدود ۲,۰۰۰ فرصت شغلی تنها برای کارجویانی که به‌دنبال استخدام در تهران هستند، وجود دارد.

از جمله مشاغلی که در ایران تلنت وجود دارد، می‌توان به استخدام برنامه‌نویس، برنامه‌نویس اندروید، مهندس عمران، حسابدار و ... اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات