نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۰ به‌صورت آنلاین آغاز شد

چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶
مطالعه 1 دقیقه
نهمین دوره نمایشگاه اینوتکس کار خود را از امروز به‌صورت آنلاین آغاز کرد. این نمایشگاه آنلاین، طی سه روز برگزار می‌شود و ۲۵ مردادماه به کار خود پایان می‌دهد.
تبلیغات

نهمین دوره نمایشگاه اینوتکس از امروز شروع به کار کرد. این نمایشگاه که پیش از این، طی ۸ دوره میزبان بیش از ۴۰هزار بازدیدکننده و ۱,۴۰۰ شرکت‌کننده از کشور‌های مختلف بود، حال بنابر شرایط موجود ناشی از شیوع ویروس کرونا، به شکل آنلاین و به‌صورت مجازی برگزار می‌شود. 

برگزارکنندگان این نمایشگاه در نظر داشتند تا نهمین دوره اینوتکس را همچون سال گذشته در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران با مساحتی بالغ بر ۲۱هزار مترمربع برگزار کنند. برای شرکت در نهمین دوره، حضور استارتاپ‌ها، شرکت‌های فناور، سرمایه‌گذاران، شتاب‌دهنده‌ها پیش‌بینی شده بود که شیوع کرونا، مجریان این رویداد را ناچار به لغو آن کرد. 

پس از لغو برگزاری این رویداد به‌صورت فیزیکی، حال شاهد آغاز به کار اینوتکس ۲۰۲۰ به‌صورت مجازی هستیم. این نمایشگاه از تاریخ ۲۲ تا ۲۵ مردادماه به‌صورت آنلاین به شکلی خلاقانه و ازراه‌دور به شکل مجازی برگزار می‌شود. مجریان اینوتکس ۲۰۲۰ سعی کرده‌اند تا با طراحی فضای نمایشگاه به‌صورت سه‌بعدی، امکان تجربه‌ی حضور در محیط واقعی را ایجاد کنند. مشارکت‌کنندگان نیز این امکان را یافته‌اند تا کاتالوگ‌ها، تصاویر و اطلاعات بصری خود را در غرفه‌های مجازی به نمایش بگذارند و از امکان گفت‌وگو و چت با بازدیدکنندگان برخوردار شوند.

برای بازدید از اولین نمایشگاه مجازی نوآوری و فناوری اینوتکس۲۰۲۰ کلیک کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات