اسباب کشی آسان با نوبار

شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اسباب کشی همیشه یکی از مواردی است که هنگام خرید یا اجاره منزل جدید جزو سخت ترین کارها به به شمار می‌رود.
تبلیغات

استارتاپ نوبار کسب‌وکاری نوین است که در دو بستر وب و اپلیکشن موبایل خدمات اسباب کشی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. ما در نوبار تلاش می‌کنیم تا فرایند اسباب‌کشی را ساده‌تر از پیش کنیم. در ادامه به معرفی اپلیکیشن و وب‌سایت خود می‌پردازیم.

اسباب کشی ارزان، بدون انعام و با قیمت ثابت

ما در نوبار سعی می‌کنیم که تعرفه‌ای به مشتریان ارائه کنیم که مقدار آن ۱۰ درصد از میانگین قیمت‌های تهران پایین‌تر است؛ همچنین در طراحی فرایند سفارش خود تمام تلاشش را کرده است تا قیمت ثابتی به مشتریان خود ارائه بدهد در این زمینه می‌توانید تمامی اقلام هزینه بر خود، تعداد کارگران، نوع وسیله نقلیه، آدرس مبدا و مقصد و... را مشخص کنید تا در لحظه و با استفاده از هوش مصنوعی به شما قیمتی ثابت بدهد.

همچنین یکی از سیاست‌های نوبار اسباب کشی بدون انعام است، یعنی اگر واقعا راضی بودید به دلخواه خود انعام پرداخت کنید. درصورت مشاهده مواردی غیر از این سریعا با پشتیبانی نوبار تماس بگیرید.

اسباب کشی به‌همراه ناظر کنترل کیفیت نوبار

شما می‌توانید برای انجام شدن هرچه بهتر اسباب کشی خود از سرویس ناظر کنترل کیفیت نوبار استفاده کنید. ناظر کنترل کیفیت بر فعالیت تیم باربری نظارت کرده و از درگیری‌های احتمالی جلوگیری می‌کند.

اسباب کشی ویژه یا VIP

یکی دیگر از خدماتی که می‌توانید از نوبار دریافت کنید، کارگران بسته‌بندی، فنی و چیدمان است که قبل و بعد اسباب کشی به شما کمک می‌کنند تا وسایل خود را بچینید، لوستر، شیرآلات، پرده و ... را باز کنید و به سرعت وسایل خود را بسته‌بندی کنید، از فروشگاه لوازم اسباب کشی و بسته‌بندی نوبار نیز می‌توانید جداگانه وسایلی چون سلفن، بابل رپ و... را خریداری کنید.

به موقع سفارش خود را دریافت کنید

اگر اسباب کشی کرده باشید، می‌دانید که یکی از معضلات سروقت رسیدن اتوبار است، نوبار در صورت دیر رسیدن راننده بدون هماهنگی او را جریمه می‌کند.

اسباب کشی تنها با چند کلیک

تمام فرایند قیمت‌گذاری و ثبت سفارش شما زیر دو دقیقه طول می‌کشد و این واقعا جذابیت زیادی دارد، اگر تمایل داشته باشید تلفنی نیز می‌توانید سفارش ثبت کنید.

برای استعلام قیمت خدمات اسباب کشی کلیک کنید، همچنین می‌توانید برای امروز تا چندین ماه آینده سفارش خود را ثبت کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات