جشنواره تابستانه اینترنت خانگی پیشگامان

یک‌شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
برای تابستان امسال، فقط کافی است پیشگامان را انتخاب کنید تا با ۱،۵۰۰ گیگ حجم بین‌‌الملل، از سرویس اینترنت ADSL خانگی مناسب و بدون قطعی لذت ببرید.
تبلیغات

باتوجه‌به شرایط این ‌روزهایمان، استفاده از اینترنت به امری ضروری و مهم در انجام امور روزمره‌ تبدیل شده است. داشتن سرویس اینترنت با حجم مناسب در این تابستان می‌تواند به شما هم برای گذراندن اوقات فراغت (بازی‌های آنلاین، تماشای آنلاین فیلم و سریال، دانلود و...) و هم برای انجام کارهای روزمره (خرید اینترنتی، تراکنش‌های بانکی، تحقیق و جست‌وجو و...) کمک خواهد کرد.

همچنین، برای کسانی که به پینگ تایم مناسب برای انجام بازی‌های آنلاین نیاز دارند، پیشگامان تمهیدات ویژه‌ای در نظر گرفته است که بعد از خرید و راه‌اندازی سرویس با ثبت درخواست می‌توانید از مناسب‌ترین پینگ در سرویس ADSL خود بهره‌مند شوید.

شرکت پیشگامان با ارائه‌ی سرویس پُرحجم ۱،۵۰۰ گیگ بین‌‌الملل (معادل ۴،۵۰۰ گیگ داخلی)، برای مدت سه ماه و با مبلغ فقط ۹۰ هزار تومان (ماهانه ۳۰ هزار تومان) به شما در تهیه‌ی اینترنت با حداکثر سرعت و بیشترین ترافیک و گذراندن هرچه راحت‌تر این روزها کمک خواهد کرد.

بعد از خرید این سرویس، به پرداخت هزینه‌ی بیشتری نیاز نخواهید داشت؛ چرا‌که نصب و راه‌اندازی آن نیز کاملا رایگان است. شرکت پیشگامان آماده‌ی ارائه‌ی اینترنت در سراسر کشور به مشترکان گرامی است. با کلیک روی این لینک می‌توانید این سرویس را آنلاین بخرید.

در صورت داشتن هرگونه سؤال و ابهامی با شماره‌تلفن ۰۲۱۹۱۰۹۰۰۰۰ تماس بگیرید. همکاران ما از هیچ کمکی برای رفاه بیشتر شما دریغ نخواهند کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات