جعبه گشایی و نگاه نزدیک به ضبط کننده صدا زوم F1-LP

سه‌شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
ضبط کننده صدا زوم F1-LP رکوردری کوچک به‌همراه میکروفون Lavalier از محصولات شرکت Zoom است که صدایی پیشرفته و حرفه‌ای برای سازندگان ویدئو به‌ارمغان خواهد آورد.
تبلیغات

شرکت زوم (ZOOM) که به‌طورویژه در حوزه‌ی صوتی فعالیت می‌کند، محصولات مختلفی درزمینه‌ی ضبط صدا دارد. زوم سال‌ها است که دستگاه ضبط‌صوت می‌سازد و یکی از محصولات محبوب این شرکت Zoom F1 Field Recorder نام دارد. دستگاه‌های عرضه‌شده‌ی زوم عموما برای ضبط محتوای صوتی در محیط‌های خارجی مناسب هستند و کاربر برای ضبط صدا، کار راحتی در پیش دارد. به‌لطف دستگاه‌های زوم، کاربر مجبور نیست میکروفون‌های بزرگ را با خود به مکان‌های مختلف حمل کند. 

برای آشنایی بیشتر با این رکوردر از شما دعوت می‌کنیم با جعبه‌گشایی و نگاه نزدیک زومیت همراه باشید:

تماشا در یوتیوب | تماشا در آپارات | تماشا در IGTV

رکوردر صدای زوم Zoom F1-LP همراه با Lavalier Microphone و طراحی کوچک و جمع‌وجور از مشخصات مناسبی برخوردار است. این رکوردر را می‌توان به کمربند متصل کرد تا به‌عنوان یکی از بهترین ضبط‌کننده‌های صدا برای افراد علاقه‌مند به تولید محتوا تبدیل شود. زوم F1 به شما دسترسی راحت برای رکورد، تنظیمات لیمیتر، برش فرکانس پایین و کنترل سطح خروجی صدا می‌دهد و نمایشگر آن خیالتان را از بابت دید در نور شدید خورشید نیز راحت می‌کند. F1 ویژگی‌هایی ازقبیل قفل خودکار برای اعمال‌نشدن تغییرات حین صدابرداری و لیمیتر داخلی برای جلوگیری از دیستورت‌شدن در دریافت صدای بلند دارد.

اگر شما به تولید محتوای ویدئویی مشغول هستید، از چه تجهیزاتی برای ضبط صدا استفاده می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات