فارس کالا؛ لوازم جانبی موبایل در بازار تهران

یک‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
مطالعه 5 دقیقه
فروشگاه اینترنتی فارس کالا با داشتن بیش از ۱۴ هزار محصول، متنوع‌ترین لوازم جانبی گوشی و تبلت برندهای سامسونگ، شیائومی، ال‌جی، نوکیا، اپل، هواوی و... را ارائه می‌کند.
تبلیغات

شما وقتی یک گوشی موبایل یا تبلت خریداری می‌کنید، در همان ابتدا باید به فکر لباس زیبا و ایمن برای آن باشید تا در برابر ضربات از آن محافظت کند. لوازم جانبی موبایل مثل قاب و گلس حکم لباس گوشی را دارند. هر چقدر که گوشی شما گران‌تر و عزیزتر باشد به همان اندازه هم لباس‌های آن مثل قاب و گلس قیمت بالاتری دارند و حتی خود شما هم حاضر به خرید لوازم جانبی ارزان برای گوشی‌های پرچم‌دار نخواهید بود و سعی می‌کنید بهترین قاب و محافظ صفحه‌نمایش را برای آن خریداری کنید و به سراغ برندهای با کیفیت و گران‌قیمت می‌روید. بعضی از مشتریان علاوه بر قاب محافظ از کیف چرمی نیز استفاده می‌کنند تا گوشی آن‌ها هنگام ضربه خوردن یا زمین خوردن، آسیب جدی نبیند. وقتی به فروشگاه‌های موبایل مراجعه کنید می‌بینید که اگر در ویترین مغازه چند گوشی وجود دارد، چندین برابر آن لوازم جانبی موجود است. لوازم جانبی بازار فروش بسیار خوبی هم دارند، چرا که بر حسب سلیقه مشتریان برای هر گوشی صدها مدل قاب، گلس، کیف چرمی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف وجود دارد.

فارس کالا فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی موبایل در تهران است که برای ۹۹ درصد گوشی‌های موجود در بازار تهران از انواع قاب محافظ، گلس، کیف چرمی از بهترین برندهای جهان تا انواع پاوربانک، شارژر، باتری، هدست واقعیت مجازی، هندزفری و... زیر قیمت بازار در این فروشگاه موجود کرده است. تا مشتریان بتوانند تمامی لوازم جانبی موبایل خود را به‌صورت یکجا با قیمت ارزان خریداری کنند.

ما در فروشگاه فارس کالا پر فروش ترین لوازم جانبی موبایل در بازار تهران را به شما معرفی می‌کنیم.

  • قاب موبایل

در ابتدای این مقاله گفته‌ایم که قاب و گلس نقش لباس موبایل را دارند. قاب موبایل یکی از پرفروش‌ترین لوازم جانبی موبایل در بازار تهران و حتی بازارهای جهانی به شمار می‌آیند. هر گوشی که روانه بازار می‌شود صدها مدل قاب توسط شرکت‌های سازنده لوازم جانبی موبایل یا حتی توسط خود کمپانی سازنده آن گوشی روانه بازار می‌شود. پس از خرید یک گوشی شما می‌توانید انواع قاب ژله‌ای، قاب ۳۶۰ درجه، مگنتی، قاب چرمی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف مثل فانتزی، عروسکی، سیلیکونی، مگنتی و.. برای آن خریداری کنید. اما توجه داشته باشید که شما نمی‌توانید از همه اینها به‌صورت هم‌زمان روی گوشی استفاده کنید، اینجا با لباس پوشیدن فرق می‌کند. شاید شما بتواند دو سه تا پیراهن روی هم بپوشید. اما اینجا نمی‌توان دو مدل قاب را هم‌زمان به تن گوشی بپوشانید. قیمت قاب موبایل بر حسب برند و جنس نیز متفاوت هست. مثلا برند نیلکین و اسپیگن در بازار ایران قیمت بالاتری دارند.  پیشنهاد فارس کالا به شما قاب محافظ با پوشش ۳۶۰ درجه است که برای تمامی گوشی‌های موبایل این نوع قاب در سایت موجود است.

  • گلس

گلس و محافظ صفحه‌نمایش یا گارد محافظ هم از پرفروش‌ترین لوازم جانبی گوشی و تبلت به شمار می‌آیند. حتی اگر بهترین قاب را برای موبایل خود خریداری کنید، باز هم جهت محافظت از صفحه‌نمایش گوشی که قسمت حساس موبایل هست نیاز به یک گلس یا محافظ صفحه‌نمایش شیشه‌ای با کیفیت دارید. استفاده از گوشی بدون گلس یا محافظ صفحه‌نمایش خطرناک است و چنانچه گوشی از دست شما بیفتد ممکن است LCD گوشی آسیب ببیند و خراب شود که هزینه آن بیش از ۱۰ برابر قیمت یک گلس خوب هست. پس همیشه سعی کنید از یک گلس با کیفیت برای گوشی خود استفاده کنید. شما قبل از خرید گلس می‌توانید با مشاورین فروش فارس کالا تماس بگیرید و نسبت به خرید قاب یا گلس راهنمای لازم را کسب کنید تا بهترین انتخاب را برای گوشی خود داشته باشید.

  • کیف چرمی موبایل

بعد از قاب و محافظ صفحه‌نمایش، کیف چرمی موبایل از پرفروش‌ترین لوازم جانبی موبایل به شمار می‌آید، بخصوص برای گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ. بعضی از مشتریان به‌جای قاب و گلس از کیف چرمی استفاده می‌کنند. اگرچه قیمت بالاتری دارد، اما امنیت بیشتری دارند. البته استفاده از گلس برای محکم کاری بیشتر مشکلی ندارد. هر چند برای همه گوشی‌ها کیف چرمی موجود نیست. با تماس یا مراجعه به فروشگاه فارس کالا بهترین کیف چرمی برای موبایل یا تبلت خود را خریداری کنید.

  • هندزفری

هندزفری بخصوص هندزفری بلوتوث از لوازم جانبی موبایل پرفروش به شمار می آید؛ چرا که بخش بزرگی از کار موبایل گوش دادن به موسیقی هست. بیشتر مشتریان به‌دنبال خرید هندزفری بی‌سیم و بلوتوث برند اپل و سامسونگ، شیائومی هستند.

  • پاوربانک

یکی از لوازم جانبی ضروری موبایل پاوربانک است. بخصوص برای افرادی که اهل مسافرت و طبیعت گردی هستند، داشتن یک پاوربانک در مسافرت یا سفر به جاهایی که دسترسی به برقی برای شارژ گوشی امکان‌پذیر نیست. همراه داشتن یک پاوربانک خوب به شما کمک می‌کند تا بیش از ۱۰ بار گوشی خود را شارژ کنید و حتی اگر کار فیلم‌برداری با موبایل انجام می دهید تا روزها بدون نگرانی به کار خود ادامه دهید. شما می‌توانید جهت خرید پاوربانک به فروشگاه فارس کالا مراجعه و بهترین پاوربانک را زیر قیمت بازار خریداری کنید.

  • شارژر و شارژر فندکی

هر چند شارژر موبایل نسبت به گذشته کمتر دچار خرابی می‌شوند، اما عمر چندان طولانی ندارند و پس از چند سال باید یک شارژر جدید خریداری کرد یا بعضی افراد به‌خاطر مسائل کاری دائما با ماشین در حال تردد هستند که شارژر فندکی خودرو یکی از لوازم جانبی ضروری برای این دسته از مشتریان هست که تعداد آن‌ها هم کم نیست. البته نه‌تنها این افراد بلکه آنهایی که ماشین دارند ترجیح می‌دهند که از یک شارژر فندکی داخل خودرو برای مواقع ضروری استفاده کنند. جهت اطلاع از لیست قیمت شارژر فندکی به فارس کالا مراجعه کنید.

  • باتری موبایل

با آنکه باتری گوشی‌های موبایل نسبت به گذشته بسیار با کیفیت‌تر شده‌اند، علاوه بر شارژ دهی بالاتر، طول عمر بالاتری هم دارند؛ اما قرار نیست که تا ابد کار کنند و درنتیجه بعد از گذشته چند سال نیاز به تعویض دارند. بخصوص گوشی‌های ارزان‌قیمت و میان‌رده باتری آن‌ها بعد از چند سال نیاز به تعویض دارد. از خرید باتری غیر اصلی خود داری کنید. چون علاوه بر کیفیت بد شارژ دهی و طول عمر پایین، به موبایل شما آسیب می زند. چنانچه می‌خواهید برای گوشی یا تبلت خود باتری اصل خریداری کنید به فروشگاه farskala مراجعه کنید.

ظبق تجربه ما محصولات ذکر شده ۷ نمونه از پرفروش‌ترین لوازم جانبی موبایل و تبلت در بازار تهران هستند. البته مونوپاد، هولدر و نگهدارنده موبایل، اسپیکر قابل حمل، کارت حافظه موبایل، هدست و هدفون، ساعت هوشمند، محصولاتی هستند که مشتریان زیادی دارند.

فروشگاه اینترنتی فارس کالا با بیش از ۶ سال فعالیت و داشتن بیش از ۱۴ هزار محصول برای بیش از هزار مدل گوشی و تبلت برندهای سامسونگ، ال‌جی، نوکیا، شیائومی، اپل، هواوی، ایسوس، لنوو، سونی، موتورلا، اچ تی سی، بلک بری، گوگل و... به بزرگ‌ترین و متنوع ترین فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی موبایل و تبلت در ایران تبدیل شده است. شما در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید با مراجعه به سایت فارس کالا https://farskala.ir ، قاب و لوازم جانبی گوشی خود را خریداری کنید. چنانچه ساکن تهران باشید در کمتر از سه ساعت برای شما در منزل ارسال می‌شود. و مشتریان شهرستان می‌توانند در کمتر از ۷۲ ساعت سفارشات خود را دریافت کنند. البته چنانچه فروشنده لوازم جانبی موبایل سامسونگ، شیائومی، اپل یا هر برند دیگری هستید، می‌توانید لوازم جانبی موبایل مدنظر خود را به‌صورت عمده از فارس کالا با بهترین قیمت سفارش دهید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات