چگونه از نتیجه قرعه کشی ایران خودرو مطلع شویم؟ [فهرست برندگان اضافه شد]

شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
براساس اظهارات مسئولان ایران‌خودرو، برندگان قرعه‌کشی تا پایان امروز با پیامک مطلع خواهند شد. ازطریق کدهای پیگیری در سایت ایران‌خودرو هم، می‌توان نسبت به موفقیت در قرعه‌کشی، کسب اطلاع کرد.
تبلیغات

امروز در مراسمی با حضور نهادهای نظارتی و رسانه‌ها، مراسم قرعه‌کشی ایران‌خودرو برای طرح فروش فوق‌العاده ۱۵ هزار دستگاه محصولات این گروه خودروسازی در سالن هماهیش‌های ساپکو انجام شد. مطابق آمار اعلامی ایران‌خودرو در مجموع چهار میلیون و ۳۶۰ هزار و ۱۵۳ نفر در طرح پیش‌فروش ویژه عید فطر این خودروساز شرکت کردند که ۳۲۵ هزار و ۳۹۷ نفر متقاضی خودرو رانا، دو میلیون و ۳۸۴ هزار و ۹۰۱ نفر متقاضی پژو پارس، یک میلیون و ۵۰ هزار و ۴۵۳ نفر متقاضی پژو ۲۰۶ معمولی و ۵۹۹ هزار و ۴۰۲ نفر متقاضی پژو ۴۰۵ اس‌ال‌ایکس بودند. 

 در پایان مراسم، ۶۳۰ دستگاه رانا، چهار هزار دستگاه پژو ۴۰۵ اس‌ال‌ایکس، ۶,۳۷۰ دستگاه پژو ۲۰۶ تیپ دو و چهار هزار دستگاه پژو پارس ال‌ایکس، بین متقاضایان قرعه‌کشی شد. نمایندگان وزارت اطلاعات، پلیس امنیت اقتصادی، سازمان بازرسی کل کشور، سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، دادستانی کل کشور و بازرسی وزارت صنعت، معدن و تجارت در این مراسم حاضر شدند و از نزدیک بر فرایند قرعه‌کشی محصولات ایران‌خودرو نظارت داشتند.

فایل Pdf دارای فهرست کامل برندگان قرعه‌کشی ایران‌خودرو براساس کد پیگیری، با کلیک روی این متن، قابل دانلود است. بعد از دریافت فایل و بازکردن آن، می‌توانید با فشردن هم‌زمان کلیدهای Ctrl و F یا رجوع به ابزار جست‌وجو (Search) در نرم‌افزار، کد پیگیری مدنظر را پیدا کنید.

رضا رحمانی، معاون بازاریابی و فروش ایران خوردو تأکید کرد:

‌ اسامی هم زمان ازطریق پیامک به پذیرفته شدگان اعلام خواهد شد. برای اطمینان از اطلاع‌رسانی به پذیرفته شدگان، مرکز تماس ایران‌خودرو با ۱۵ هزار پذیرفته شده تماس تلفنی برقرار خواهد کرد و نتیجه را به اطلاع آنان خواهد رساند.‌ مشتریان از ساعت ۱۳ امروز تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه  فرصت دارند تا نسبت به پرداخت وجه کامل خودرو اقدام کنند. بدیهی است در صورت گذشت این زمان و عدم اقدام برای پرداخت وجه کامل، فرد دیگری از لیست ذخیره جایگزین خواهد شد.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات