فروش و خدمات پس از فروش تلویزیون های شیائومی در داتیس سرویس

سه‌شنبه ۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
داتیس سرویس، مرکز ارائه خدمات پس از فروش تلویزیون و لپ‌تاپ‌های شیائومی در ایران است.
تبلیغات

پی بی 360 کار خودش را از سال 1394با واردات محصولات با کیفیت دیجیتال شروع کرد، محصولاتی عمدتا با برند های اپل، شیائومی، انکرو... .زیرا از همان ابتدا بر این باور بود تا ارائه محصولات با کیفیت پایین یا حتی متوسط ممکن است میزان مرجوع شدن کالا (بازگشت کالا) را افزایش دهد که این مورد هم به اعتبار برند آسیب میرساند و هم متحمل ضررهای مالی بسیار می‌شد.

در ابتدا صرفا به فروش پاوربانک و باتری مشغول بود. وب‌سایتی بود به ‌نام Powerbank.ir که مخاطبان خوبی داشت و فروش خوبی را نیز تجربه می‌کرد؛ اما به‌علت مشکلات فنی مجبور به منحل کردن این سیستم آنلاین فروش شدند. مدتی پس از منحل کردن سایت قبل، وب سایت pb360.ir با هدف گسترده تری و با شعار کلی «پایگاه زندگی دیجیتال» فعال گردید تا در این فروشگاه آنلاین دامنه‌ی وسیع‌تری از کالاهای دیجیتالی را به فروش برساند؛ کالاهایی از جمله گوشی‌های هوشمند، گجت های اینترنت اشیاء، گجت های پوشیدنی، لوازم مربوط به خانه های هوشمند و لوازم جانبی موبایل که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و موجب افزایش اعتبار برند پی بی 360 شود. مجموعه داتیس سرویس مرکز ارائه خدمت پس از فروش پی بی 360 در ایران است.

شیائومی را می‌توان آینده‌ی صنعت لوازم الکترونیکی و خانگی چین دانست. شرکتی که براساس الگوبرداری از شرکت اپل در حال وارد شدن به تولید انواع لوازم خانگی-الکترونیکی هوشمند است. یکی از مهم‌ترین محصولاتی که شیائومی برای تولید آن اهمیت ویژه‌ای قائل است، تلویزیون‌های هوشمند است. تلویزیون Mi Tv 4S55 اینچی را می‌توان گام بلند شیائومی برای تصاحب سهم خود از بازار تلویزیون دانست. می تی وی 4S را می‌توان یک تلویزیون همه‌چیزتمام دانست که با خرید آن از هر نظر برنده هستید.

طراحی و ساخت:

طراحی یک تلویزیون اولین چیزی است که به چشم شما می آید؛ چرا که اگر ازلحاظ ظاهری به اندازه‌ی کافی جذاب نباشد، شاید آن را به رغم تمام قابلیت‌ها انتخاب نکنید. تلویزیون می تی وی 4S را باید ازلحاظ ظاهری کاملا شیک دانست. قبل از روشن کردن تلویزیون، حاشیه‌ی بسیار باریک از جنس آلومینیم آندایز شده‌ی نسبتا براق حس خوبی به شما منتقل می‌کند.

در حاشیه‌ی پایین آن نیز آرم Mi را مشاهده می‌کنید. پایه ها از جنس فولاد با رنگ کوره‌ای نیمه‌براق سیاه رنگ هستند. بااین‌حال، در محل قرارگیری پایه ها روی میز، لاستیک عاج‌داری تعبیه شده است.

به‌صورت خلاصه، هنگامی‌که از جلو به آن نگاه می‌کنید، حس یک تلویزیون گران‌قیمت لوکس 30 میلیونی به شما منتقل می‌شود. اگر می‌خواهید بدانید که با میز تلویزیون و دکور کنونی شما تناسب دارد یا خیر، باید بدانید که ارتفاع این تلویزیون 68 سانتی‌متر و طول آن 121 سانتی‌متر است. 93% از این اندازه پنل تلویزیون بوده و بقیه قاب و حاشیه است.

پی بی 360

کیفیت تصویر:

با روشن کردن تلویزیون، اوج هنرنمایی شیائومی به نمایش در می آید. پنلی از نوع IPS-LCD که تصاویری بسیار با کیفیت را به نمایش می گذارد. خیالتان از بابت پنل تلویزیون راحت باشد، چرا که اولاً اینکه از تمام تکنولوژی های روز دنیا مانند HDR10 پشتیبانی می‌کند و ثانیاً پنل مدنظر از نوع 4K با رزولوشن 3840×2160 و 10-bit بوده و ساخت شرکت LG است.

علاوه بر این، به دلیل IPS بودن پنل، زاویه دید 178 درجه و کنتراست بالا دراختیار شما است و مهم‌تر از همه نگران پیکسل سوخته نیستید. البته پنل های IPS محدودیت های سرعت 60 هرتز و زمان پاسخگویی 8 میلی ثانیه ای را نیز دارند. لذا اگر می‌خواهید فیلم‌های اکشن ببینید یا با کنسول با آن بازی کنید حتماً قابلیت کاهش نویز تصویر (Noise reduction) را در تنظیمات تلویزیون غیرفعال کنید.

از نظر تعداد پورت ها نیز اوضاع خوب است. سه پورت USB2، سه پورت HDMI (یکی از آن‌ها 4K است)، یک سوکت شبکه RJ45، یک ورودی AV، یک خروجی صدای پیشرفته ی S/PDIF، خروجی هدفون 3.5 میلیمتری و یک (یا دو) ورودی آنتن در پشت تلویزیون تعبیه شده که برای نیاز های یک تلویزیون هوشمند زیاد است.

سخت‌افزار:

قبل تپنده ی می تی وی 4S یک تراشه ARM Cortex-A53 است. چیپ ستی با 4 هسته‌ی پردازنده‌ی با سرعت MHz 1500 و پردازنده‌ی گرافیکی Mali-450 که با 2 گیگ رم و 8 گیگ حافظه ی داخلی همراه شده است. باتوجه‌به تراشه باید گفت همه‌ی تکنولوژی‌های بی‌سیم به‌روز است.

لذا انتظار سرعت‌های بالای WiFi و بلوتوث را داشته باشید. علاوه بر این، این تلویزیون دارای گیرنده‌های دیجیتال داخلی و خارجی نسخه‌ی دو (DVB-T2 و DVB-S2 و DVB-C2) نیز است. یکی از هیجان‌انگیزترین قسمت‌های تلویزیون کنترل آن است. ابتدا اینکه یک کپی‌برداری زیبا و دلنشین از تلویزیون اپل است.

یعنی دیگر از آن همه دکمه‌های بی‌مصرف کنترل‌های قدیمی خبری نیست و ثانیاً ازطریق بلوتوث قوی و کم مصرف نسخه‌ی 5 به تلویزیون متصل می‌شود. این به این معنی است که لازم نیز آن را به سمت تلویزیون نشانه بگیرید و حتی از پشت دیوار نیز کار می‌کند. می تی وی 4S دارای دو بلندگوی 8 واتی است. اگر بخواهید با دیگر تلویزیون‌های مطرح بازار مقایسه کنید، چیزی کم ندارد. خصوصاً اینکه از تکنولوژی های دالبی و DTS نیز پشتیبانی می‌کند.

سیستم‌عامل:

سیستم‌عامل اصلی اندروید تی وی است. سیستم‌عامل اندروید تی وی بهترین انتخاب برای تلویزیون است. می‌توانید هر برنامه ای که می‌خواهید از پلی استور دانلود کنید. فیلیمو، نماوا، انواع نرم‌افزار پخش‌کننده و مدیریت فایل، انواع بازی و حتی نرم‌افزارهای آموزش زبان و تناسب اندام همگی دراختیار شما است. که درحال‌حاضر فقط تلویزیون‌های دو برند سونی و شیائومی دارای سیستم‌عامل اندروید هستند و اصطلاحا Android Tv هستند.

پی بی 360

کلام آخر:

می تی وی 4S یک تلویزیون همه‌چیزتمام است. این تلویزیون از تمام داوری ها در سرتاسر دنیا «با درجه ی بدون عیب» سربلند بیرون آمده است. بهترین کیفیت، بهترین قیمت و به‌روز بودن را یکجا دارید. نگران چینی بودن آن نباشید. می تی وی 4S ساخت شیائومی است اگرچه ازلحاظ قیمتی به تلویزیون‌های ارزان‌قیمت چینی، که با نام تولید داخل به شما معرفی می‌شود، بیشتر نزدیک است تا برندهایی مانند سونی و سامسونگ و ال‌جی. از ارزش خرید بالای آن نیز غافل نشوید چون که مشابه چنین کیفیتی در برند های مطرح، دو برابر برای شما هزینه دارد.

در مورد فروشگاه:

از جمله اهداف چهارگانه پی بی 360 از بدو تولد «فروش کالای اورجینال»، «ارسال به موقع کالا»، «برخورداری از قیمت رقابتی» و «خدمات پس از فروش مناسب» بود. طبیعی است زمانی‌که هدف شما هم ارائه محصولات با کیفیت است و هم قیمت مناسب و رقابتی را در نظر دارید نمی توانید از برند «شیائومی» غافل باشید.

جهت بررسی بیشتر و خرید و بهره‌مندی از خدمات پس از فروش گارانتی داتیس سرویس و خرید لپ‌تاپ‌ها و تلویزیون شیائومی به سایت داتیس تجارت مراجعه کنید.

Pb360.ir

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات