بهترین اپلیکیشن های پولی رایگان شده امروز (۲۵ خرداد)

یک‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
مطالعه 7 دقیقه
معرفی اپلیکیشن‌های پولی که رایگان می‌شوند باتوجه‌به مدت محدودی که برای نصب دارند از اهمیت بالایی برخودار است؛ بنابراین در زومیت قصد داریم اپلیکیشن‌های پولی رایگان شده را به شما معرفی کنیم.
تبلیغات

با مجموعه‌ی سوم اپلیکیشن‌های پولی رایگان شده در تاریخ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ در خدمت شما هستیم. همان‌طورکه پیش‌تر گفتیم اپلیکیشن‌ها با سه روش متفاوت برای کاربران عرضه می‌شوند. این سه شیوه عبارت‌اند از: نصب رایگان، پرداخت درون‌برنامه‌ای، خرید اشتراک.

اپلیکیشن‌های پولی در این بین، هر از گاهی به‌منظور افزایش تعداد کاربران و جذب مخاطب برای مدت محدودی رایگان دردسترس کاربران قرار می‌گیرند. تیم زومیت قصد دارد با انتشار یک رشته‌ مقاله به‌صورت روزانه بهترین اپلیکیشن‌های پولی رایگان شده را در سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS به شما کاربران عزیز معرفی کند تا شما بتوانید برنامه‌های کاربردی که گاها چندین دلار قیمت دارند را در مدت محدودی که رایگان شده است، روی دستگاه هوشمند خود نصب کنید و مورد استفاده قرار دهید.

در مجموعه‌ی سوم از اپلیکیشن‌های پولی رایگان شده اندروید به معرفی چند برنامه‌ی کاربردی دیگر خواهیم پرداخت. اپلیکیشن‌های رایگان شده‌ی امروز متشکل از برنامه‌هایی است که یکی از آن‌ها برای کاربرانی که با گوشی هوشمند خود بازی می‌کنند مناسب است و می‌توانند گوشی را با استفاده از آن بهینه‌سازی کنند تا برای بازی مناسب‌تر شود، دیگر برنامه‌ی رایگان مخصوص ایجاد یا اسکن کدهای QR است که این روزها بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گرفته‌اند. آخرین برنامه‌ی رایگان شده‌ی اندروید نیز در حوزه‌ی پخش موسیقی است. این پلیر ویژگی‌های کاربردی را با رابط کاربری زیبا و جذاب خود دراختیار کاربر قرار خواهد داد.

سپس به سراغ اپلیکیشن‌های رایگان شده‌ی iOS می‌رویم. این بخش نیز از سه برنامه تشکیل شده است که قابلیت‌های بسیاری را برای کاربر فراهم می‌کنند. اپلیکیشن Koder Code Editor مخصوص برنامه‌نویسان است و با کمک این برنامه می‌توانند در گوشی آیفون یا آیپد خود به کدنویسی بپردازند. علاوه‌براین، اپلیکیشن رایگان شده‌ی Album Flow Pro نیز کمک می‌کند تا اطلاعات مربوط به آهنگ‌های موجود در گوشی خود را تکمیل کنید. با ما همراه باشید.

اپلیکیشن های پولی رایگان شده اندروید

۱- اپلیکیشن Game Booster X: Gmae Play Optimizer

اپلیکیشن Game Booster X که به‌تازگی رایگان شده است پتانسیل نهایی گوشی هوشمند شما را برای اجرای بازی رها خواهد کرد. با کمک این برنامه می‌توانید تنها با یک اشاره عملکرد دستگاه خود را بهینه‌سازی کنید و بازی‌ها را روان‌تر اجرا کنید. از ویژگی‌های این اپلیکیشن می‌توان به تقویت‌کننده‌ی خودکار بازی اشاره کرد که به‌محض اجرای برنامه انجام می‌شود. قرارگیری ویجت کوچک تقویت‌کننده روی صفحه‌نمایش به کاربران امکان می‌دهد در هر لحظه و درحین انجام هرکاری که باشند، بتوانند فضای اشغال شده‌ی رم را آزاد کنند.

اپلیکیشن های پولی رایگان شده اندروید / Paid Apps Gone Free

یکی از نکات جالب اپلیکیشن Game Booster X این است که می‌توان آن را تنظیم کرد تا به‌صورت خودکار زمانی‌که فضای اشغالی رم به ۷۰ درصد تا ۹۵ درصد رسید، عملکرد دستگاه را بهبود بخشد و فضای رم را آزاد کند. علاوه‌براین، قابلیت Screen Event Booster در این برنامه موجب می‌شود دستگاه هوشمند شما بین فواصل روشن و خاموش شدن نمایشگر، بیهنه‌سازی شود تا در مصرف باتری نیز صرفه‌جویی به‌عمل آید. هم‌اکنون می‌توانید این اپلیکیشن رایگان شده‌ی بهینه‌ساز را از لینک زیر دریافت کنید.

۲- اپلیکیشن QR Code Pro

اپلیکیشن QR Code Pro از قیمت ۳/۹۹ دلار رایگان شده است. این اپلیکیشن حرفه‌ای که بالغ‌بر ۱۷ هزار نفر آن را نصب کرده‌اند وظیفه‌ی ایجاد و اسکن کدهای QR را تقریبا برای هرچیزی دارد. شما با کمک این برنامه می‌توانید از متن و لینک گرفته تا موقعیت مکانی و شماره‌ی مخاطبان خود را به‌صورت کد QR درآورید. علاوه‌براین، ازطریق این اپلیکیشن می‌توانید بارکدهای درج شده روی محصولات را نیز اسکن کنید و اطلاعات مربوط به آن‌ها را رمزگشایی کنید.

اپلیکیشن های پولی رایگان شده اندروید / Paid Apps Gone Free

به‌طورکلی با این برنامه می‌توانید رمز وای‌فای، متن، ایمیل، لینک، شماره‌تلفن، موقعیت مکانی و... را تبدیل به کد QR و برای دوستان خود ارسال کنید. همچنین اپلیکیشن QR Code Pro به شما امکان اسکن بارکدهای ISBN و EAN و UPC و داده‌های ماتریکس و سایر کد‌ها را می‌دهد. برای نصب برنامه می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

۳- اپلیکیشن Fa Music Player Plus

اپلیکیشن های پولی رایگان شده اندروید / Paid Apps Gone Free

اپلیکیشن Fa Music Player Plus یک برنامه‌ی پخش موسیقی حرفه‌ای است که اخیرا برای مدت محدودی رایگان شده و علاوه‌بر پخش انواع فایل‌های موسیقی تنظیمات اکولایزر پنج باند نیز دراختیار کاربر قرار می‌دهد. ازطریق این اپلیکیشن می‌توانید پلی‌لیست اختصاصی خود را بسازید و ساعت‌ها به موسیقی گوش دهید. رابط کاربری این اپلیکیشن یکی از نکات مثبت آن به‌شمار می‌رود. سایر قابلیت‌های این برنامه شامل امکان ویرایش اطلاعات آهنگ‌ها، تنظیم آهنگ زنگ گوشی و ویرایش صف پخش آهنگ‌ها می‌شود. هم‌اکنون می‌توانید این برنامه را از لینک زیر دانلود و نصب کنید.

اپلیکیشن های پولی رایگان شده iOS

۱- اپلیکیشن Album Flow Pro

اپلیکیشن های پولی رایگان شده آی‌او‌اس / Paid Apps Gone Free

اپلیکیشن Album Flow Pro که اخیرا از قیمت ۲/۹۹ دلار رایگان شده است یکی بهترین برنامه‌های موجود برای عشاق موسیقی به‌شمار می‌رود. این اپلیکیشن به کاربر کمک می‌کند تا کاور آلبوم‌های آهنگ‌های خود را از اینترنت دانلود و جایگزین کند تا آهنگ‌ها با مشخصات کامل و به‌صورت مرتب دردسترس قرار گیرند. بنابراین، با نصب این برنامه روی گوشی آیفون یا تبلت آیپد قادر خواهید بود اطلاعات ناقص آهنگ‌های ذخیره شده را تکمیل کنید؛ همچنین این برنامه با پشتیبانی از تم حالت تاریک حس به‌روز‌تری را برای کاربران به‌ارمغان خواهد آورد. هم‌اکنون می‌توانید این اپلیکیشن را به رایگان از لینک زیر دانلود و نصب کنید.

۲- اپلیکیشن Pencil it in

اپلیکیشن های پولی رایگان شده آی‌او‌اس / Paid Apps Gone Free

اپلیکیشن مدیریت فعالیت‌های روزانه و برنامه‌ریزی که به کاربر امکان می‌دهد در تقویم ارائه شده با دست خط خودش یادداشت‌هایی را بنویسد. اپلیکیشن پولی Pencil it in درحال حاضر به‌رایگان دردسترس است و کاربران می‌توانند با نصب آن فعالیت‌های روزانه، ماهانه یا سالانه‌ی خود را در تقویم یادداشت کنند و به دلخواه خود رنگ‌های متنوعی را برای وظایف مختلف انتخاب کنند. برای مثال، می‌توان رنگ قرمز را برای کارهای مهم انتخاب کرد تا حتما در اولویت انجام قرار گیرد. علاوه‌براین، برنامه‌ی رایگان شده‌ی Pencil it in قابلیت همگام‌سازی با iCloud را نیز پشتیبانی می‌کند. دیگر نکته‌ی مهم این برنامه ارائه‌ی ویجت روزانه است که فعالیت‌های مربوط به همان روز را به‌نمایش درخواهد آورد. هم‌اکنون می‌توانید این اپلیکیشن را از لینک آماده شده در ادامه دانلود و نصب کنید.

۳- اپلیکیشن Koder Code Edotor

اپلیکیشن Koder Code Editor از قیمت ۲/۹۹ دلار رایگان شده است و یک ابزار کاربردی برای برنامه‌نویسان به‌شمار می‌رود. اگر قصد دارید با دستگاه اپل خود کدنویسی کنید، این اپلیکیشن یکی از بهترین برنامه‌های موجود با رابط کاربری زیبا است که می‌توانید به‌رایگان از آن بهره‌مند شوید. این اپلیکیشن از ۸۰ زبان برنامه‌نویسی پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن می‌توان به تکمیل خودکار ادامه‌ی کدها، فهرست عملکرد کدها، دسترسی و مدیریت دراپ‌باکس یا FTP یا webdav و... اشاره کرد.

اپلیکیشن های پولی رایگان شده آی‌او‌اس / Paid Apps Gone Free

اپلیکیشن Koder Code Editor همچنین کیبورد مجازی با کلیدهای اضافی درخود دارد که گزینه‌های بیشتری به کاربر ارائه خواهد داد. علاوه‌براین، روی آیپد کاربران می‌توانند با اتصال کیبورد به آیپد، عملیات کدنویسی خود را دنبال کنند. این موارد تنها بخش کوچکی از قابلیت‌های اپلیکیشن رایگان شده‌ی Koder Code Editor هستند. درنهایت می‌توانید این برنامه را از لینک زیر دانلود و نصب کنید.

برنامه‌های پولی پیشنهادی امروز زومیت برای پلتفرم‌های اندروید و iOS که درطی مدت محدودی رایگان خواهند بود، از این قرار است. شما نیز می‌توانید اگر برنامه‌ای کاربردی مدنظرتان است و اخیرا رایگان شده ازطریق ارسال نظر در بخش نظرات به ما معرفی کنید تا در مقاله‌ی بعدی آن را با سایر کاربران به‌اشتراک بگذاریم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات