معرفی بهترین اپلیکیشن های پولی رایگان شده امروز (۲۲ خرداد)

پنج‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
مطالعه 7 دقیقه
معرفی اپلیکیش‌های پولی که رایگان می‌شوند باتوجه‌به مدت محدودی که برای نصب دارند از اهمیت بالایی برخودار است؛ بنابراین در زومیت قصد داریم اپلیکیشن‌های پولی رایگان شده را به شما معرفی کنیم.
تبلیغات

همان‌طور که حتما می‌دانید توسعه‌دهندگان ممکن است اپلیکیشن‌های خود را با سه شیوه دراختیار کاربران قرار دهند که عبارت‌اند از: اشتراک رایگان، اشتراک پولی و پرداخت درون‌برنامه‌ای. برنامه‌های رایگان که فقط لازم است روی دستگاه هوشمند شما نصب شوند تا بتوانید از آن‌ها استفاده کنید؛ البته در بعضی موارد باید حتما ازطریق ایمیل یا شماره‌ی تلفن معتبر، حساب کاربری در آن‌ها بسازید. برنامه‌های پولی نیز همان‌طور که مشخص است باید برای استفاده از قابلیت‌های فراهم‌شده‌ی آن، توسط کاربر خریداری شوند. ازسویی دیگر برنامه‌هایی که پرداخت درون‌برنامه‌ای دارند، ترکیبی از دو شیوه‌ی ارائه‌ی خدمات قبلی هستند و بخشی از برنامه به‌رایگان بلافاصله بعداز نصب دردسترس است؛ اما بخش دیگر آن کاربر را ملزم می‌کند تا هزینه‌ای را پرداخت کند و بعداز آن ویژگی‌های جدیدی را برای کاربر فراهم می‌کند. برای مثال، اکثر اپلیکیشن‌های ویرایش عکس، آیتم‌هایی را با پرداخت درون‌برنامه‌ای درون خود جای داده‌اند.

اپلیکیشن‌های پولی دراین بین، هر ازگاهی به‌منظور افزایش تعداد کاربران و جذب مخاطب برای مدت محدودی رایگان دردسترس کاربران قرار می‌گیرند. تیم زومیت قصد دارد با انتشار یک رشته‌ مقاله به‌صورت روزانه بهترین اپلیکیشن‌های پولی رایگان شده را در سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS به شما کاربران عزیز معرفی کند تا شما بتوانید برنامه‌های کاربردی که گاها چندین دلار قیمت دارند را در مدت محدودی که رایگان شده است، روی دستگاه هوشمند خود نصب کنید و مورد استفاده قرار دهید.

اپلیکیشن‌های پولی رایگان شده اندروید

۱- اپلیکیشن‌ Multi-Screen Voice Calculator Pro

اپلیکیشن ماشین حساب حرفه‌ای اندروید که پیش‌از این با قیمت ۷/۹۹ دلار عرضه می‌شد، درحال حاضر به‌رایگان قابل نصب است. این برنامه‌ی حرفه‌ای ماشین‌حساب قابلیت‌های بسیار زیادی دارد که برای پرداختن به آن‌ها می‌توان مقاله‌ی مفصلی به رشته‌ی تحریر درآورد. به‌طور خلاصه می‌توان با کمک این برنامه حساب‌های خود را در چندین صفحه مدیریت کرد و هرصفحه را نام‌گذاری کرد تا بعدا نیز بتوان موارد بیشتری را در صفحه‌ی مربوطه اضافه کرد.

اپلیکیشن های پولی رایگان شده / Paid Apps Gone Free

یکی از نقاط قوت این اپلیکیشن پشتیبانی از فرمان صوتی است که کاربران می‌توانند اعداد و عملیات موردنظرشان را ازطریق فرمان صوتی انجام دهند؛ البته این برنامه از ۱۶ زبان پشتیبانی می‌کند که متأسفانه فارسی در بین آن‌ها نیست. همچنین، دیگر نکته‌ای که شاید کاربران بیشتری را به‌سمت این ماشین‌حساب حرفه‌ای جلب کند، پشتیبانی از تم حالت تاریک (Dark Mode) است که در یکی‌دو سال اخیر بسیار مورد توجه توسعه‌دهندگان قرار داشته است. پس بدون معطلی برنامه‌ی رایگان شده‌ی Multi-Screen Voice Calculator Pro را از لینک زیر دانلود کنید و روی گوشی اندروید خود نصب کنید.

۲- برنامه‌ی Luci 💤 – Intelligent Dream Journal & Lucid Guide

برنامه‌ی Luci که برای مدیریت خواب و تمرینات دستیابی به رویای شفاف طراحی شده نیز از قیمت ۰/۹۹ دلار رایگان شده است. این برنامه به‌گونه‌ای توسعه داده شده است که با ثبت خودکار اطلاعات مربوط به خواب افراد، مثل حرف‌زدن در خواب یا خرو‌پف، به آن‌ها کمک خواهد کرد در مرحله‌ی رویای شفاف قرار بگیرند. رویای شفاف یا به انگلیسی Lucid Dream، رویایی است که فرد روی روند رویا کنترل کامل دارد و می‌تواند هرچه را که اراده می‌کند خوابش را ببیند. برای مثال ستاره‌ی یک فیلم شود یا پرواز کند، یا حتی در زمان سفر کند.

اپلیکیشن های پولی رایگان شده / Paid Apps Gone Free

برنامه‌ی Luci می‌تواند با کمک یادگیری ماشینی به‌صورت خودکار صدای کاربر در خواب را ضبط کند، مهم‌ترین علائم رویا را مشخص کند. به‌گفته‌ی توسعه‌دهنده‌ی برنامه، حتی قادر است طرح رویای افراد را رسم کند. البته، توسعه‌دهندگان این برنامه تضمین کردند که اطلاعات کاربران محرمانه بماند و سوءاستفاده‌ای از آن‌ها صورت نگیرد. اگر شما نیز قصد دارید رویای شفاف را تجربه کنید، همین حالا برنامه‌ی رایگان شده‌ی Luci را از لینک زیر دانلود کنید و تمرینات را انجام دهید تا با توجه‌به توانایی‌های خود در مدت زمان معینی رویای شفاف را تجربه کنید.

۳- برنامه‌ی Meeting Notes Taker - Recorder, Memo and Minutes

اپلیکیشن های پولی رایگان شده / Paid Apps Gone Free

اپلیکیشن مدیریت جلسه Meeting Notes Taker دیگر اپلیکیشنی است که برای مدت محدودی از قیمت ۱/۹۹ دلار رایگان شده است. این برنامه کاربردی همان‌طور که از اسمش مشخص است مناسب برای شرکت در جلسه‌های کاری است. استفاده از این برنامه برای انواع کسب‌وکارها توصیه می‌شود. با کمک این برنامه می‌توانید در جلسه‌های مهم صداها را ضبط کنید، یادداشت برداری کنید و در پایان جلسه قادر خواهد بود یک صورت جلسه‌ی کامل ارائه کند. علاوه‌براین، دانشجویان نیز می‌توانند ازطریق این اپلیکیشن، نکات مهم آموزشی در کلاس درس را ذخیره کنند. هم‌اکنون می‌توانید این برنامه را از لینک تهیه‌شده در زیر دریافت کنید.

معرفی اپلیکیشن‌های پولی رایگان شده iOS

۱- برنامه‌ PDF Convertor by Readdle

اپلیکیشن های پولی رایگان شده / Paid Apps Gone Free

برنامه‌ی مدیریت فایل‌های PDF که به‌تازگی از قیمت ۶/۹۹ دلار رایگان شده است به کاربر کمک می‌کند هر نوع فایلی را از صفحه‌ی وب گرفته تا عکس و موارد کپی‌شده در کلیپ‌بورد را به PDF تبدیل کند. برای دسترسی به این برنامه در افزونه‌های اشتراک‌گذاری آی‌او‌اس تنها باید آن را در بین گزینه‌های پیشنهادی اضافه کنید تا بتوانید درهر برنامه‌ای که بودید و فایلی را بازکردید، آن را به فرمت پی‌دی‌اف تبدیل کنید. علاوه‌براین، یکی از نکات جالب این برنامه قابلیت تبدیل لیست مخاطبان به فایل پی‌دی‌اف است. بنابراین، درحال حاضر این برنامه به‌رایگان از لینک زیر قابل دریافت روی دستگاه‌های آیفون و آیپد است.

۲- بازی Marvin The Cube

اپلیکیشن های پولی رایگان شده / Paid Apps Gone Free

بازی فکری Marvin The Cube از قیمت ۱/۹۹ دلار برای مدت محدودی رایگان شده است. این بازی فکری درباره‌ی یک مکعب تنها است که به‌دنبال جایگاه خود در این دنیای بزرگ می‌گردد. در مسیر کمک به ماروین برای دستیابی به هویتش، شما باید ۱۷۰ سطح مختلف از معماها را حل کنید. ماروین مکعبی را می‌توان با لمس‌های افقی و عمودی در جهات مختلف تکان داد تا به پورتال سبزرنگ برسد. درطول مسیر توضیحاتی برای هرکاشی که روی آن می‌روید، نشان داده خواهد شد تا به شما کمک کند راه‌حل مناسب معما را پیدا کنید. هم‌اکنون می‌توانید این برنامه را از لینک زیر دانلود کنید و روی دستگاه آی‌او‌اس خود نصب کنید.

۳- بازی Little Robot Shapes and Colors

اپلیکیشن های پولی رایگان شده / Paid Apps Gone Free

بازی فکری Little Robot Shapes and Colors مناسب کودکان است و امروز در اپ‌استور به‌مدت محدود و از قیمت ۱/۹۹ دلار رایگان شده است و می‌توانید آن را نسب کنید. این بازی متشکل از ۸ بازی دیگر است که کاربر می‌تواند از بین آن‌ها انتخاب کند. کاربر با وصل‌کردن قطعات جدا از یکدیگر، ربات‌های کوچکی را خواهد ساخت. بازی ربات کوچک باتوجه‌به مراحلی که دارد به کودک شما امکان خواهد داد که استدلال فضایی و قدرت طبقه‌بندی را توسعه دهد. البته، با اینکه این بازی بیشتر مناسب کودکان است و مثل لگوی مجازی است؛ اما در رده‌بندی سنی بازی، برای کودکان مناسب نیست! درهرصورت می‌توانید این بازی را از لینک زیر دانلود و نصب کنید.

برنامه‌های پولی پیشنهادی امروز زومیت برای پلتفرم‌های اندروید و آی‌او‌اس که درطی مدت محدودی رایگان خواهند بود، از این قرار است. شما نیز می‌توانید اگر برنامه‌ای کاربردی مدنظرتان است و اخیرا رایگان شده ازطریق ارسال نظر در بخش نظرات به ما معرفی کنید تا در مقاله‌ی بعدی آن را با سایر کاربران به‌اشتراک بگذاریم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات