چگونه متوجه شویم چه کسی ما را در اینستاگرام فالو یا آنفالو کرده است؟

یک‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
برای یافتن افرادی که صفحه شما را در اینستاگرام فالو یا آنفالو کرده‌اند، راه‌کارهایی وجود دارد که در این مقاله آن‌ها را مرور خواهیم کرد.
تبلیغات

اینستاگرام از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی محسوب می‌شود که البته طرفداران بی‌شماری نیز در ایران دارد. در حال حاضر میلیون‌ها کاربر از سراسر دنیا اوقات فراغت خود را در جست‌وجوی ویدیوها و استوری‌های به اشتراک‌ گذاشته‌شده در اینستاگرام سپری می‌کنند.

راحتی در استفاده و ویژگی‌های منحصر به‌فرد باعث شده است تا محبوبیت اینستاگرام هر روز افزایش یابد. کاربر می‌تواند با ساخت صفحه شخصی به برقراری ارتباط با اعضای دیگر این شبکه اجتماعی پرداخته و روزمره‌های زندگی خود را با دیگران به اشتراک قرار دهد.

اصولا از نکاتی نیز که برای اکثر اعضای اینستاگرام اهمیت دارد، تعداد فالوورها و اشخاصی است که وی را فالو یا آنفالو کرده‌اند. در این مقاله قصد داریم نکاتی را آموزش دهیم که به‌لطف آن، دسترسی راحت‌تر به فهرست افرادی داشته باشید که شما را فالو یا آنفالو کرده‌اند.

در اپلیکیشن اینستاگرام به محض اینکه شخصی شما را فالو بکنید، اعلانی برایتان ارسال می‌شود که از این موضوع مطلع شوید. با این حال، اعلانی مبنی بر اینکه چه کسی شما را آنفالو کرده است، دریافت نمی‌کنید؛ اما امکان بررسی اینکه آیا آن فرد هنوز شما را فالو می‌کند یا خیر وجود دارد. 

برای بررسی این موضوع می‌توانید به صفحه ایسنتاگرام شخص مدنظر بروید. اگر شما آن شخص را فالو نکرده باشید و وی همچنان از فالوورهای شما باشد در مقابل حساب شخصی وی با گزینه فالو بک (Follow Back) روبه‌رو خواهید شد.

چه کسانی شما را در اینستاگرام فالو یا آنفالو کرده‌اند

چنین امری یعنی کاربر مدنظر همچنان شما را در اینستاگرام فالو می‌کند؛ اما اگر شما نیز وی را فالو کرده باشید با گزینه فالوینگ (Following) مواجه خواهید شد که دقیقا مشخص نمی‌کند آیا کاربر مدنظر نیز شما را فالو کرده است یا خیر.

چه کسانی شما را در اینستاگرام فالو یا آنفالو کرده‌اند

برای متوجه شدن از اینکه کاربر مدنظر شما را فالو می‌کند یا خیر باید از صفحه اصلی خود، گزینه Following را انتخاب کنید. در صفحه بازشده فهرستی به شما از فالوورهایتان نشان داده می‌شود که از قسمت جست‌وجو می‌توانید با تایپ آی‌دی کاربر مدنظر، وی را در فهرست بیابید.

چه کسانی شما را در اینستاگرام فالو یا آنفالو کرده‌اند

در فهرست بازشده حتی امکان حذف فالوورها نیز به شما داده می‌شود تا دسترسی آن‌ها به محتوایتان را قطع کنید. طبیعتا در صورتی که شخص مدنظر را در فهرست نیابید به این معنی است که وی شما را فالو نمی‌کند یا آنفالو کرده است.

استفاده از اپلیکیشن‌های شخص ثالث

در کنار راهکارهایی که اینستاگرام ارائه می‌دهد، اپلیکیشن‌هایی نیز مانند Followmeter وجود دارند که امکانات به مراتب بیشتری در اختیارتان قرار می‌دهند. به همین دلیل نگاهی به اپلیکیشن Followmeter خواهیم انداخت و برخی از ویژگی‌های آن را مرور خواهیم کرد.

با نصب این اپلیکیشن و همگام‌سازی آن با حساب کاربریتان در اینستاگرام می‌توانید فهرستی از امکانات جالب داشته باشید که حتی نسخه رایگان آن ارزش امتحان را دارد؛ البته شاید تنها ایراد این اپلیکیشن عدم دسترسی به اطلاعات قبلی باشد و تنها اطلاعاتی را ارائه می‌دهد که پس از همگام‌سازی با حساب کاربریتان ثبت شده‌اند.

امکانات نسخه رایگان اپلیکیشن Followmeter 

  • ارائه فهرستی از افرادی که شما را فالو کرده‌اند
  • ارائه فهرستی از فالوورهایی که شما را آنفالو کردند
  • ارائه فهرستی از کاربرانی که شما آن‌ها را آنفالو کرده‌اید
  • ارائه فهرستی از کسانی که شما را فالو بک نکرده‌اند
  • ارائه فهرستی از فالوورهایتان که شما آن‌ها را فالو نمی‌کنید
چه کسانی شما را در اینستاگرام فالو یا آنفالو کرده‌اند
چه کسانی شما را در اینستاگرام فالو یا آنفالو کرده‌اند

در نسخه پولی می‌توان به امکانات بیشتری دست یافت که برای مثال می‌توان به فهرستی از افرادی اشاره کرد که صفحه اینستاگرام شما را چک می‌کنند یا فهرست افرادی که شما را بلاک کرده‌اند. هزینه اشتراک دائمی نسخه ویژه اپلیکیشن Followmeter در صفحه رسمی آن ۴/۹۹ دلار اعلام شده است. با این حال، محدودیتی در استفاده از نسخه رایگان وجود ندارد و می‌توانید از ویژگی‌های آن برخوردار شوید.

امیدواریم مقاله برایتان مفید واقع شود. نظرات و پیشنهادهای خود را با ما در میان قرار دهید. برای دانلود اپلیکیشن Followmeter می‌توانید از اپل استور یا پلی استور گوگل اقدام کنید.

دانلود اپلیکیشن Followmeter

پلی استور اپل استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را ازطریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات