طراحی سایت فروشگاهی نیازمند خلاقیت، هنر و مهارت است. طراحی فروشگاه آنلاین هم میتواند میزان فروش شما را بیشتر یا کمتر کند. از موقعی که این رویه تحقق پیدا کرد، طراحی سبد فروشگاهی کاربرپسند مسئلهای بسیار مهم شده است. با افزایش سایتهای تجاری اجتماعی و موبایلی، هویت برند شما باید ازطریق کانالهای مختلف دردسترس خریداران آنلاین قرار گیرد. برای توسعهی فروشگاه آنلاین، نیاز به توسعهدهندهی با تجربه و متمرکز برای طراحی سایت فروشگاهی که در ردهی خود بهترین باشد، خواهید داشت. شرکت رایان با تیمی متشکل از بهترین متخصصان، بهترین خدمات طراحی سایت فروشگاهی را ارائه میکند.
در ادامه ۱۰ مورد از مزایای طراحی سایت فروشگاهی را بررسی میکنیم.
۱. راحتی و سادگی
برای خیلی از مردم دنیا، خرید و فروش اینترنتی بهترین شیوهی خرید محسوب میشود؛ چرا که از خرید آنلاین خود لذت میبرند و محبوبیت این شیوهی خرید بهخاطر سادگی و راحتی انجام آن است. شما با طراحی سایت فروشگاهی به مشتریان اجازه میدهید تا محصولات یا خدمات مدنظر خود را از داخل خانه و در هر ساعتی از روز یا شب سفارش دهند.
۲. با مشاهده شدن در موتور جستوجو، مشتریان جدیدی جذب کنید
همهی ما میدانیم که ادامه پیدا کردن خردهفروشیهای حضوری با برندسازی و ارتباط برقرار کردن اداره شده و ادامه پیدا میکند. با این حال خردهفروشی آنلاین هم با میزان ترافیک ورودی به داخل سایت ازطریق موتورهای جستوجو اداره میشود. مشتریان خیلی تمایل و عادت ندارند که روی لینک نتایجی در موتور جستوجو کلیک کنند و وارد فروشگاه اینترنتی شوند که اصلا تابهحال در مورد آن نشنیدهاند.
۳. افزایش اعتماد مشتری
وب سایتی که خیلی زیبا و خلاقانه طراحی شده باشد قطعا سبب شکل گیری اعتماد در مشتریان شما میشود. مشتریان به خوبی میدانند که اگر قصد داشته باشید که توجه خوبی به وبسایت خود داشته باشید و اقدامات متناسبی نیز انجام دهید، باید به شیوهای مشابه با مشتریان خود رفتار کنید.
۴. از مشتریان خود درک بهتری داشته باشید
وقتی یک فروشگاه مستقل و کوچکی اداره میکنید، ساخت پرسونای مشتری کار دشواری است. شاید ایدهی کلی از اینکه مشتریان شما چه کسانی هستند دریافت کنید، اما این مورد بیشتر به درک شما بستگی دارد تا اینکه دادههای دقیقی داشته باشید. با دراختیار داشتن فروشگاه اینترنتی، میتوانید عادات خرید مشتریان خود را بررسی کنید. نسبت به کدام محصولات بیشتر از همه علاقهمند هستند؟ احتمالا چه زمانی خرید میکنند؟ چه فاکتورهایی مشتریان را تحریک به خرید میکند؟ تمامی این اطلاعات را میتوان برای فروش بهتر محصولات به مشتریان خود استفاده کنید.
۵. به عادت خرید مشتریان توجه داشته باشید
بهترین مزیت این است که خردهفروشیهای اینترنتی بهراحتی میتوانند به عادات و موارد مورد علاقهی مشتریان دقت کرده و آنها را پیگیری کنند تا پیشنهادهای خود را متناسب با نیازهای مشتریان تغییر دهند. با برآورده کردن نیازهای آنها، میتوانید روابط کنونی خود را با آنها بهبود داده و روابط دائمی ایجاد کنید.
۶. فروش جهانی محصولات
اگر فروشگاهی را اداره میکنید، به ناحیهی جغرافیایی که میتوانید در آن خدمات و کالا ارائه کنید محدود خواهد شد اما از طرف دیگر با راهاندازی وب سایت فروشگاهی اینترنتی، میتوانید کالاها و خدمات خود را در سرتاسر جهان عرضه کنید. کل دنیا دراختیار شما است و در وبسایت اینترنتی خود میتوانید بدون هیچگونه محدودیت جغرافیایی، انواع کالاها و اجناس خود را تجارت کنید. ضمنا، سایر محدودیتهای جغرافیایی هم با m-commerce که به آن تجارت موبایلی هم گفته میشود رفع شده است.
۷. افزایش آگاهی از برند
تجارت الکترونیک به شما کمک میکند تا برند شما در زمینهی فروشگاههای آنلاین و وبسایتهای مختلف بیشتر دیده شود و مشتریان نسبت به آن آگاهی و اطلاعات بیشتری پیدا کنند. به همان میزان که صفحات وب بیشتری ایجاد میکنید، موتورهای جستوجو هم میتوانند آنها را ایندکس کرده و جایگاه شما را بهبود ببخشند. مسئلهی مهم انتخاب و استفاده از کلمات کلیدی مهم در محتوای شما است به نحوی که برای مخاطب شما بهینه شده باشد، چرا که مهمترین عامل در افزایش ترافیک ورودی به وب سایت شما محسوب میشود. به هر میزان که وب سایت شما بیشتر در معرض دید قرار بگیرد، افراد بیشتری با برند و اعتبار شما آشنا خواهند شد.
۸. هر روز سال خدمات ارائه کنید
یکی از مهمترین مزایایی که تاجرین فروشگاه اینترنتی میتوانند از آن استفاده کنند، ساعت کاری فروشگاه است که امروزه در 24 ساعت 7 روز هفته و در تمام طول سال باز بوده و میتوانند وبسایتهای فروشگاههای اینترنتی در تمام طول روز اداره کنند. با این روش، میتوانند ازطریق افزایش تعداد سفارشات خود، میزان فروش را افزایش دهند. با این حال، مشتریان هم میتوانند از این حالت سود ببرند چرا که میتوانند هر زمانیکه میخواهند به خرید بپردازند و مهم نیست که الان اول صبح است تا نیمهی شب، در هر زمانی امکانپذیر است.
۹. صرفهجویی در هزینههای عملیاتی
راهاندازی فروشگاه اینترنتی قطعا میتواند در پول و هزینهی شما صرفهجویی کند اما چطور؟ با سیستم مدیریتی مبتنی بر وب، میتوانید فعالیتهای مدیریت موجودی را بهصورت خودکار انجام دهد و هزینههای مرتبط با آن را کاهش دهید. ضمنا، هزینههای بالاسری یا سربارِ راه اندازی فروشگاه اینترنتی مشابه با فروشگاههای فیزیکی نیست. سود بیشتری که از دسترسی به مشتریان بیشتر عاید شما خواهد شد، هزینههای راه اندازی اولیه را جبران خواهد کرد.
۱۰. ارائهی اطلاعات گسترده
یکی از بهترین مزایای راهاندازی تجارت الکترونیکی برای مشتریان این است که میتوانند اطلاعات بسیار بیشتری دریافت کنند که در فروشگاه فیزیکی چنین امکانی نیست. همهی ما میدانیم که مجهز کردن کارکنان برای پاسخگویی به مشتریانی که بهدنبال اطلاعات در مورد ردههای مختلف محصولات هستند کار بسیار دشواری است. اما برعکس، وب سایتهای فروشگاهی الکترونیکی بدون هیچ مشکلی هرگونه اطلاعات اضافهتر و مورد نیاز مشتریان را دراختیار آنها قرار میدهد.
شرکت رایان با سالها تجربه و فعالیت درخشان در زمینهی طراحی سایت فروشگاهی و شرکتی، قیمت طراحی سایت کاملا رقابتی و مقرونبهصرفه را به مشتریان ارائه دهد و همچنین توانسته از هر لحاظ رضایت بالای مشتریان را کسب کند و با بهرهگیری از کادری متخصص و مجرب آماده رفع هرگونه مشکل و ارائهی هرگونه خدمات است.
نظرات