طراحی سایت فروشگاهی با رایان

شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
شرکت رایان با علم و آگاهی کامل نسبت به اهمیت طراحی سایت فروشگاهی قدرتمند و کاربرپسند و منوهای خلاقانه در کسب رضایت و اعتماد مشتری و همچنین افزایش بازدید ازطریق نتایج سرچ جست‌وجوی گوگل، به کمک کادر متخصص و حرفه‌ای خود، بهترین خدمات را با قیمتی مناسب ارائه می‌دهد.
تبلیغات

طراحی سایت فروشگاهی نیازمند خلاقیت، هنر و مهارت است. طراحی فروشگاه آنلاین هم می‌تواند میزان فروش شما را بیشتر یا کمتر کند. از موقعی که این رویه تحقق پیدا کرد، طراحی سبد فروشگاهی کاربرپسند مسئله­‌ای بسیار مهم شده است. با افزایش سایت­‌های تجاری اجتماعی و موبایلی، هویت برند شما باید ازطریق کانال­‌های مختلف دردسترس خریداران آنلاین قرار گیرد. برای توسعه­‌ی فروشگاه آنلاین، نیاز به توسعه‌دهنده­‌ی با تجربه و متمرکز برای طراحی سایت فروشگاهی که در رده­ی خود بهترین باشد، خواهید داشت. شرکت رایان با تیمی متشکل از بهترین متخصصان، بهترین خدمات طراحی سایت فروشگاهی را ارائه می­‌کند.

 در ادامه ۱۰ مورد از مزایای طراحی سایت فروشگاهی را بررسی می‌­کنیم.

۱. راحتی و سادگی

برای خیلی از مردم دنیا، خرید و فروش اینترنتی بهترین شیوه‌­ی خرید محسوب می‌شود؛ چرا که از خرید آنلاین خود لذت می‌­برند و محبوبیت این شیوه‌­ی خرید به‌خاطر سادگی و راحتی انجام آن است. شما با طراحی سایت فروشگاهی به مشتریان اجازه می‌­دهید تا محصولات یا خدمات مدنظر خود را از داخل خانه و در هر ساعتی از روز یا شب سفارش دهند.

۲. با مشاهده شدن در موتور جست‌وجو، مشتریان جدیدی جذب کنید

همه‌­ی ما می‌­دانیم که ادامه پیدا کردن خرده‌فروشی­‌های حضوری با برندسازی و ارتباط برقرار کردن اداره شده و ادامه پیدا م‌ی­کند. با این حال خرده‌فروشی آنلاین هم با میزان ترافیک ورودی به داخل سایت ازطریق موتورهای جست‌وجو اداره می‌شود. مشتریان خیلی تمایل و عادت ندارند که روی لینک نتایجی در موتور جست‌وجو کلیک کنند و وارد فروشگاه اینترنتی شوند که اصلا تابه‌حال در مورد آن نشنیده­‌اند.

۳. افزایش اعتماد مشتری

وب سایتی که خیلی زیبا و خلاقانه طراحی شده باشد قطعا سبب شکل گیری اعتماد در مشتریان شما می‌شود. مشتریان به خوبی می­‌دانند که اگر قصد داشته باشید که توجه خوبی به وب‌سایت خود داشته باشید و اقدامات متناسبی نیز انجام دهید، باید به شیوه‌­ای مشابه با مشتریان خود رفتار کنید.

رایان

۴. از مشتریان خود درک بهتری داشته باشید

وقتی یک فروشگاه مستقل و کوچکی اداره می‌کنید، ساخت پرسونای مشتری کار دشواری است. شاید ایده­‌ی کلی از اینکه مشتریان شما چه کسانی هستند دریافت کنید، اما این مورد بیشتر به درک شما بستگی دارد تا اینکه داده­‌های دقیقی داشته باشید. با دراختیار داشتن فروشگاه اینترنتی، می­‌توانید عادات خرید مشتریان خود را بررسی کنید. نسبت به کدام محصولات بیشتر از همه علاقه‌مند هستند؟ احتمالا چه زمانی خرید می­‌کنند؟ چه فاکتورهایی مشتریان را تحریک به خرید می­کند؟ تمامی این اطلاعات را می‌توان برای فروش بهتر محصولات به مشتریان خود استفاده کنید.

۵. به عادت خرید مشتریان توجه داشته باشید

بهترین مزیت این است که خرده‌فروش­ی‌های اینترنتی به‌راحتی می‌توانند به عادات و موارد مورد علاقه‌­ی مشتریان دقت کرده و آن‌ها را پیگیری کنند تا پیشنهادهای خود را متناسب با نیازهای مشتریان تغییر دهند. با برآورده کردن نیازهای آن‌ها، می­توانید روابط کنونی خود را با آن‌ها بهبود داده و روابط دائمی ایجاد کنید.

۶. فروش جهانی محصولات

اگر فروشگاهی را اداره می‌کنید، به ناحیه‌­ی جغرافیایی که می­‌توانید در آن خدمات و کالا ارائه کنید محدود خواهد شد اما از طرف دیگر با راه‌اندازی وب سایت فروشگاهی اینترنتی، می­توانید کالاها و خدمات خود را در سرتاسر جهان عرضه کنید. کل دنیا دراختیار شما است و در وب‌سایت اینترنتی خود می­‌توانید بدون هیچ‌گونه محدودیت جغرافیایی، انواع کالاها و اجناس خود را تجارت کنید. ضمنا، سایر محدودیت­های جغرافیایی هم با m-commerce که به آن تجارت موبایلی هم گفته می‌شود رفع شده است.

۷. افزایش آگاهی از برند

تجارت الکترونیک به شما کمک می‌­کند تا برند شما در زمینه‌­ی فروشگاه­های آنلاین و وب‌سایت­‌های مختلف بیشتر دیده شود و مشتریان نسبت به آن آگاهی و اطلاعات بیشتری پیدا کنند. به همان میزان که صفحات وب بیشتری ایجاد می‌کنید، موتورهای جست‌وجو هم می‌توانند آن‌ها را ایندکس کرده و جایگاه شما را بهبود ببخشند. مسئله­‌ی مهم انتخاب و استفاده از کلمات کلیدی مهم در محتوای شما است به نحوی که برای مخاطب شما بهینه شده باشد، چرا که مهم‌­ترین عامل در افزایش ترافیک ورودی به وب سایت شما محسوب می‌شود. به هر میزان که وب سایت شما بیشتر در معرض دید قرار بگیرد، افراد بیشتری با برند و اعتبار شما آشنا خواهند شد.

۸. هر روز سال خدمات ارائه کنید

یکی از مهم‌ترین مزایایی که تاجرین فروشگاه اینترنتی می‌توانند از آن استفاده کنند، ساعت کاری فروشگاه است که امروزه در 24 ساعت 7 روز هفته و در تمام طول سال باز بوده و می‌توانند وب‌سایت­‌های فروشگاه­های اینترنتی در تمام طول روز اداره کنند. با این روش، می‌توانند ازطریق افزایش تعداد سفارشات خود، میزان فروش را افزایش دهند. با این حال، مشتریان هم می‌توانند از این حالت سود ببرند چرا که می‌توانند هر زمانی‌که می­خواهند به خرید بپردازند و مهم نیست که الان اول صبح است تا نیمه‌­ی شب، در هر زمانی امکان‌پذیر است.

رایان

۹. صرفه‌جویی در هزینه­‌های عملیاتی

راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی قطعا می‌تواند در پول و هزینه‌­ی شما صرفه‌جویی کند اما چطور؟ با سیستم مدیریتی مبتنی بر وب، می­‌توانید فعالیت‌­های مدیریت موجودی را به‌صورت خودکار انجام دهد و هزینه­‌های مرتبط با آن را کاهش دهید. ضمنا، هزینه‌­های بالاسری یا سربارِ راه اندازی فروشگاه اینترنتی مشابه با فروشگاه‌­های فیزیکی نیست. سود بیشتری که از دسترسی به مشتریان بیشتر عاید شما خواهد شد، هزینه­‌های راه اندازی اولیه را جبران خواهد کرد.

۱۰. ارائه­ی اطلاعات گسترده

یکی از بهترین مزایای راه‌اندازی تجارت الکترونیکی برای مشتریان این است که می‌توانند اطلاعات بسیار بیشتری دریافت کنند که در فروشگاه فیزیکی چنین امکانی نیست. همه‌­ی ما می­‌دانیم که مجهز کردن کارکنان برای پاسخگویی به مشتریانی که به‌دنبال اطلاعات در مورد رده­‌های مختلف محصولات هستند کار بسیار دشواری است. اما برعکس، وب سایت‌های فروشگاهی الکترونیکی بدون هیچ مشکلی هرگونه اطلاعات اضافه‌­تر و مورد نیاز مشتریان را دراختیار آن‌ها قرار می‌­دهد.

شرکت رایان با سال‌ها تجربه و فعالیت درخشان در زمینه­‌ی طراحی سایت فروشگاهی و شرکتی، قیمت طراحی سایت کاملا رقابتی و مقرون‌به‌صرفه را به مشتریان ارائه دهد و همچنین توانسته از هر لحاظ رضایت بالای مشتریان را کسب کند و با بهره‌گیری از کادری متخصص و مجرب آماده رفع هرگونه مشکل و ارائه­‌ی هرگونه خدمات است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات