خرید اینترنتی کولر گازی بوش

پنج‌شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
فروشگاه بوش اسپلیت، فروش و نصب اسپلیت و پرتابل بوش با مناسب ترین قیمت، به‌روزترین مدل‌ها با بهترین گارانتی در سطح ایران ارائه می‌دهد.
تبلیغات

فروشگاه اینترنتی کولر گازی بوش در زمینه فروش کولر گازی بوش دیواری، داکت اسپلیت کانالی، کولر گازی ایستاده و پرتابل بوش فعالیت می‌کند و کار خود را از سال ۱۳۹۳ شروع کرده است. این فروشگاه این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده تا بتوانند کالای موردنیاز خود را در بین مجموعه متنوعی از برترین مدل‌های این برند انتخاب کنند.

یکی از گزینه‌هایی که این فروشگاه اینترنتی را در ایران می‌تواند در بین خریداران دستگاه‌های خنک‌کننده متمایز کند، کنترل قوی روی اصالت کالاها، کیفیت آن‌ها و همچنین نصب آن‌ها است، که به دلیل تخصصی بودن فروشگاه امکان‌پذیر شده است.

همچنین یکی از مزیت‌های خرید از فروشگاه بوش اسپلیت امکان سفارش و درخواست نصب کالاست و این موضوع می‌تواند برای سازندگان نیز جذاب باشد چراکه می‌توانند محصول خود را به‌راحتی دراختیار خریداران و مصرف‌کنندگان قرار دهند. همکاری مستقیم و تنگاتنگ فروشنده با نصاب ها، امکان ارائه محصولات با قیمت و نصب مناسب را دراختیار خریداران این محصول قرار داده است.

مزایای فروشگاه اینترنتی بوش اسپلیت :

  • معرفی تخصصی کولر گازی و داکت اسپلیت بوش
  • ارائه تخفیف های مناسب روی کالاهای منتخب
  • انتشار مقالات به‌روز و کاربردی در حوزه تهویه مطبوع
  • امکان مطلع شدن از موجود شدن کالا و تخفیف آن
  • معرفی دقیق کالاهای ارائه شده، براساس کاتالوگ محصول و توضیحات تولید کننده
  • ارسال رایگان برای سفارش‌های تهران و شهرستان 

بوش اسپلیت چندین سال است که فعالیت خود را در زمینه فروش کولر گازی اینورتر بوش با هدف مشتری‌ مداری و ارائه بهترین و جدیدترین مدل‌ها آغاز کرده است.

با توجه به توسعه روزافزون اینترنت در کشور و تغییرات کلی در الگوهای قدیمی و ناکارآمد زندگی و هوشمندی انسان‌ها در مورد صرفه‌جویی در زمان، بوش‌ اسپلیت را بر آن داشت تا بجز فروش در فروشگاه‌های سطح کشور، با ایجاد یک فروشگاه اینترنتی، اقدام به فروش اسپلیت و پرتابل بوش با مناسب ترین قیمت، به روزترین مدل‌ها و بهترین گارانتی در سطح ایران کند.

پیرو این سیاست به جهت بهره‌وری از شیوه‌های نوین فروش و تغییر ساختار از شیوه سنتی به مدرن این وب‌سایت از فروردین ۹۵ با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی ملی رسما آغاز به کار کرده و می‌کوشد بهترین مشاور برای علاقه‌مندان به کولر گازی اینورتر بوش باشد.

راه‌های ارتباطی با بوش اسپلیت:

وب سایت: www.boschsplit.co

تلفن تماس: ۰۹۱۸۲۲۱۰۰۰۶ – ۰۸۷۳۴۲۱۶۸۳۵

ساعت کاری: ۷ روز هفته؛ ۸ صبح تا ۲۲ شب

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات