دفتر مجازی «دفتر شما» راهکار دورکاری و کاهش هزینه کسب‌وکارها

چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
«دفتر شما» به‌عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه دفتر کار مجازی در ایران، با ارائه خط تلفن ثابت شرکتی، تلفن گویا و منشی مجازی بدون نیاز به دفترکار در کاهش هزینه‌ها و دورکاری به شما کمک می‌کند.
تبلیغات

شاید همه ما پیش‌بینی هایی برای مواجهه با شرایط بد اقتصادی در سال پیش رو داشتیم، اما قبل از شیوع کرونا هیچکس خودش را برای چنین شرایط سخت و غیرقابل باوری آماده نکرده بود.

کسب‌وکارهای سنتی در این بین بیشترین خسارت را متحمل شده‌اند و آن‌ها که قبلا برای ارائه خدمات و محصولات از راه دور یا فضای مجازی فکر کرده‌اند کمترین ضربه را خوردند.

اما اصلی‌ترین دغدغه کسب و کارها در بحران کرونا چیست؟

کاهش هزینه کسب‌و‌کار، حفظ سلامت پرسنل با استفاده از دورکاری و ارائه خدمات و محصولات به مشتریان از راه دور.

دفتر کار مجازی راهکاری است برای نجات کسب‌وکارها در شرایط بحران

آیا به این فکر کرده‌اید که دفتر کار یا فروشگاه خود را پس بدهید و از خانه دورکاری کنید؟ آیا دنبال راهکاری هستید که تماس‌ها همانند زمانی‌که همه پرسنل حاضر بودند، به بخش‌های مختلف شما وصل شود و تماسی را از دست ندهید؟ آیا می‌خواهید یک شماره ثابت داشته باشید و هر جا که باشید تماس‌ها را روی موبایل خود پاسخ دهید؟ یا شماره ثابت شرکت خود را به یک سامانه هوشمند وصل کنید تا تماس‌ها به موبایل افراد مختلف دایورت شود؟ آیا دنبال یک منشی حرفه‌ای دورکار هستید؟ دفتر کار مجازی یک راهکار عالی و مطمئن هست که پاسخگوی تمام نیازهای شما در شرایط فعلی است.

آیا می‌دانستید دفتر مجازی تا 70% هزینه‌های کسب‌و‌کار شما را کاهش می‌دهد؟

بله درست شنیده‌اید. دفاتر کار مجازی چندین سال است که در نقاط مختلف دنیا بوجود آمده اند و از بیزنس‌من‌ها و تجار تا فریلنسرها و استارتاپ‌ها و صاحبان مشاغل و کسب‌ و‌ کار خانگی مشتری پرو پا قرص آن هستند. اولین و مهم‌ترین ویژگی جذاب برای این گروه‌ها استفاده از خدمات ارتباطی گسترده و حرفه‌ای در ازای پرداخت بهایی ناچیز است.

عدم نیاز به اجاره دفتر کار

به این فکر کنید که بدون اجاره دفتر کار در شهر بزرگی مثل تهران، بتوانید همانند یک کسب‌و‌کار مستقر در پایتخت مشتریان زیادی داشته باشید و به ارائه خدمات و محصولات خود بپردازید. اجاره دفتر کار ساعتی و یک خط تلفن ثابت اینترنتی، مهم‌ترین هزینه که پرداخت اجاره بهاست را از روی دوش شما بر می دارد.

عدم نیاز به خرید و نصب دستگاه سانترال حرفه‌ای

در حال حاضر برای خرید و نصب یک دستگاه سانترال حرفه‌ای که بتوانید روی آن داخلی‌ها و سناریوهای متعدد تعریف کنید و در ساعات مقرر روی شماره‌های مختلفی دایورت شود هم حداقل ۱۰ میلیون تومان باید هزینه کنید. اما با داشتن سرویس تلفن گویا که یک خط تلفن ثابت هم روی آن دریافت خواهید کرد، هزینه خرید دستگاه سانترال هم از روی دوش شما برداشته می‌شود و فقط براساس دقیقه تماس هزینه پرداخت می‌کنید. در ادامه سرویس تلفن گویا و امکانات بی‌نظیر آن را معرفی می‌کنیم.

عدم نیاز به استخدام منشی

استخدام و استقرار حداقل یک نیروی پاسخگوی حرفه‌ای هم هزینه‌های ثابت و ماهانه خود را دارد. از جمله هزینه آگهی استخدام، آموزش، تجهیزات اداری مورد نیاز، حقوق و بیمه و ... که اگر از سرویس منشی مجازی استفاده کنید، علاوه بر داشتن یک منشی مجرب فقط براساس میزان دقایق مکالمه مبلغی را پرداخت می‌کنید و از داشتن یک منشی دائمی بی‌نیاز می شوید. در ادامه سرویس منشی مجازی و امکاناتی که در اختیارتان می گذارد را معرفی می‌کنیم.

چگونه می‌توان از خدمات دفتر کار مجازی استفاده کرد؟

شرکت دانش بنیان «دفتر شما» با مجوز از سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران و اتحادیه کسب و کارهای مجازی، از سال ۱۳۹۲ به‌عنوان اولین شرکت ارائه دهنده خدمات ارتباطی در حوزه دفتر کار مجازی در ایران، ارائه خط تلفن ثابت شرکتی، تلفن گویا و منشی مجازی را روی بستر خطوط مخابراتی فراهم کرده است.

برخلاف سرویس‌های ویپ تلفنی، شما نیاز به نصب هیچگونه نرم‌افزاری ندارید و برای برقراری تماس از خطوط مخابراتی استفاده می‌شود. بنابراین نیاز به اینترنت برای برقراری تماس ندارید و کیفیت مکالمات شما پایین نخواهد آمد.

فقط کافی است ۵ دقیقه وقت بگذارید تا ازطریق پورتال آنلاین دفتر شما به نشانی https://daftareshoma.com ، خط تلفن ثابت تهران را با سرشماره ۲ و ۹ از میان هزاران شماره انتخاب و سپس روی آن خدمات تلفن گویا و منشی مجازی را فعال کنید.

سرویس تلفن گویای دفتر شما چه امکاناتی دراختیار مشترکین می‌گذارد و چه هزینه‌ای دارد؟

پس از انتخاب یک خط تلفن اختصاصی با سرشماره ۲ یا ۹ (با مالکیت دائمی به‌نام خریدار) تمام امکانات یک سانترال حرفه‌ای اما به‌صورت آنلاین ارائه می‌شود. نظیر پخش پیام خوش‌آمدگویی در ساعات مختلف روز، تعریف منو، داخلی و شماره‌هایی که مایلید تماس‌ها به آن‌ها دایورت شود.

نکته برای شرکت‌ها و کسب‌وکارهایی که شماره ثابت دارند: به‌سادگی می‌توانید شماره ثابت خود را به یکی از خطوطی که از ما دریافت می‌کنید، دایورت کرده تا ضمن حفظ شماره تماس قبلی، از تمام امکانات یک سانترال حرفه‌ای نیز برخوردار شوید.خدمات متنوع دیگری نظیر فکس اینترنتی و صندوق صوتی نیز همراه سرویس تلفن گویا به‌رایگان ارائه می‌شود. همچنین گزارش کامل تماس‌ها و دقایق مصرفی به‌صورت آنلاین ازطریق پورتال دفتر مجازی دفتر شما دردسترس است. هزینه بسته‌های تلفن گویا از ۴۹ هزار تومان در ماه شروع می‌شود و مشترکین براساس میزان تماس می‌توانند بسته مناسب خود را انتخاب و فعال کنند. در این سرویس هزینه دایورت برای مشترکین رایگان است و هزینه مضاعفی ندارد.

منشی مجازی چیست؟  آیا یک منشی دورکار پاسخگوی تماس های کاری ما خواهد بود؟ هزینه این سرویس چقدر است؟

بله. در سرویس منشی مجازی دفتر شما یک فرد حقیقی به‌صورت دورکار پاسخگوی تماس‌های شما خواهد بود. درواقع منشی مجازی اپراتوری حرفه‌ای است و بدون اینکه در محل شما حضور داشته باشد، تمامی تماس‌های کاری شما را مدیریت می‌کند و شما را از استخدام منشی و هزینه‌های حقوق، بیمه و مزایا، اجاره دفتر کار و خریداری تجهیزات اداری بی‌نیاز می‌کند.

دفتر شما

دفتر شما با فراهم کردن زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و به کارگیری منشی‌های مجرب، اولین شرکت ارائه دهنده خدمات منشی مجازی در ایران به شمار می‌رود و شرایطی را فراهم کرده است تا هر فرد کارآفرین بتواند با حداقل هزینه یک منشی حرفه‌ای دورکار داشته باشد. در این سرویس هر شخص می‌تواند ازطریق پورتال آنلاین دفتر شما، پس از طی مراحل خرید خط، بسته منشی خود و دستور العمل پاسخگویی تماس‌های منشی را مشخص کند تا بدین ترتیب با کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، مدیریت تماس‌های کاری خود را به اپراتورهای حرفه‌ای واگذار کند.

بسته‌های منشی مجازی از ۹۹ هزار تومان در ماه شروع می‌شود و مشترکین براساس میزان تماس می‌توانند بسته مناسب خود را انتخاب و فعال کنند.

با «دفتر شما» دو هفته خدمات دفتر کار مجازی رایگان را آزمایش کنید و سپس براساس حجم تماس ورودی برای خرید هر یک از سرویس‌ها می‌توانید اقدام کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات