با استاداپ سبک جدیدی از آموزش خانوادگی را تجربه کنید

سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
چگونه در شرایط فعلی در کسب‌و‌کار رشد کنیم و سطح کیفیت زندگی را ارتقا ببخشیم؟
تبلیغات

یکی از بهترین کارها برای این روزها یادگیری مهارت‌ها و شنیدن کتاب‌هایی است که به ما کمک می‌کنند تا خیلی زود موفقیت‌های بهتری کسب کنیم. اما با وجود محدودیت‌های اقتصادی و تردد، سؤال این است چگونه؟

ما در استاد اپ با همکاری مراکز آموزشی و اساتید برجسته سعی کردیم با استفاده از روش اشتراک کم هزینه، ۸۰۰ دوره آموزشی و کتاب صوتی با کیفیت را در ۲۸ دسته مختلف در بستر آموزش مجازی ارائه دهیم. این محتوای آموزشی در زمینه‌های مدیریت و کسب‌و‌کار، کامپیوتر، ورزش، موسیقی، زبان خارجی، کتاب‌های صوتی، روانشناسی و خانواده، ستاره‌شناسی، علوم پایه، رباتیک و ... هستند.

اکنون شما می‌توانید همراه‌با خانواده (به‌صورت غیرهمزمان) به سریع‌ترین و کم‌هزینه‌ترین روش، کنترل اوضاع را به دست بگیرید. در تمام این دوران سخت، تیم استاد اپ کار می‌کنند تا شما به آموزش مؤثر و باکیفیت دسترسی داشته باشید.

شما می‌توانید با نصب اپلیکیشن و اشتراک ناچیز ماهانه ۲۹ هزار تومان به‌صورت نامحدود به تمامی ۸۰۰ دوره آموزشی و کتاب‌های صوتی دسترسی پیدا کنید. البته بدون اشتراک هم بخش‌های زیادی برای شما باز خواهند بود. سایر اعضای خانواده هم می‌توانند به‌صورت غیرهمزمان از یک اشتراک استفاده کنند.

پیشنهاد ویژه: اگر تا پایان هفته استاد اپ خود را فعال کنید، می‌توانید برای ۲ دوره مجازی (جز MBA) به‌رایگان گواهینامه دیجیتال بگیرید.

نصب نسخه اندرویدی و مشاهده دروس، رایگان است، پس کلیک کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات