مقایسه قیمت صرافی‌های ارز دیجیتال در میهن بلاکچین

سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
این روزها که نیاز به آشنایی با بیت کوین و ارزهای دیجیتال بیش از هر زمانی حس می‌شود، میهن بلاکچین به‌عنوان یکی از منابع معتبر فارسی زبان حوزه ارز دیجیتال، می‌تواند آشنایی شما با این حوزه را اصولی و هدفمند کند.
تبلیغات

کسب اطلاعات صحیح و دانش به روز درباره این حوزه، اولین و مهم‌ترین قدم به سوی فعالیت حرفه‌ای و امن در دنیای ارزهای دیجیتال و بلاکچین است. اگر می‌خواهید بدانید بیت کوین چیست و میهن بلاکچین چطور می‌تواند شما را در مسیر فعالیت حرفه‌ای دنیای کریپتوکارنسی قرار دهد، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

از کجا شروع کنم؟

اولین سؤال‌هایی که برای علاقه‌مندان به فعالیت در عرصه ارز دیجیتال ایجاد می‌شود، سؤال‌هایی مانند «بیت کوین چیست؟»، «بلاکچین چیست؟»، «ارز دیجیتال چیست؟» و سوالاتی شبیه به این برای آشنایی با مفاهیم است. خبر خوب این است که پاسخ تمامی این سوالات و سوالات دیگری که ممکن است برای شما ایجاد شود، در میهن بلاکچین به‌طور کاملا اصولی و پله‌پله برای افراد مبتدی فراهم شده است. کافی است به بخش «از کجا شروع کنم» وب‌سایت مراجعه کنید تا بدانید بلاکچین چیست ، بیت کوین چطور ایجاد شد و ارز دیجیتال دقیقا به چه نوع ارزی گفته می‌شود.

چطور از آخرین قیمت ارزهای دیجیتال باخبر شوم؟

اگر می‌خواهید در جریان آخرین قیمت مبادله ارز دیجیتال در بازارهای جهانی و همینطور داخل کشور قرار بگیرید، می‌توانید به بخش «قیمت ارز دیجیتال» وب‌سایت میهن بلاکچین مراجعه کنید. در این بخش قیمت‌ها مبتنی بر قیمت‌های اعلامی توسط منابع رسمی جهانی لیست شده‌اند و علاوه بر قیمت به دلار و ریال، می‌توانید به اطلاعاتی مانند ارزش کل بازار و حجم معاملات دسترسی داشته باشید. 

چطور به خرید و فروش ارز دیجیتال بپردازم؟

این روزها خرید و فروش ارز دیجیتال به یکی از راه‌های کسب درآمد افراد زیادی در سراسر دنیا تبدیل شده است. در میهن بلاکچین می‌توانید به‌طور کامل با مفهوم خرید و فروش ارز دیجیتال و چگونگی انجام آن آشنا شوید. یکی از دغدغه‌های افراد به هنگام خرید و فروش ارزهای دیجیتال، پیدا کردن بهترین قیمت برای خرید یا فروش است. در میهن بلاکچین می‌توانید بهترین قیمت برای خرید و فروش ارز دیجیتال مدنظر خود را مشاهده کنید و با مراجعه به صرافی‌های لیست شده، به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازید و از خرید یا فروش با بهترین قیمت بازار اطمینان داشته باشید.

صرافی ارز دیجیتال چیست؟

صرافی ارز دیجیتال بستری برای مبادله ارزهای دیجیتال است. در این نوع صرافی می‌توانید با پرداخت ارزهای فیات، یعنی همان ریال، دلار و یورو، ارز دیجیتال بخرید یا یک ارز دیجیتال را با ارز دیجیتال دیگری مبادله کنید. در میهن بلاکچین قیمتی که صرافی‌های فعال در ایران برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهند برای شما لیست شده و شما می‌توانید با یک نگاه بفهمید خرید از کدام صرافی و فروش به کدام صرافی برایتان بیشتر به صرفه است.

استخراج ارز دیجیتال سودآور است؟

اگر پس از مطالعه کامل درباره مفاهیم دنیای کریپتوکارنسی و آشنایی با مفهوم استخراج ارز دیجیتال تصمیم به کسب درآمد ازطریق استخراج گرفتید، میهن بلاکچین می‌تواند در محاسبه سودآوری این فعالیت به شما کمک کند. شما می‌توانید با مراجعه به بخش «ماینینگ» وب‌سایت میهن بلاکچین، اطلاعات دستگاه استخراج مدنظر خود را وارد کنید و بلافاصله در جریان میزان سودآوری آن در بازه‌های زمانی مختلف قرار بگیرید.

چطور با اصطلاحات حوزه ارز دیجیتال آشنا شوم؟

دنیای ارزهای دیجیتال مثل هر حوزه تخصصی دیگری دارای عبارات و اصطلاحات خاصی است که به‌طور معمول و در زندگی روزمره به گوش کسی نمی‌خورد. خوب است بدانید در میهن بلاکچین بخشی تحت عنوان «واژه نامه بلاکچین» وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید به جستجوی مفهوم اصطلاحات تخصصی این حوزه بپردازید و با تعاریف کوتاهی بدانید که بیت کوین چیست ، بلاکچین چیست و استخراج ارز دیجیتال به چه معنا است.

سوالات خود را کجا بپرسم؟

اگر مقالات و آموزش‌های ارائه شده در میهن بلاکچین را خواندید و هنوز هم سوالاتی داشتید، اصلا نگران نباشید! چون می‌توانید با مراجعه به بسترهایی مانند فروم و گروه تلگرامی میهن بلاکچین سوالات خود را مطرح کنید و مطمئن باشید در کوتاه‌ترین زمان ممکن، کاربران دیگر و همینطور پشتیبان‌های میهن بلاکچین به شما پاسخ خواهند داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات