روش خرید خودرو با آرمان خودرو

سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
قبل از هر چیز آرمان خودرو را بیشتر بشناسید. آرمان خودرو یکی از برترین شرکت‌ها در حوزه فروش خودروهای داخلی و خارجی محسوب می‌شود که آماده‌ی ارائه خدمات متفاوت و جذابی به شما عزیزان است.
تبلیغات

گروه متخصص آرمان خودرو با تجربه و تخصص بسیار قصد دارد بهترین پیشنهادها را در فروش اقساطی خودرو و تحویل فوری آن به شما ارائه دهد. آرمان خودرو آماده‌ی ارائه‌ی پیشنهادهای متنوع و اقتصادی درزمینه‌ی خودرو‌های داخلی، خارجی، لوکس و اقتصادی است. همچنین، این شرکت ویزای رضایتمندی مشتری از سازمان Assignment Quality و گواهی‌های ایزو ۹۰۰۱ و ۹۰۰۲ و ۱۴۰۰۱ را دارد.

آرمان خودرو یکی از شرکت‌های موفق در امر فروش اقساطی خودرو و تحویل فوری یک‌ساعته در ایران است. تمام فعالیت‌های این شرکت تحت حمایت اتحادیه نمایشگاه‌داران است و شناسه‌ی ثبت قوه‌ی قضاییه و مجوز اتحادیه‌ی نمایشگاه‌داران را دارد؛ از‌این‌رو، همواره یکی از بهترین گزینه‌های مشتریان برای خرید اقساطی خودرو و تحویل فوری خودرو بوده‌ایم.

فعالیت آرمان خودرو در چه بخشی از این حوزه است؟

در چند سال گذشته، بازار خودرو با تحولات اقتصادی شدیدی مواجه بوده است. حاصل این تحولات رشد قیمت‌های خودرو و درنتیجه کاهش خرید‌های نقدی بوده است. در این اوضاع‌واحوال، شرکت‌های مختلفی خدماتی برای سهولت بیشتر مشتریان در خرید خودرو ارائه داده‌اند. یکی از این شرکت‌ها، آرمان خودرو است. این شرکت با شعار «خودروی رؤیاهایت را سوار شو» و بهره‌مندی از کارشناسان مجرب و آشنایی کامل با بازار خودرو توانست به‌عنوان عضو کوچکی از میهن عزیزمان، خرید خودرو را برای تمام اقشار میسر سازد. خدمات این شرکت به‌طورخلاصه در دو بخش فروش اقساطی خودرو و تحویل فوری خودرو ارائه می‌شود. شما می‌توانید با ارائه‌ی حداقل پیش‌پرداخت، خودرو مدنظر خود را اقساطی بخرید.

درواقع، هدف از ارائه‌ی این خدمات آن است که بتوانید حتی با بودجه‌ی کم به خودرو دلخواهتان برسید و آرمان خودرو می‌کوشد این کار را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهد. شما می‌توانید برخلاف شرکت‌های رقیب، هنگام پرداخت پیش‌پرداخت و در کمترین زمان ممکن، خودرو خود را با سند به‌نام خود دریافت کنید.

با روش‌های خرید خودرو بیشتر آشنا شویم

به‌منظور سهولت در فرایند خرید خودرو، شرکت‌های زیادی در اشکال مختلف خدمات خود را ارائه می‌دهند. خودروسازان بزرگ، شرکت‌های واسط، شرکت‌های لیزینگ خودرو و نمایشگاه‌داران ازجمله‌ی این شرکت‌ها هستند. هریک از شرکت‌های یادشده خدمات خاصی ارائه خواهند داد که باتوجه‌به نیازهای افراد مختلف، می‌توانند رضایت مشتریان را جلب کنند.

آرمان خودرو
  • روش پیش‌خرید

پیش‌خرید خودرو از روش‌های متداول برای خرید نقدی یا اقساطی خودرو است. در این روش، با پرداخت بخشی از مبلغ، حدودا نیمی ‌از آن، می‌توانید اقدام به خرید خودرو کنید. در مراحل بعدی، روش پیش‌خرید به دو نوع عادی و قطعی تقسیم خواهد شد.

  • پیش‌خرید قطعی

در این روش، سود مشارکت و جبران خسارت خریداران درصورت تأخیر، با داشتن کمی ‌تفاوت، به روش تحویل فوری بسیار نزدیک است. در این روش، قیمت خودرو به‌صورت ثابت و قطعی خواهد بود؛ ولی مدت زمان تحویل ممکن است کمی ‌تغییر کند. میزان سود هم عموما با حداکثر میزان سود سپرده‌گذاری در بانک‌ها برابر خواهد بود.

  • روش پیش‌خرید عادی

در این روش، تمامی ‌مراحل با پیش‌خرید قطعی یکسان است، با این تفاوت که قیمت نهایی قطعی نمی‌شود و باز خواهد ماند. خریداران در این روش باید در چند قسط وجه درخواستی خودروساز را بپردازند و هنگام دریافت دعوت‌نامه، از قسط آخر و قیمت نهایی آگاه شوند. همچنین، خودروساز نیز حداقل مکلف است در طول این مدت، سودی معادل با ۱۸ درصد به خریداران پرداخت کند.

  • روش تحویل فوری

روش تحویل فوری یکی از روش‌های متداول در فروش اقساطی خودرو است. این روش بیشتر در خودروسازان بزرگ استفاده می‌شود. خودروسازان در جشنواره‌ها یا مواقعی خاص این طرح را ارائه می‌کنند. روش اجرای این طرح در این نوع ارائه‌دهندگان چگونه خواهد بود؟

در این فرایند، متقاضیان پس از ثبت‌نام با پرداخت کل هزینه‌ی خودرو، می‌توانند در کمترین زمان خودرو خود را دریافت کنند. درمقابل، خودروساز موظف خواهد بود خودرو را طبق مفاد قرارداد و در موعد مقرر به مشتری تحویل دهد. درواقع، تنها مبلغ کمی ‌از آن برای زمان تحویل خودرو باقی خواهد ماند. در این روش، امکان انصراف از خرید خودرو نیز موجود است و مشتری باید سوده این مدت را کم و طبق مفاد قرارداد پرداخت کند. درمقابل، خودروساز درصورت دیرکرد طبق مفاد قرارداد باید به خریدار غرامت پرداخت کند.

  • خرید اقساطی به چه معنا است؟

فرض کنید شما به خرید خودرو نیاز دارید؛ ولی بودجه‌ی شما برای خرید خودرو کم است. در اینجا، این سؤال مطرح می‌شود: آیا با شرایط موجود، راهی برای خرید خودرو دلخواهم وجود دارد؟ بهترین گزینه در این بخش شرکت‌های واسط هستند که خودرو را به‌صورت اقساطی عرضه کنند.

  • رویکرد و پیشنهادهای شرکت‌های واسط چه خواهد بود؟

این موضوع را با مثالی از آرمان خودرو بهتر توضیح می‌دهیم. در طرح تحویل فوری شرکت آرمان خودرو، می‌توانید از خدماتی بهره‌مند شوید. در ابتدا، برای انتخاب خودرو مدنظر و بررسی قیمت‌ها می‌توانید ازطریق وب‌سایت این شرکت اقدام کنید. پس از بررسی‌های لازم، تقاضای خود را ثبت و با کاشناسان مجرب این شرکت ارتباط برقرار کنید. درنهایت، با پرداخت ۵۰ درصد از مبلغ خودرو و ۵۰ درصد به‌صورت اقساط بلندمدت خودرو دلخواهتان را بخرید. تعداد اقساط طبق خواسته‌ی شما محاسبه می‌شود و می‌توانید خودرو خود را یک‌ساعته تحویل بگیرید؛ به همین سادگی!

  • خرید حواله‌ی خودرو

به‌طور‌کلی، در این روش برای خرید خودرو باید حواله یا حق امتیاز شخص دیگری را بخرید. این حواله می‌تواند پیش‌خرید قطعی، خرید قطعی، پیش‌خرید عادی یا تحویل فوری باشد. از مزیت‌های این روش می‌توان به زمان کمتر برای تحویل خودرو اشاره کرد. درواقع، شما امتیاز شخصی را می‌خرید که در صف تحویل جلوتر است؛ با‌این‌حال، نکته‌ی مهم در این نوع خرید خودرو، عقد قرارداد و انتقال مدارک و وجه در یکی از نمایندگی‌های رسمی ‌خودرو است. به‌دلیل رعایت‌نکردن این موضوع، امروزه کلاه‌برداری‌های زیادی انجام شده است و باید مراقب این موضوع باشید. در این روش، تمامی هزینه‌های نقل‌و‌انتقال و بیمه‌ی بدنه‌ی خودرو برعهده‌­ی خریدار است.

ارمان خودرو

نتیجه‌گیری

گروه آرمان خودرو با ۱۵ سال تجربه‌ در فروش خودرو و به‌عنوان برترین شرکت در امر فروش اقساطی خودرو با تحویل فوری، می‌کوشد رضایت مشتریان را در خرید خودرو جلب کند. برای اطلاعات بیشتر درباره‌ی خرید خودرو و شرایط خرید به وب‌سایت ما مراجعه کنید. همچنین، برای برقراری ارتباط با کارشناسان از پل‌های ارتباطی زیر استفاده کنید.

راه‌های ارتباطی با آمان خودرو

آدرس: تهران، جنت‌آباد شمالی، محله‌ی شقایق، خیابان جوانمرد، کوچه‌ی دوم، پلاک ۲ (بزرگراه آبشناسان شرق به غرب، بعد از پمپ بنزین شقایق)

وب سایت: arman-khodro.com

ایمیل: mailto:info@arman-khodro.com

شماره‌های تماس:

۰۲۱۴۴۸۶۴۴۵۷

۰۲۱۴۴۸۸۰۷۸۳

۰۲۱۴۴۸۷۱۸۶۵

۰۲۱۴۴۸۳۲۵۹۰

۰۲۱۴۴۸۸۰۴۹۶

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات