کرج تبلیغ؛ بانک آنلاین مشاغل کرج

شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
در کرج تبلیغ با جمع‌آوری داده‌های مربوط به مشاغل شهر کرج، اطلاعاتی را به‌صورت مدون و کامل در سریع‌ترین زمان ممکن به اطلاع مخاطبان خواهان این اطلاعات می‌رسانیم.
تبلیغات

توسعه‌ی شهرها در دو دهه‌ی اخیر باعث شده بسیاری از روندها در زندگی شهری تغییر کنند. افزایش ترافیک و گسترش شهرها و افزایش جمعیت الگوی زندگی در بسیاری از شهرها را تغییر داده و نیازهای جدیدی پدید آورده است. نیاز برای آگاهی از محیط پیرامون شهرنشینان را بر آن داشت تا به‌سراغ گردآوری بانک‌های اطلاعاتی بروند. یادآوری کتاب‌های قطور با عنوان بانک‌های اطلاعاتی که حاوی داده‌هایی درباره‌ی کسب ‌وکارهای فعال در هر شهر بودند، چندان دشوار نیست؛ اما نیاز به سرعت بیشتر در شهرها همه‌چیز را تغییر داد.

بانک اطلاعاتی کرج تبلیغ

ورود ارتباطات به زندگی بشر در شکل‌های مختلف باعث شده «سرعت» نقش پررنگ‌تری در زندگی شهری به‌خود بگیرد و هر رفتاری که نتواند خود را هم‌پای زندگی شهری سریع‌تر کند، به فراموشی سپرده شود. بسیاری از مفاهیم ماهیت خود را تغییر داده‌اند که بانک‌های اطلاعاتی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. ما در بانک اطلاعاتی کرج تبلیغ بر آن شده‌ایم تا با جمع‌آوری داده‌های مربوط به مشاغل شهر کرج، اطلاعاتی را به‌صورت مدون و کامل در سریع‌ترین زمان ممکن به اطلاع مخاطبانی برسانیم که به‌دنبال این اطلاعات هستند.

کرج تبلیغ

پربازدیدترین بانک اطلاعات مشاغل

ما در کرج تبلیغ کار خود را از سال ۱۳۹۲ آغاز کرده و موفق شده‌ایم اطلاعات کاملی از کسب‌‌وکارهای فعال در این شهر را گردآوری کنیم و به‌صورت آنلاین دراختیار کاربران قرار دهیم. ما موفق شدیم کرج تبلیغ را به پربازدیدترین بانک اطلاعات شهر کرج و استان البزر تبدیل کنیم. آمارها نشان می‌دهد کرج تبلیغ بیش از یک‌میلیون بازدید ماهیانه داشته و بیش از ۲۰ هزار شغل در آن ثبت شده است.

ما در کرج تبلیغ سعی کرده‌ایم ساختاری بسیار ساده و کاربرپسند را برای استفاده‌ی کاربردی طراحی کنیم. مشاغل در کرج تبلیغ به‌صورت دسته‌‌بندی‌شده دردسترس کاربران هستند؛ به‌طوری‌که می‌توان از میان ۱۴ دسته‌بندی مختلف، مشاغل ثبت‌شده را مشاهده کرد. پس از انتخاب دسته‌بندی، می‌توان شاخه‌های مختلف موجود در دسته‌بندی را مشاهده کرد. با انتخاب گروه‌های مختلف در هر شاخه، می‌توان مشاغل و کسب‌وکارهای مختلف در آن حوزه را مشاهده کرد.

کرج تبلیغ

برای مثال، تصور کنید به‌دنبال متخصص قلب و عروق کرج  هستید. ابتدا باید از میان ۱۴ دسته‌بندی مختلف، دسته‌ی پزشکی و سلامت را انتخاب کنید. سپس، شاخه‌های مختلف برای شما نمایش داده می‌شود که مواردی نظیر پزشک و متخصص، دندانپزشکی کرج، مراکز تشخیص و درمان و... را شامل می‌شود. باتوجه‌به اینکه به‌دنبال پزشک و متخصص قلب و عروق هستیم، زیر شاخه‌ی پزشک و متخصص روی لینک قلب و عروق کلیک می‌کنیم و نام تمامی پزشک‌های فعال در این حوزه نمایش داده می‌شود. ما در کرج تبلیغ سعی کرده‌ایم درکنار امکان نمایش مشاغل، ثبت نظرات کاربران را نیز بگنجانیم تا بدین‌ترتیب کاربران در صورت جست‌وجو برای اهداف مختلف، بتوانند تجربیات دیگران را نیز مشاهده کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات