هواوی پی 40 لایت 5G معرفی شد

شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
گوشی هواوی P40 lite نسخه‌ی 5G نخستین گوشی اقتصادی مجهز به نسل پنجم شبکه‌ی ارتباطی به‌زودی به بازار اروپا عرضه می‌شود.
تبلیغات

گوشی هواوی P40 lite 5G، آخرین عضو از خانواده‌ی P40 است که به‌زودی راهی اروپا می‌شود. از نظر طراحی ظاهری این محصول کاملا مشابه گوشی Nova 7 SE طراحی شده است و با قیمت پایه ۳۹۹ یورو به بازار اروپا عرضه می‌شود تا جایگاه نخستین گوشی اقتصادی 5G در اروپا را تصاحب کند. درحال حاضر می‌توانید این گوشی را پیش‌خریداری کنید و طبق گفته‌ی منابع رسمی پیش‌فروش تا ۹ خرداد ادامه خواهد داشت.

پیش‌از این گوشی‌های دیگر این سری نظیر هواوی P40، هواوی P40 Pro و هواوی P40 Pro پلاس با اقبال خوبی مواجه شدند و نظر بسیاری از کاربران را به‌خود جلب کرده‌اند.

هواوی پی ۴۰ لایت ۵جی / Huawei P40 lite 5G

هواوی P40 lite 5G نمایشگری ۶/۵ اینچی با کیفیت FullHD پلاس و وضوح تصویر ۲۴۰۰×۱۰۸۰ از نوع IPS دارد که نسبت تصویر ۲۰:۹ را ارائه می‌کند. نمایشگر حفره‌ای این گوشی حسگر ۱۶ مگاپیکسلی دوربین سلفی را در خود جای داده است. دوربین اصلی نیز دارای ماژول‌های ۶۴ مگاپیکسلی به‌همراه حسگر ۸ مگاپیکسلی فوق‌عریض و دو حسگر ۲ مگاپیکسلی با کاربردهای حسگر عمقی و ماکرو است.

درون بدنه‌ی هواوی P40 lite 5G تراشه‌ی Kirin 820 5G برای مدیریت پردازش داده‌ها قرار داده شده است که با کمک رم ۶ گیگابایتی و حافظه‌ی ذخیره‌سازی پیش‌بینی می‌شود به‌خوبی از وظایف خود برآید. میزان ظرفیت حافظه‌‌ی ذخیره‌سازی با پشتیبانی از حافظه‌های جانبی NM که اختصاصی هواوی هستند، قابل افزایش است. البته درصورت نیاز به حافظه‌ی بیشتر و از آنجایی که ورودی کارت حافظه و سیم‌کارت مشترک است، کاربر باید از یک سیم‌کارت استفاده کند. باتری گوشی اقتصادی جدید هواوی ظرفیت ۴٬۰۰۰ میل‌آمپر ساعتی خواهد داشت و رابط‌کاربری EMUI 10.1 روی اندروید ۱۰ دراختیار کاربر قرار خواهد گرفت. گفتی است که این گوشی نیز بدون برنامه‌های خدماتی گوگل به‌دست مشتری خواهد رسید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات