گلکسی A21s سامسونگ رونمایی شد

جمعه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱
مطالعه 3 دقیقه
سامسونگ در نهایت از گلکسی A21s رونمایی کرد؛ محصولی که نسبت به مدل پیشین از باتری با ظرفیت بیشتر و دوربینی توانمندتر برخوردار است.
تبلیغات

از مدتی پیش شاهد انتشار اخبار مختلف از محصولی اقتصادی از سری گلکسی A سامسونگ هستیم؛ گوشی هوشمندی که گفته می‌شد طراحی شبیه به گلکسی A51 دارد و از مشخصات سخت‌افزاری نسبتا مطلوبی بهره می‌برد. حال سامسونگ از تلفن هوشمند جدید خود به‌نام گلکسی ای ۲۱ اس (Galaxy A21s) رونمایی کرده است که در ادامه نگاهی به مشخصات سخت‌افزاری آن خواهیم می‌اندازیم.

آنچه گلکسی A21s را نسبت به A21 متمایز می‌سازد برخورداری از دوربینی با سخت‌افزار بهبودیافته، میزان رم بیشتر و باتری به ظرفیت ۵،۰۰۰ میلی‌آمپرساعت است. گلکسی A21s نمایشگری ۶٫۵ اینچی از سری Infinity-O و رزولوشن +HD دارد. در لبه‌ی بالایی نمایشگر، حفره‌ای به‌چشم می‌خورد که از دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. از دیگر مشخصات نمایشگر به نسبت تصویر نامتعارف ۲۰:۹ می‌توان اشاره کرد.

در پنل پشتی گلکسی A21s ماژول چهارگانه‌ی دوربین با ترکیب چینش شبیه به حرف L انگلیسی قرار گرفته که متشکل از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر ماکرو و تشخیص عمق در تصویر است. کمی پایین‌تر از ماژول دوربین نیز، حسگر اثرانگشت قرار دارد.

گلکسی A51 از پردازنده‌ی اکسینوس ۸۵۰ استفاده می‌کند که پردازنده اصلی آن روی فرکانس ۲ گیگاهرتزی تنظیم شده است. برای علاقه‌مندان به خرید محصول تازه معرفی‌شده سامسونگ سه گزینه‌ی مختلف از نظر حافظه‌ی رم به ظرفیت‌های ۳، ۴ و ۶ گیگابایتی مدنظر دارد که در ظرفیت‌های حافظه ذخیره‌سازی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی عرضه می‌شوند.

گلکسی A21s سامسونگ
گلکسی A21s سامسونگ
گلکسی A21s سامسونگ
گلکسی A21s سامسونگ
گلکسی A21s سامسونگ

گلکسی A21s مبتنی بر اندروید ۱۰ است و از رابط کاربری One UI استفاده می‌کند. باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی این گوشی را می‌توان با فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی شارژ مجدد کرد. سامسونگ می‌گوید گلکسی A21s در رنگ‌بندی‌های متنوع مشکی، سفید، آبی و rرمز با قیمتی معادل ۲۰۰ یورو روانه بازار خواهد شد. زمان قرار گرفتن گلکسی A21s در ویترین فروشگاه‌ها نیز ۱۹ جون (۳۰ خرداد) اعلام شده است.

قیمت گوشی، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی سامسونگ نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های سری S، J، M و A سامسونگ و قیمت گوشی A21s گالری تصاویر رسمی این محصولات همگی در بخش محصولات دردسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات