فروشگاه اپیک گیمز به‌دنبال رایگان‌شدن GTA V برای ساعاتی از دسترس خارج شد

جمعه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
اپیک گیمز اعلام کرد کاربرانش می‌توانند به‌صورت رایگان بازی GTA V را دانلود کنند. میزان استقبال از این تصمیم به‌حدی بود که سرورهای اپیک گیمز از دسترس خارج شدند.
تبلیغات

طی روز‌های گذشته، شایعه‌های مختلفی از احتمال انتشار GTA 5 برای پی‌سی به‌صورت رایگان ازطریق فروشگاه اپیک به‌گوش می‌رسید و حتی روز گذشته حساب توییتر این فروشگاه برای دقایقی خبر را فاش کرد که البته این توییت پس از مدت کوتاهی پاک شد. با همه‌ی این‌ها درنهایت اپیک گیمز روز گذشته اعلام کرد که کاربران می‌توانند بازی GTA V را به‌صورت رایگان دانلود کنند.

GTA 5 تا زمان انتشار بازی رایگان بعدی فروشگاه اپیک در تاریخ یک خرداد در دسترس خواهد بود و افرادی که در این مدت بازی را به جمع بازی‌های خودشان اضافه کنند، می‌توانند برای همیشه آن را داشته باشند. نسخه رایگان بازی، امکان دسترسی به بخش تک‌نفره بازی که داستان آن بین سه شخصیت مختلف جریان دارد و همینطور قسمت هیجان‌انگیز آنلاین بازی یعنی Grand Theft Auto Online را فراهم می‌کند.

اگر قبلا GTA V را روی پلتفرم دیگری تجربه کرده‌اید، یکی از مزیت‌های داشتن نسخه پی‌سی آن امکان استفاده از ماد‌های بسیار زیاد و حتی عجیبی است که برای آن در دسترس هستند. پس اگر می‌خواهید GTA V را رایگان روی پی‌سی داشته باشید، تا ۲۱ مه ۲۰۲۰ (یک خرداد ۱۳۹۹) فرصت دارید.

به‌دنبال اینکه امکان تهیه‌ی رایگان بازی GTA V در اپیک گیمز فراهم شد، کاربران به‌سرعت شروع به دانلود آن کردند. این موضوع سرورهای اپیک گیمز را به‌مدت بیش از هشت ساعت از دسترس خارج کرد. فروشگاه اپیک گیمز پس از مدتی طولانی سرانجام دوباره آنلاین شد و در حال حاضر به‌صورت عادی به فعالیت خود ادامه می‌دهد. 

اپیک گیمز به کاربرانش امکان می‌دهد نسخه‌ی پریمیوم GTA V را تهیه کنند؛ این نسخه شامل خود بازی به‌همراه Grand Theft Auto Online و تمامی به‌روزرسانی‌ها و بسته‌های الحاقی‌ منتشرشده برای آن‌ها است. همچنین این نسخه از بازی شامل بسته‌ای ویژه تحت عنوان Criminal Enterprise Starter است که محتوایی اضافی به‌همراه یک میلیون دلار پول در نسخه‌ی آنلاین GTA V ارائه می‌دهد.

در نظر داشته باشید که اپیک گیمز بازی‌های رایگان را تنها به کسانی ارائه می‌دهد که روش تصدیق هویت دوعاملی را روی حساب خود فعال کرده باشند. برای آموزش فعال‌کردن تصدیق هویت دوعاملی می‌توانید وارد این لینک در وب‌سایت رسمی اپیک گیمز شوید. 

نخستین باری نیست که اپیک گیمز امکان تهیه‌ی بازی‌ها را به‌صورت رایگان برای کاربرانش فراهم می‌کند. فروشگاه آنلاین اپیک گیمز برای پلتفرم رایانه‌های شخصی از زمان آغازبه‌کار رسمی در دسامبر ۲۰۱۸ تاکنون به‌دفعات چندین بازی را رایگان کرده است. اپیک گیمز همچنان به این کار ادامه می‌دهد تا شمار کاربران خود را بیش‌ازپیش بالا ببرد.

جدیدترین اخبار، مقالات و برنامه‌های ویدئویی حوزه‌ی سرگرمی را در وب‌سایت زومجی دنبال کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات