پیمان کارگر به ریاست اینفینیتی منصوب شد

جمعه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
مدیرعامل سابق رنو پارس و بخش خاورمیانه‌ی نیسان، امروز به‌عنوان رئیس جدید خودروسازی اینفینیتی معرفی شد. این اتفاق، پیمان کارگر را به بالاترین سطح مدیریتی برای یک ایرانی در صنعت خودروسازی دنیا رساند.
تبلیغات

پیش از این، کوروش منصوری، آرش رضوانی، نادر فقیه‌زاده و هرمیداس اتابکی به سطوح بالا در مهندسی، طراحی و بهینه‌سازی خودرو رسیده بودند؛ اما ریاست یک برند خودروسازی با تیراژ بالا که هزاران دستگاه صادرات به کشورهای مختلف دارد؛ افتخاری یگانه برای پیمان کارگر محسوب می‌شود.

پیمان کارگر ۵۳ ساله است و با مدیریت شرکت رنو پارس در ایران شناخته می‌شود. بسیاری از کارشناسان معتقدند، تولید خودروی رنو لوگان (تندر90) در ایران، با تلاش او به ثمر رسید. از سال ۱۳۹۵، پیش از اعمال تحریم‌های جدید ایران و خروج کامل رنو از کشورمان، پیمان کارگر، مدیرعامل رنو پارس و قائم‌مقام مدیر منطقه خاورمیانه، شمال آفریقا، هندوستان و روسیه شرکت رنو، با ارتقا جایگاه به نیسان پیوست تا در سمت قائم‌مقام مدیرعامل نیسان در منطقه فعالیت کند. طی سال‌های اخیر، کارگر مسئول فروش و بازاریابی محصولات رنو و نیسان در ۸۰ کشور بوده است.

پیمان کارگر دارای مدرک کارشناسی علوم کاربردی از دانشگاه لیون فرانسه و کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی (MBA) از مرکز آموزش عالی تجارت لندن است. پیمان کارگر، فعالیت حرفه‌ای خود را با استخدام در رنو آغاز کرد و خیلی زود مورد توجه کارلوس گون، مدیرعامل وقت گروه رنو -نیسان قرار گرفت. تا امروز، او به جهت اصالت ایرانی و توانایی‌های مدیریتی، سمت‌های متنوعی در زمینه‌ی سرپرستی زیرشاخه‌های گروه رنو- نیسان در خاورمیانه برعهده داشته است که یکی از آن‌ها، مدیر عاملی رنو پارس، تولیدکننده‌ی خودروهای رنو توسط پارس‌خودرو، در ایران بود.

پیمان کارگر  peyman kargar

براساس اعلام رسمی شرکت نیسان، پیمان کارگر از امروز به سمت مدیر برند و رئیس هیئت مدیره اینفینیتی منصوب شده است. به‌زودی، کارگر در یوکوهاما ژاپن ساکن خواهد شد تا سرپرستی برند لوکس زیرمجموعه‌ی نیسان و برنامه‌ی تحول محصولات این برند را به عهده گیرد. طی سال‌های گذشته، فروش خودروهای اینفینیتی با کاهش قابل‌توجه رو‌به‌رو شده و محبوبیت این برند در کشورهایی مثل امریکا، بسیار کمتر از گذشته است.

پیمان کارگر، حدود ۲۳ سال سابقه‌ی کار در سمت‌های مختلف مدیریتی صنعت خودروسازی رنو – نیسان دارد. او در بخش‌های مدیر فنی، سرپرست مهندسی، مدیریت پروژه، کنترل کیفیت، فروش و تجارت خودرو، صاحب تجربه است.

مشخصات فنی دقیق انواع خودرو نیسان، مقایسه‌ی آن‌ها با محصولات برندهای دیگر، بحث و تبادل نظر پیرامون آن‌ها، پرسش و پاسخ کاربران و کارشناسان به‌همراه گالری تصاویر اتومبیل‌های این خودروساز ژاپنی را در بخش محصولات زومیت ببنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات