آمار جهانی کاربران محصولات ریلمی از مرز ۳۵ میلیون نفر گذشت

پنج‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
ریلمی در نظر دارد پنجم خرداد به‌مناسبت برخورداری از ۳۵ میلیون نفر کاربر، گوشی هوشمند گیمینگ رونمایی کند.
تبلیغات

ریلمی شرکتی چینی است که ۴ مه ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) تأسیس شد و ۱۵ مه۲۰۱۹ (۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸)، یکی از گوشی‌های هوشمند موفق خود به‌نام ریلمی ایکس را روانه بازار کرد. حال یکی از مدیران ارشد ریلمی اعلام کرده است تعداد کاربران محصولات شرکت چینی در جهان از مرز ۳۵ میلیون نفر عبور کرده است؛ به‌همین‌دلیل، ریلمی در نظر دارد ۲۵ مه (۵ خرداد) گوشی هوشمند جدیدی معرفی کند.

گوشی هوشمند جدید ریلمی بلید رانر (Blade Runner) نام دارد و درواقع، محصولی مناسب گیمینگ است که از توان نرم‌افزاری و محاسبتی بسیار بیشتری از محصولات موجود در بازار ریلمی برخوردار است. وو شی، مدیر بخش بازاریابی ریلمی، درباره‌ی تلفن هوشمند جدید این شرکت گفت هدیه‌ای به کاربران ریلمی خواهد بود و آن‌ها را شگفت‌زده خواهد کرد.

درباره‌ی مشخصات سخت‌افزاری محصول جدید ریلمی اطلاعات بسیار کمی در فضای مجازی منتشر شده و بیشتر اطلاعات نیز در حد حدس‌و‌گمان است؛ اما انتظار می‌رود گوشی هوشمند گیمینگ ریلمی از ماژول دوربینی چهارگانه در پنل پشتی برخوردار باشد. با‌این‌حال، ترکیب چینش دوربین‌ها و مشخصات سخت‌افزاری آن‌ها هنوز مشخص نشده است.

از نظر طراحی ظاهری، گفته می‌شود محصول جدید ریلمی از طراحی بسیار ساده‌ای برخوردار است و شباهت بسیاری به ریلمی ایکس ۵۰ پرو 5G خواهد داشت؛ اما از رابط کاربری به‌روزشده‌ای استفاده خواهد کرد.

در دل محصول معرفی‌نشده‌ی ریلمی حدس زده می‌شود یکی از دو تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ یا اسنپدراگون ۷۶۸ جی قرار گیرد. از مشخصات دیگر این محصول حرفی زده نشده است؛ اما به‌دلیل اینکه گوشی هوشمند جدید ریلمی مناسب گیمینگ است، احتمال می‌رود حافظه‌ی رمی با ظرفیت نسبتا درخورتوجه را یدک بکشد.

مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی اوپو نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های اوپو و برند ریل‌می در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات