بهینه سازی و سئو سایت به سبک میموس

پنج‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
میموس نتیجه ترکیب ارائه خدمات سئو به‌همراه آموزش تخصصی در حوزه سئو و دیجیتال مارکتینگ است. پلتفرم مانگو به‌عنوان اولین پلتفرم آموزش تخصصی سئو وردپرس، یکی از بهترین راهکارهای میموس برای ارائه هرچه بهتر خدمات خود به کاربران است.
تبلیغات

ابتدایی‌ترین اقدام پس از راه‌اندازی و طراحی یک وب‌سایت، بکارگیری روش‌های درست و اصولی برای جذب و افزایش کاربران است. راه‌اندازی همه کسب‌وکارها به بازدیدکننده نیاز دارد و بدون آن‌ها کسب‌وکار هیچ معنایی نخواهد داشت. برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار اینترنتی همانند وب‌سایت، باید کاربر جذب کنید و این امر بدون بکارگیری روش‌های سئو غیرممکن است. سئو اصولی در کنار یک محتوای عالی موجب بهبود وضعیت سایت و درنتیجه افزایش تعداد کاربران خواهد شد. برای اینکه به پاسخ تمام سؤال‌های خود در زمینه سئو برسید و به شرکت‌های حرفه‌ای در این زمینه دسترسی داشته باشید، تا پایان همراه ما باشید.

سئو و بهینه‌سازی سایت چیست؟

 به مجموعه اقدامات هوشمندانه جهت ارتقاء رتبه سایت و درنتیجه افزایش بازدید، سئو یا بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جست‌وجو گفته می‌شود و شامل دو بخش داخلی و خارجی خواهد شد. در حقیقت هدف از بکارگیری روش‌های سئو روی سایت آن است که رتبه محتواها به هنگام جستجوی کاربران در گوگل و سایر موتورهای جست‌وجو، افزایش پیدا کند، البته این مسئله علاوه بر سئو به نوع محتوا هم بستگی دارد، بنابراین محتوای یونیک و بکارگیری صحیح اصول سئو منجر به بهینه‌سازی سایت و درنتیجه افزایش بازدید خواهد شد. در بهینه‌سازی سایت موارد مختلفی اعم از سرعت لود صفحات، ساختار صفحات، شیوه طراحی قالب، نوع قرارگیری محتوا در صفحه، کدنویسی، محتوای اختصاصی و کلمات کلیدی مورد بررسی قرار می‌گیرند. بیشتر کاربران به هنگام جستجوی موضوع موردنظر خود، به اطلاعات موجود در صفحه اول موتور جست‌وجو به‌ویژه ۳ سایت اول، بسنده کرده و در همین وب سایت‌های نخست به پاسخ سؤال خود دست می‌یابند. نمایش سایت در صفحه اول موتور جست‌وجو گوگل که بیش از ۸۰ درصد کاربران از آن استفاده می‌کنند، کار چندان آسانی نیست و برای دستیابی به آن باید تمام معیارهای گوگل را مدنظر قرار داد. رسیدن به صفحه اول و جایگاه بالا در گوگل، زمان مشخصی ندارد، زیرا به عوامل مختلفی همانند نوع حرفه، تعداد رقبا، زمان صرف شده و هزینه‌‌ای که برای آن در نظر گرفته‌اید، بستگی دارد.

مراحل سئو چیست؟

سئو و بهینه‌سازی سایت یک فرایند زمان‌بر و پیچیده بوده و باید حتما به‌طور مستمر مورد ارزیابی قرار گیرد. تکنیک‌ها و روش‌های زیادی برای ارتقاء رتبه در نتایج گوگل و درنتیجه افزایش بازدید کاربران وجود دارد، که هر کدام به نوعی می‌توانند تأثیر مثبتی در وضعیت سایت داشته باشند، اما هرگز از روش‌های غیراصولی و غیرقانونی استفاده نکنید. تکنیک‌های غیرقانونی ممکن است در کوتاه مدت موجب بهبود وضعیت سایت شود، اما پس از مدتی وضعیت سایت به‌شدت تحلیل رفته و جریمه سنگینی را برای مالک به‌دنبال داشته باشد. انجام سئو با روش‌های غیرقانونی در حقیقت به نوعی موتور جست‌وجو را فریب می‌دهد. بد نیست بدانید که اعمال این روش‌ها معمولا توسط سئوکارهای کم‌تجربه انجام می‌شود.

میموس

کاربرد سئو سایت چیست؟

سئو و بهینه‌سازی سایت بسیار بااهمیت بوده و بدون انجام آن، سایت هیچ جایگاهی در موتورهای جست‌وجو کسب نخواهد کرد. به‌عنوان مثال، اگر شما یک سایت با قالب و طراحی زیبا داشته باشید و محتوای درون آن هم کاملا یونیک و درجه یک باشد، همچنین کالاهای موجود در آن هم بسیار باکیفیت باشند و قیمت مناسبی برایشان در نظر گرفته باشید، اما از سئو صحیحی برخوردار نباشند، هیچ فایده‌ای ندارد و وب سایت شما برای کاربران در صفحه و رتبه‌های نخست، نمایش داده نخواهد شد. استفاده از روش‌های درست و اصولی سئو روی سایت موجب افزایش رتبه در موتورهای جست‌وجو از جمله گوگل شده و این مسئله موجب می‌شود اعتماد کاربران به وب سایت شما خواهد شد. در حالت کلی اهداف و کاربرد سئو را می‌توان مواردی از جمله افزایش بازدید از صفحات، افزایش رتبه در موتورهای جست‌وجو و افزایش فروش محصولات و خدمات دانست.

چرا انجام سئو برای یک سایت اهمیت دارد؟

سئو چیست؟ و چه اهمیت و کاربردی در بازار آنلاین دارد؟ همان‌طور که قبلا به آن اشاره کردیم، سئو برای یک سایت بسیار بااهمیت بوده و در حقیقت لازمه راه‌اندازی هر سایتی است. هدف از انجام سئو آن است که کاربران بتوانند پس از جست‌وجو کلمه کلیدی موردنظر خود به محتوای مرتبط با آن دسترسی پیدا کنند. در حقیقت سئو باعث می‌شود که از میان هزاران محتوا، دقیقا محتوایی که به‌دنبال آن هستید را پیدا کنید. شما باید معیارهای گوگل را برای دستیابی به جایگاه اول را بررسی کرده و روش‌های انجام سئو را به شیوه‌ای کاملا اصولی روی سایت خود پیاده‌سازی کنید. توجه داشته باشید که هرچه معیارهای شما به موتور جست‌وجو گوگل نزدیک‌تر باشد، قطعا جایگاه بهتری را به خود اختصاص خواهید داد. به‌طور کلی، انجام سئو و بهینه‌سازی سایت در انتخاب موضوع و میزان اهمیت هر صفحه به موتورهای جست‌وجو کمک می‌کند. این نکته را مدنظر داشته باشید که یک وب‌سایت بدون سئو هرگز نمی‌تواند در موتورهای جست‌وجو نمایش داده شود و این یعنی محتوای شما هرگز توسط کاربران قابل دسترسی نخواهد بود، بنابراین انجام سئو برای سایت بسیار ضروری و بااهمیت است.

میموس

چگونه یک شرکت سئو معتبر را شناسایی کنیم؟

انتخاب یک شرکت سئو خوب و معتبر می‌تواند بسیار سخت و چالش‌برانگیز باشد، زیرا باید تمام نکات لازم برای انتخاب یک شرکت سئو معتبر را مدنظر قرار داد. این فرایند به‌ویژه برای افرادی که آشنایی چندانی با مفهوم بازاریابی موتورهای جست‌وجو ندارند، دشوارتر و شک‌برانگیزتر است. در انتخاب یک شرکت سئو معتبر باید از بروز برخی اشتباهات که معمولا به دلیل عدم اطلاعات کافی رخ می‌دهد، جلوگیری کرد.

یکی از شرکت‌هایی که در زمینه انجام خدمات سئو سایت فعالیت دارد و توانسته موفقیت‌های بسیار خوب و قابل توجهی را کسب کند، میموس است. این شرکت با بیش از ۶ سال تجربه، توانسته ارتباط خوب و مؤثر خود را با بیش از ۲۰۰۰ مشتری حفظ و برقرار کند که این روند با شتاب بسیار زیادی رو به افزایش است.

یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار عالی شرکت میموس برگزاری دوره جامع آموزش سئو است که در حوزه سئو و دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارد، پشتیبانی بسیار سریع و البته بسیار دقیق آن است. شما به‌عنوان مشتری می‌توانید به‌راحتی با تیم قدرتمند میموس ارتباط برقرار کنید و در طول کار هم تمام دغدغه و نگرانی‌های خود را مطرح کرده و پاسخ مناسب دریافت کنید.

در صورتی که برای رشد کسب‌و‌کار یا وب سایت خود به‌دنبال یک تیم یا بهتر بگوییم، شرکت معتبر و قدرتمند هستید، میموس می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد تا بتوانید در کوتاه مدت به آرزوهای درازمدت خود دست پیدا کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات