سرویس نیکوکاری به اپلیکیشن اسنپ اضافه می‌شود

یک‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
اسنپ اعلام کرده برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی، قابلیتی با نام نیکوکاری را به اپلیکیشن اسنپ اضافه می‌کند تا از این طریق کمک‌ها را به‌دست مجمع خیرین سلامت کشور برساند.
تبلیغات

اسنپ از اضافه‌شدن ویژگی جدیدی با نام «نیکوکاری» به اپلیکیشن خود خبر داد. براساس اطلاعات ارائه‌شده، این ویژگی برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی و واریز آن به حساب مجمع خیرین سلامت کشور ایجاد شده است. این ویژگی پس‌از‌آن به اسنپ اضافه شده که این شرکت تفاهم‌نامه‌ای با ستاد ملی مدیریت کرونا و مجمع خیرین سلامت کشور امضا کرده است. اسنپ اعلام کرده تمامی کمک‌های مردمی که ازطریق سرویس نیکوکاری واریز شود، مستقیما به حساب مجمع خیرین سلامت واریز خواهد شد. 

ژوبین علاقبند، مدیرعامل اسنپ، درباره‌ی دلایل راه‌اندازی این سرویس می‌گوید:

هم‌زمان با شیوع گسترده ویروس کرونا در سراسر ایران، کمک‌های مردمی بسیاری جمع‌آوری شد؛ اما ازآنجا‌که سازوکار مشخصی وجود نداشت، بسیاری از مردم نمی‌دانستند کمک‌های خود را چگونه و ازطریق چه نهادی می‌توانند به مسئولان حوزه‌ی بهداشت و درمان کشور برسانند. بدین‌ترتیب، لازم بود سازمان یا نهاد مشخصی باشد که این کمک‌ها را به‌طور‌متمرکز سازمان‌دهی کند و کمک‌های مردمی بین خیریه‌های مختلف پراکنده نشود و از دست نرود. باتوجه‌به اینکه مجمع خیرین سلامت به‌عنوان سازمانی مردم‌نهاد بازوی حوزه درمان و بهداشت کشور است، مرجع رسمی کمک‌های خیریه معرفی شد تا تمامی کمک‌ها به‌طور‌متمرکز یک‌جا جمع شوند. همچنین باتوجه‌به اینکه نظام درمان در هر مقطعی از زمان ممکن است نیازمند تأمین تجهیزات ویژه‌ای باشد که مردم از آن بی‌اطلاع هستند، جمع‌آوری کمک‌های نقدی این مزیت را دارد که می‌تواند دقیقا صرف مرتفع‌کردن همان نیاز خاص شود و کادر پزشکی دیگر با انبوهی از اقلام و کالاهای اهدایی مردم در بیمارستان‌های مختلف روبه‌رو نباشند.

ژوبین علاقبند همچنین اعلام کرد با راه‌اندازی این سرویس، اسنپ به کمپین «ایران همدل» پیوسته و امیدوار است درکنار سایر کسب‌وکارهای اینترنتی بتواند به عبور از بحران در این روزها کمک کند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات