محک، اولین خیریه ایرانی، با تغییر لوگو خود به کمپین جهانی فاصله‌گذاری اجتماعی پیوست

سه‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰
مطالعه 3 دقیقه
محک سازمانی است که همواره دغدغه‌ی حفظ سلامت جامعه را دارد و به‌عنوان نخستین سازمان مردم‌نهاد در ایران، همراه کمپین جهانی فاصله‌گذاری اجتماعی شد و با تغییر لوگو سازمانش، اهداف و اقدامات و دغدغه‌های خود را به آن پیوند زد.
تبلیغات

به‌گزارش روابط‌عمومی محک، مدیرعامل این سازمان اعلام کرد در جوامع ملی و بین‌المللی، بنگاه‌های اقتصادی و صاحبان کسب‌و‌کار به‌منظور تأکید بر لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، «لوگو» سازمان خود را تغییر داده‌اند. وی گفت:

اقدام بین‌المللی تغییر لوگو برندهای مطرح جهان، می‌تواند زمینه‌ی آگاهی جامعه از این بحران جهانی را افزایش دهد. محک سازمانی است که همواره دغدغه‌ی حفظ سلامت جامعه را دارد و به‌عنوان نخستین سازمان مردم‌نهاد در ایران، همراه این کمپین جهانی شد و با تغییر لوگو، اهداف و اقدامات و دغدغه‌های خود در روزهای مبارزه با کرونا را به آن پیوند زد.
محک

آراسب احمدیان افزود محک برای حفظ سلامت جامعه و عمل به مسئولیت اجتماعی‌اش، فاصله‌گذاری اجتماعی را از نخستین روز شیوع ویروس کرونا در نظر گرفته است. این سازمان در مطالب منتشرشده‌اش پس از پیوستن به این ایده‌ی بین‌المللی، اقدامات خود درزمینه‌ی مبارزه با شیوع کرونا و دغدغه‌ها و مسائل خود در این دوران، خدمات به کودکان مبتلا به سرطان و خانواده و اهمیت ارزش جان انسان‌ها در هر شرایطی را خلاقانه بیان کرده است. احمدیان گفت:

تسهیل در پرداخت هزینه‌های دارو و درمان کودکان مبتلا به سرطان با تلاش برای حداقل حضور خانواده‌ها در محک، ایجاد بیشترین سطح استاندارد و امنیت بهداشتی در بیمارستان فوق‌تخصصی سرطان کودک محک، کاهش حضور کارکنان مؤسسه با شناسایی بسته‌های دورکاری، بازطراحی وب‌سایت محک برای دسترسی راحت نیکوکاران و ایجاد حساب کاربری در سایت و تسهیل پرداخت آنلاین، فعال‌نبودن دفاتر جلب مشارکت و توزیع قلک تا ابتدای اردیبهشت و آغاز فعالیت این واحدها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ازجمله اقدامات محک در این زمینه است. شایان ذکر است با‌توجه‌به تغییرات لحظه‌ای اوضاع و احوال کرونا در کشور، محک این اقدامات را به‌صورت مستمر بررسی و به‌روز رسانی می‌کند. همچنین، این اقدامات به‌صورت شفاف در وبسایت محک دردسترس است.
محک

احمدیان در پایان به این موضوع اشاره کرد که نیکوکاران در‌حال‌حاضر می‌توانند به‌طورمستقیم ازطریق وب‌سایت محک برای تأمین هزینه‌ی ماسک و تجهیزات بهداشتی به کودکان مبتلا به سرطان کمک کنند. وی گفت:

«زندگی فرزندان کوچک محک سال‌ها است که با فاصله‌گذاری اجتماعی عجین شده است؛ چراکه ضعف سیستم ایمنی بدن کودکان مبتلا به سرطان آن‌ها را دربرابر کوچک‌ترین ویروس و میکروبی آسیب‌پذیر می‌کند. قهرمانان کوچک محک برای پیروزی در مسیر مبارزه با سرطان سخت مبارزه می‌کنند و اکنون که وضعیت برایشان سخت‌تر شده‌، تلاش می‌شود با حفظ فاصله‌ی اجتماعی درمان آن‌ها متوقف نشود. به امید آنکه با همدلی تمامی ارکان کشورمان و همه‌ی جهان این روزهای سخت را با سلامتی سپری کنند.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات