با اپلیکیشن سیگنال نبض بازار سرمایه را بگیرید

دوشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
اپلیکیشن سیگنال، اَپلیکیشنی است که اطلاعات دسته‌بندی شده و به‌روزی از دنیای سرمایه‌گذاری و بازارهای مالی دارد.
تبلیغات

این متن توسط مجموعه سیگنال  جهت معرفی ساده و اجمالی آماده شده است  لطفا اپلیکیشن را نصب وبررسی کنید  که این اپلیکشن سودمند است یا خیر؟ اگر مفید نبود، برای وقتی که گذاشتید و اعتمادی که کردید سپاس گزاریم.

اپلیکیشن سیگنال برنامه‌ای ۹ مگابایتی است که قابلیت نصب روی نسخه‌های اندروید و ios را دارد و سعی کرده مرجعی کامل، دقیق و به‌روز از بازارهای مالی شامل سهام، صندوق‌های سرمایه‌گذاری، ارز دیجیتال، طلا و ارز، بانک، بازار جهانی، اوراق بدهی، کالا و بورس کالا باشد.

در کنار همه اطلاعاتی که در سربرگ‌های مجزا دسته‌بندی شده‌اند، مقالات آموزشی هم برای شروع یادگیری سه بازار بورس و سهام، صندوق‌های سرمایه‌گذاری و ارزهای دیجیتال تهیه شده‌اند که برای شروع سرمایه‌گذاری بد نیستند.

سیگنال

بگذارید ادعا کنیم سیگنال به درد هر کاربری می‌خورد. هر کس در کمترین حالت، یک یا چند حساب سپرده بانکی دارد، پس در کمترین حالت می‌تواند از منوی بانک سیگنال که اطلاعاتی از تمام بانک‌های فعال را دسته‌بندی کرده و شامل وام‌ها، سامانه‌ها و دیگر اطلاعات کاربردی مثل گرفتن رمز پویا و شبا است، استفاده کند.

بعد از آن اگر به سرمایه‌گذاری هم علاقه داشته باشد، می‌تواند سری به دیگر منوهای اپ هم بزند. مثلا از سرمایه‌گذاری در بازار سهام و سوددهی آن زیاد شنیده، پس اول سری به مقالات آموزشی بزند و اگر حوصله داشت مقالات را بخواند و اگر حوصله نداشت، پادکست‌های آموزشی را گوش کند! (بله سیگنال پادکست هم دارد)

بعد با یک دید کلی سراغ بازار سهام برود؛ نمادها را دنبال کند، تحلیل‌ها را بخواند، از عرضه اولیه‌ها مطلع شود و کم‌کم به یک سرمایه‌گذار زبده تبدیل شود.

البته فقط بورس و سهام نیست، شاید ارزهای دیجیتال بازار جذابتری باشد؛ پس مقالات آموزشی ارزهای دیجیتال را می‌خواند و قیمت‌ها، اخبار و تحلیل‌های روز مربوط به این بازار را از منوی ارز دیجیتال دنبال می‌کند.

مثل اینکه یک نفر به بازار ارز و سکه علاقه دارد. برای شما هم منوی اختصاصی طلا و ارز را داریم که در آن می‌توانید از قیمت روز تمام ارزها، انواع سکه‌ها و همه عیارهای طلا به‌همراه اخبار و تحلیل‌های هرکدام مطلع باشید.

یک منوی دیگر هم داریم برای صندوق‌های سرمایه‌گذاری. بازاری که کمتر از بقیه شناخته شده و اتفاقا بسیار مناسب آن‌هایی است که شناختی نسبت به بورس ندارند، اما می‌خواهند از سود آن بی‌نصیب نباشند. پس پیشنهاد می‌کنیم اول مقالات آموزشی این قسمت را یا بخوانید یا به‌صورت پادکست گوش کنید. بعد از آن می‌توانید درصد سوددهی هر کدام از صندوق‌ها را به‌همراه تحلیل و اخبار آن‌ها دنبال کنید.

سیگنال

حالا فرض کنید یک نفر آن اصل بنیادی بازار سرمایه را بلد باشد. این فرد، مطمئنا سرمایه‌گذاری را خوب بلد است و احتمالا سرمایه‌اش را بین چند بازار تقسیم می‌کند. مثلا قسمتی را در بورس می‌گذارد، قسمتی را در ارزهای دیجیتال و قسمتی را هم به طلا اختصاص می‌دهد. چنین فردی چطور می‌تواند اطلاعات مورد نیازش از هر کدام از این بازارها را یک‌جا، مرتب و دسته‌بندی شده، به‌روز و دقیق و بدون صرف هزینه دنبال کند؟

پس بگذارید ادعا کنیم اپلیکیشن سیگنال نه‌تنها به درد کاربران تازه‌کار و علاقه‌مند به دنیای سرمایه‌گذاری می‌خورد، بلکه به درد سرمایه‌گذاران خبره و کار بلد هم می‌خورد. با سیگنال قدم به قدم کاربلد شوید.

دادن نبض بازار از ما، گرفتن رگ خوابش با شما!

برای دانلود اپ سیگنال در کافه بازار یا گوگل پلی اینجا کلیک کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات