با اینترنت پیشگامان آنلاین و رایگان آموزش ببین

یک‌شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
استفاده از اینترنت در امور آموزشی و پژوهشی در عصر جدید همواره یک امر مهم و ضروری بوده است.
تبلیغات

در شرایط حاضر که در سراسر کشور درگیر مبارزه با ویروس کووید 19 هستیم، قطعا ماندن در منزل و استفاده از آموزش‌های مجازی در شکست هرچه سریع‌تر این ویروس بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

با راه اندازی سامانه شاد، دانشگاه‌ها و مدارس نیز آموزش های خود را از حالت حضوری به مجازی تغییر داده‌اند که این مسئله باتوجه به زمان‌های طولانی کلاس‌ها و زیاد بودن سرفصل‌های درسی نیاز به یک اینترنت پرسرعت خانگی بدون قطعی و همچنین حجم بالا دارد؛ به بیانی دیگر شما نیاز به یک سرویس پرسرعت و ترافیک تقریبا نامحدود دارید.

شرکت پیشگامان در راستای مسئولیت اجتماعی خود در کمک به حل بحران حال حاضر کشور و با درنظرگرفتن اهمیت بحث آموزش و نیاز دانش آموزان و دانشجویان عزیز که قطعا سرمایه‌های اصلی کشورمان هستند، با ارائه یک سرویس با حجم ۱۵۰۰ گیگ بین‌الملل ( معادل ۴۵۰۰ گیگ داخلی ) برای مدت زمان سه ماه و با مبلغ فقط ۹۰ هزارتومان ( ماهانه ۳۰ هزار تومان ) به شما در تهیه یک اینترنت با حداکثر سرعت، بالاترین ترافیک و گذراندن هرچه راحت‌تر این روزها کمک خواهد کرد.

پیشگامان

بعد از خرید این سرویس شما نیاز به پرداخت هیچگونه هزینه بیشتر نخواهید داشت چرا که دارای نصب و راه اندازی کاملا رایگان است.

شرکت پیشگامان آماده ارائه اینترنت در سراسر کشور به مشترکین گرامی است. شما می‌توانید به آسانی با کلیک روی اینترنت دانشجویان و دانش‌آموزان اقدام به خرید آنلاین این سرویس کنید.

در صورت هرگونه سؤال و ابهامی با شماره‌های سراسری 1577 یا 02191090000 تماس حاصل فرمایید؛ همکاران ما از هیچ کمکی جهت آسایش هرچه بیشتر شما دریغ نخواهند کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات