قسمت جدید گرندتور به‌زودی پخش می‌شود

شنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
مطالعه 3 دقیقه
جرمی کلارکسون و اندی ویلمن اعلام کردند که تدوین قسمت جدید گرندتور تا دو هفته‌ی دیگر انجام می‌شود و تصمیم‌گیرنده‌ی نهایی برای زمان پخش، آمازون خواهد بود.
تبلیغات

هفته‌ی گذشته جرمی کلارکسون از مبتلا شدن اندی ویلمن، تهیه‌کننده‌ی اجرایی گرندتور، به کووید ۱۹ خبر داد و دلیل اصلی در تأخیر پخش ویژه برنامه‌ی سفر به ماداگاسکار را شیوع ویروس کرونا و شرایط پیش‌آمده و قرنطینه در بریتانیا اعلام کرد. به‌نظر می‌رسد که اندی ویلمن در جنگ با کرونا پیروز شده باشد و به‌زودی قسمت جدید گرندتور (The Grand Tour) پخش می‌شود.

شب گذشته جرمی کلارکسون و اندی ویلمن در تماس ویدوئویی زنده که از طریق کانال یوتیوب درایوترایب (DriveTribe) پخش شد، درمورد مشکلات پیش‌آمده و زمان پخش قسمت دوم از فصل چهارم گرندتور صحبت کردند. در این گفتگوی صمیمی به برخی از سؤال‌های طرفداران پاسخ داده شد، اما هدف اصلی، جزئیات پخش قسمت جدید گرندتور بود.

براساس گفته‌های اندی ویلمن، تدوین قسمت جدید گرندتور و ویژه‌ی برنامه سفر به ماداگاسکار وارد مرحله‌ی نهایی شده است و طی دو هفته‌ی آینده به آمازون تحویل داده می‌شود. تهیه‍‌کننده‌ی اجرایی گرندتور گفت:

دو هفته‌ی دیگر، تدوین قسمت جدید تمام و تحویل آمازون می‌شود. اما مدیران آمازون تا زمانی‌که تصمیم نهایی گرفته نشده است، هیچوقت تاریخ دقیق پخش برنامه را به‌ ما اعلام نمی‌کنند.

جرمی کلارکسون در تأیید صحبت‌های اندی ویلمن به بیننده‌ها و طرفداران گرندتور گفت:

پس در مورد زمانِ پخش قسمت جدید گرندتور از آمازون بپرسید، نه از ما.
The Grand Tour / گرندتور

اندی ویلمن که به‌ندرت جلوی دوربین ظاهر می‌شود و معمولا در پشت صحنه فعالیت می‌کند، در مورد دلیل تأخیر در تدوین و آماده شدن قسمت جدید گرندتور ، جزئیات بیشتری ارائه داد. فیلم‌برداری ویژه برنامه‌ی ماداگاسکار سال گذشته انجام شده است، اما بادرنظر گرفتن بیماری چندهفته‌ای اندی ویلمن و بهبودی نسبی، هنوز آماده‌ی پخش نیست.

تهیه‌کننده‌ اجرایی ۵۷ ساله‌ی گرندتور گفت:

در بیشتر برنامه‌ها، برای هر ساعت ویدیویی که پخش می‌شود، ۱۰ ساعت فیلم‌برداری شده است. ما در گرندتور برای هر ساعت برنامه‌ی نهایی، ۱۰۰۰ ساعت فیلم‌برداری می‌کنیم؛ بخش زیادی از این فیلم‌برداری هم شامل صحبت کردن سه نفر است. هر سه مجری می‌توانند میکروفون‌شان را خاموش کنند، اما ریچارد هموند معمولا هر زمانی‌که در مورد خودرو صحبت می‌کند، میکروفنش غیرفعال است؛ اما هرزمانی که در مورد همسرش یا هر چیز نامربوط به برنامه صحبت می‌کند، میکروفنش فعال است.

اندی ویلمن تلاش داشت با شوخی به سختی‌های فیلم‌برداری گرندتور اشاره کند؛ جرمی کلارکسون هم با طنز خاص خودش اضافه کرد:

فیلم‌برداری در گرندتور دوبرابر زمانی است که دیوید اتنبرو برای یک خرس قطبی منتظر می‌ماند تا از لانه‌اش بیرون بیاید.

پس از صحبت در مورد چالش‌های فیلم‌برداری از جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز مِی، اندی ویلمن به فرآینده تدوین اشاره کرد:

پنج هفته طول می‌کشد تا تمام فیلم‌ها را به دستگاه وارد کنیم، چون که کیفیت همه‌ی ویدیوها 4K است. در این مدت، تدوین‌گر به ویدیوها دسترسی ندارد؛ پنج هفته دیگر طول می‌کشد تا همه ویدیوها بررسی شود و بخش‌های مثل سیگار کشیدن جیمز مِی حذف شود.

اندی ویلمن در مورد طول کشیدن فرایند تدوین قسمت جدید گفت:

بعد از این مراحل، به تعطیلات کریسمس رسیدیم. باتوجه به اینکه بدون متن آماده شده خاصی به ماداگاسکار رفتیم، سه ماه دیگر هم طول می‌کشید تا از ویدیوها یک روایت بیرون بیاوریم.

براساس گفتگوی اندی ویلمن و جرمی کلارکسون، زمان زیادی با تماشای قسمت جدید گرندتور فاصله نداریم. اگر آمازون هرچه سریع‌تر برنامه‌ریزی‌های لازم و تبلیغات را انجام دهد، شاید یک ماه دیگر ویژه برنامه‌ی سفر به ماداگاسکار پخش شود. البته هیچ تاریخ پخش رسمی و دقیقی اعلام نشده است و باید منتظر بیانیه از آمازون باشیم. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات