گپ‌و‌گفت زنده اینستاگرام زومیت: نکات مهم در خرید گوشی موبایل؛ امشب ساعت ۲۱:۳۰

سه‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
در روز‌هایی که اغلب ما در خانه هستیم، زومیت تصمیم گرفته است در پخش زنده‌ی اینستاگرام خود، در گفت‌وگویی خودمانی با شما به‌صحبت بنشیند.
تبلیغات

اگر بخواهیم وسایل شخصی‌ خود را به‌ترتیب میزان استفاده در روز طبقه‌بندی کنیم، به احتمال فراوان گوشی‌های هوشمند در صدر این فهرست قرار می‌گیرند. امروزه، گوشی‌های موبایل فقط دستگاهی برای برقراری تماس یا ارسال پیام کوتاه نیستند و به‌قدری هوشمند شده‌اند که می‌توانند خاطرات روزانه‌ی ما را ثبت کنند، خلوت‌ترین مسیر برای رفتن به محل کار را مشخص کنند، برای‌ ما غذا و تاکسی سفارش دهند و مثل دوستی صمیمی، به ما در انجام تصمیم‌های روزانه کمک کنند. در‌حال‌حاضر، حتی تصور یک روز زندگی بدون گوشی‌‌ هوشمند کار دشواری است. اهمیت این دستگاه‌های دوست‌داشتنی باعث شده است که به یکی از کالاهای پرفروش‌ جهان تبدیل شوند.

صنعت گوشی‌های هوشمند به‌قدری بزرگ است که حتی شرکت‌های خودروسازی و شرکتی مثل پپسی هم به‌سمت تولید آن‌ها روی آورده‌اند. چنین رقابت شدیدی برای خریداران مزیت محسوب می‌شود؛ ولی درمقابل، انتخاب و خرید گوشی هوشمند را دشوارتر می‌کند. به‌همین‌دلیل، قصد داریم در اینستاگرام زومیت، در قالب راهنمایی تمام نکات لازم درباره‌ی خرید گوشی‌ هوشمند را شرح دهیم.

اگر به‌دنبال خرید گوشی جدیدی هستید و اطلاعات زیادی از دنیای موبایل و فناوری و مشخصات فنی آن‌ها ندارید، با زومیت همراه باشید. این موضوع بحثی است که امشب در اینستاگرام زومیت دنبال می‌کنیم. برای دسترسی به صفحه‌ی اینستاگرام زومیت، می‌توانید از آدرس زیر یا جست‌وجوی آیدی myzoomit در بخش جست‌وجو اینستاگرام استفاده کنید.

https://www.instagram.com/accounts/login/

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات