خرید فورتی نت از شرکت رسیس

دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
مطالعه 4 دقیقه
شرکت رسیس با واردات مستقیم برترین و جدیدترین محصولات فورتی نت، گامی مؤثر در جهت کاهش هزینه‌ها و ارائه محصول به‌صورت مستقیم و بدون واسطه برداشته است.
تبلیغات

تیم فنی رسیس در زمینه‌های مختلفی نظیر شبکه، نرم‌افزار، امنیت سیستم‌ها و سایر زمینه‌های مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات، دارای مدارک معتبر بین‌المللی بوده و با تکیه بر تکنولوژی کشورهای پیشرفته، همواره اطلاعات خود را به‌روز می‌کنند.

مشتری‌مداری، پاسخگویی مؤثر به نیازها و به دست آوردن رضایت کاربران از اصول و اهداف فعالیت‌های مجموعه رسیس به شمار می‌رود. از این رو؛ تمام تلاش خود را جهت حاکم ساختن این فرهنگ، در کلیه لایه‌های سازمانی به کار گرفته ایم تا با تمام توان بتوانیم پاسخگوی کلیه نیازهای مشتریان در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات باشیم.

یکی از محصولات شرکت رسیس دستگاه‌های فورتی نت است ، دیدگاه فورتی نت از ابتدا ارائه امنیت گسترده، یکپارچه و با کارایی بالا در زیرساخت فناوری اطلاعات بوده است و در همین راستا با ارائه محصولات متنوع، امنیت شبکه و محتوا را به بهترین نحو فراهم آورده است. این کمپانی متناسب با هر نوع نیاز در حوزه امنیت شبکه، محصولات اختصاصی مرتبط با همان نیاز را ارائه داده است که از جمله معروفترین آن‌ها می‌توان به فایروالهای FortiGate که قابلیت مدیریت سایر محصولات فورتی نت و برند های دیگر را دارد، فایروال وب FortiWeb، ابزار تجزیه و تحلیل امنیتی FortiAnalyzer، سایر محصولاتی مانند FortiAP ،FortiMail ،FortiADC و... که همه آن‌ها را می‌توان به‌صورت متمرکز از طریق Fortimanager کنترل و مدیریت نمود، اشاره نمود. در گزارشهای ارائه شده توسط مؤسسه معتبر گارتنر، فورتی نت طی چندین سال گذشته توانسته در حوزه تجهیزات امنیتی، جایگاه خود را در بخش برندهای Leader حفظ کند.

فورتی نت همواره در حال بهبود دستگاه‌های ارائه شده بوده و با معرفی محصولات جدید در هر سری، علاوه بر اضافه کردن قابلیت‌های بیشتر، قیمت آن را نسبت به دستگاه مشابه در سری قبلی، کاهش داده است. برای مثال FG100F نسل جدیدتر مدل FG100E است که توان خروجی آن به اندازه مدل FG200E بوده و علاوه بر ارائه دو پورت  10G و دو منبع تغذیه برق، از قیمت پایین‌تری نسبت به 200E برخوردار است.از جمله جدیدترین محصولات فورتی گیت می‌توان به FG40F ،FG60F FG100F و FG600E اشاره کرده که به ترتیب جایگزین‌های مناسبی برای دستگاه‌های FG80E ،FG100E ،FG200E و FG1000D هستند. برای مراکز داده مدل‌های FG-1100E با قیمت پایین‌تر جاگزین قویتری برای مدل FG-1500D و نیز FG-2200E و FG-3300E هستند که به‌تازگی روانه بازار شده‌اند. شاهکار محصولات جدید فورتی نت به‌طور حتم مدل FG-1800F است. این مدل که به‌تازگی معرفی شده از پردازنده NP7 بهره برده و با بهره‌گیری از پورت های پرظرفیت10G و 40G در حدود ۱۹۵ گیگ خروجی در اختیار شما قرار دهد. این به این معنی است که نسبت به مدل مشابه در برند معروف سیسکو در حدود ۱۰ برابر کارایی بیشتری خواهد داشت و برای بانک‌ها، شرکت‌های بیمه و ارائه‌دهندگان پهنای باند مناسب است.

لایسنس محصولات فورتی گیت

باتوجه به تحریم‌های اعمال شده علیه کشور عزیزمان ایران، برخی از کاربران ترجیح می‌دهند به‌صورت آفلاین از فایروالهای خریداری شده استفاده نمایند. این بدین معنی است که دستگاه دیگر در معرض بلاک شدن قرار نداشته و هزینه خرید لایسنس آنلاین سالیانه نیز کاهش می‌یابد. اما دیگر به‌روزرسانی‌های امنیتی به‌صورت آنلاین توسط دستگاه دریافت نشده و مدیر شبکه باید پس از توزیع هر به‌روزرسانی به‌صورت دستی آن را به آن منتقل کند. باتوجه به اینکه تحت هر شرایطی این نوع به‌روزرسانی با تأخیر همراه است و کاربر نمی‌تواند به‌صورت مستقیم از فورتی نت فایل‌ها را دریافت کند، خریداری محصول  و این به‌روزرسانی‌های حیاتی از شرکت‌ها معتبر که فایل‌های صحیح را با بالاترین سرعت ممکن در اختیار شما قرار می‌دهد بسیار حائز اهمیت است. همچنین ارائه پنل FTP برای دریافت پچ‌های آپدیت، کار را برای شما آسان‌تر خواهد کرد.

این مسئله در مورد تأمین لایسنس آنلاین محصولات فورتی نت از حساسیت بیشتری برخوردار است.در سال‌های اخیر به تدریج راهکارهای گذشته جهت فعالسازی لایسنس دیگر عملی نبود و دستگاه‌های متعددی در لیست سیاه شرکت فورتی نت قرار گرفته و به اصطلاح بلاک (Block) شده‌اند.قابل توجه آنکه به همین نسبت رفع این مشکل یعنی آنبلاک (Unblock) کردن نیز سخت‌تر و عملا امکان‌ناپذیر شده است. لذا در این خصوص باید از مشاوره و تخصص شرکت‌هایی بهره جست که تجربه کافی در این زمینه را داشته و به‌عنوان نمایندگان فروش محصولات فورتی گیت امکان ارائه راهکارهای عملی برای دور زدن فنی تحریم‌ها را داشته باشد. به این ترتیب قیمت پایین‌تر در این زمینه نمی‌تواند اولویت اصلی انتخاب تأمین‌کننده باشد. باتوجه به فشارهای اقتصادی شرکت‌هایی بدون انجام عملیات‌های دقیق و هزینه‌بر فنی طی سال‌های اخیر اقدام به فروش این محصولات امنیتی با قیمت پایین کرده باشند اما عدم تجربه کافی و تمهیدات همه‌جانبه و لازم منجر به غیرفعال شدن دستگاه‌ها (بلاک شدن) گردیده که ضمن از دست رفتن لایسنس و ضرر مالی،  شبکه کاربران را با مخاطره جدی مواجه می‌سازد. بنابراین باید از طریق شرکت‌هایی اقدام به خرید و سفارش‌گذاری این محصولات تخصصی نمود که علاوه بر توانایی سفارش‌گذاری و خرید لایسنس به‌صورت مستقیم، از نیروی فنی و دانش تخصصی لازم برای فعال‌سازی اصولی آن نیز برخوردار بوده و احتمال بروز هرگونه مشکل را به حداقل برساند. بدیهی است که حفظ کیفیت در ارائه خدمات هزینه بردار بوده و از مولفه‌های تأثیرگذار بر قیمت است.

مزایای محصولات فورتی گیت

مزیت خریداری دستگاه‌های فورتی نت بسیار زیاد و قابل تامل است. پنل کاربری دستگاه‌های این برند کاربرپسند بوده و به‌راحتی با شرکت در یک دوره آموزش کاربردی چند ساعته، قادر به کار کردن با این دستگاه‌ها خواهید بود. ازآنجاکه فورتی نت طیف وسیعی از محصولات را ارئه می‌کند، برای مجموعه‌های بزرگی همچون پتروشیمی‌ها، این امکان را فراهم می‌آورد که شبکه‌ای حرفه‌ای از محصولات مختلف با برندی واحد داشته باشند که موجب تسهیل در مدیریت دستگاه‌های تحت شبکه خواهد شد. قیمت مناسب و اعتبار جهانی محصولات امنیتی فورتی نت، از دیگر مزایای قابل‌توجه هستند که بی‌درنگ مجموعه‌های مختلف با هر اندازه‌ای از شبکه را به سوی خرید دستگاه‌های این برند سوق می‌دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات