تپسی برای مقابله با ویروس کرونا خودروی سفیران را ضدعفونی می‌کند

جمعه ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
به منظور رعایت اصول بهداشتی و جلوگیری از شیوع کرونا سرویس جدید تپسی برای داشتن سفرهای ایمن‌ و بهداشتی‌تر راه‌اندازی می‌شود.
تبلیغات

سرویس جدید تپسی برای ارائه‌ی سفرهای ایمن و بهداشتی‌تر در شرایط شیوع ویروس کرونا به‌زودی راه‌اندازی می‌شود. براساس اعلام تپسی، خودروهای ارائه‌دهنده‌ی این سرویس، هر روز ضدعفونی می‌شوند و فضای بین راننده و مسافر در این خودروها جداسازی شده‌اند.

تپسی در سرویس جدید برای آماده‌سازی خودروها از طریق ۱۰ ایستگاه در شهرهای تحت پوشش خود، نسبت به ضدعفونی و جداسازی فضای داخلی خودروهای سفیران اقدام می‌کند. تپ‌سی می‌گوید در ایستگاه‌های یادشده برای اطمینان از سلامتی سفیران فعال، آزمایش خون تشخیص ویروس کرونا نیز انجام می‌شود.

تپسی از زمان آغاز بیماری کووید 19، به‌منظور حفظ سلامتی سفیران و مسافران، اقدامات مختلفی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا انجام داده است که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به توزیع مواد ضدعفونی‌کننده در بین خودروهای فعال در تپسی، ارائه‌ی نکات آموزشی و بهداشتی به سفیران و راه‌اندازی خط ویژه‌ی تماس سفیران با پزشکان متخصص برای اطمینان از سلامتی آن‌ها اشاره کرد.

سرویس جدید تپسی برای سفرهای ایمن نیز در ادامه‌ی اقدامات قبلی این شرکت با شعار «در مسیر سلامتی» ارائه می‌شود و کاربران می‌توانند در روزهای آینده از طریق اپلیکیشن تپسی، آن را درخواست دهند. تپسی هفته‌ی گذشته، سرویس جدیدی را با عنوان «همیار تپسی» راه‌اندازی کرده است تا به شهروندان کمک کند برای حفظ سلامتی خود، در خانه بمانند و با کمک تپسی، خریدهای خود را انجام دهند.

سرویس «همیار تپسی» از طریق اپلیکیشن تپسی در دسترس است و شهروندان می‌توانند همانند درخواست خودرو، با مشخص‌کردن مبدأ خرید و مقصد خود (خانه)، گزینه «درخواست همیار تپسی» را انتخاب کنند و لیست خریدشان را در اختیار سفیر تپسی قرار دهند تا به جای آن‌ها خرید کند و کالاهای خریداری شده را تحویل دهد.

همچنین در صورتی که شهروندان نیاز به حمل بسته یا کالایی از جایی به جای دیگر دارند می‎توانند از سرویس همیار تپسی استفاده کنند تا مجبور نباشند از خانه بیرون بیایند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات