ایسوس ROG Phone III در سه‌ماهه سوم ۲۰۲۰ عرضه می‌شود

دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
شرکت ایسوس قصد دارد گوشی ایسوس ROG Phone III را با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس برای عرضه در سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۲۰ آماده کند.
تبلیغات

به‌نظر می‌رسد بزرگ‌ترین رقیب گوشی گلکسی اس ۲۰ اولترا سامسونگ در راه است. این محصول که ایسوس ROG Phone III نام دارد، جانشینی برای گوشی ایسوس ROG Phone II خواهد بود و در سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۲۰ روانه‌ی بازار می‌شود.

متأسفانه اطلاعات بسیار کمی از پرچم‌دار نسل بعدی ایسوس منتشر شده است؛ اما حدس زده می‌شود ROG Phone III با تراشه‌ی در دست ساخت کوالکام به‌نام اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس عرضه شود. شرکت کوالکام تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس را در جولای ۲۰۱۹ معرفی کرد. به‌همین‌دلیل، انتظار می‌رود نسخه‌ی جانشین آن در بازه‌ی زمانی مشابهی در سال ۲۰۲۰ رونمایی شود.

گوشی ایسوس ROG Phone II نیز جولای ۲۰۱۹ معرفی شد و توانست به محبوبیت بسیاری میان طرفداران برسد. پرچم‌دار ایسوس باتری ۶،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه‌ی ذخیره‌سازی با گزینه‌های ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی را به کاربران ارائه می‌داد. البته نسخه‌ی Ultimate نیز به بازار عرضه شد که حافظه‌ی ذخیره‌سازی یک‌ترابایتی به‌همراه داشت.

ایسوس ROG Phone III

برخورداری از چنین مشخصاتی طبیعتا علاقه‌مندان را به گوشی ایسوس ROG Phone III هیجان‌زده می‌کند؛ البته سؤال اینجا است که با وجود مشخصاتی که ایسوس ROG Phone II داشت، شرکت ایسوس چه تدارکی برای پرچم‌دار نسل بعدی دیده است و با چه ویژگی‌هایی طرفداران محصولات خود را سورپرایز می‌کند.

در برخی از گزارش‌ها، به این نکته اشاره شده است که امکان دارد ایسوس ROG Phone III همراه با کنترلرهایی شبیه به مدل نینتندو سوییچ همراه باشد. گسترش بیماری کرونا به عرضه‌ی بسیاری از محصولات آسیب زده و باعث به‌تأخیر‌افتادن سری جدید گوشی آیفون ۱۲ با قابلیت فناوری 5G و دوربین نیکون 6D شده است. باید دید ایسوس نیز با چنین مشکلاتی رو‌به‌رو خواهد شد یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات