همکاران سیستم برای تسهیل دورکاری چند اپلیکیشن خود را رایگان کرد

دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
همکاران سیستم به‌منظور تسهیل دورکاری برای مشتریانی که از سرویس‌هایش استفاده می‌کنند، برخی اپلیکیشن‌ها را رایگان کرده است.
تبلیغات

همکاران سیستم اعلام کرده است به‌منظور جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا و سهولت بیشتر دورکاری برای شرکت‌های مشتری محصولات این مجموعه استفاده از برخی اپلیکیشن‌ها و سرویس‌هایش را رایگان کرده است. اویس سراج، مدیر واحد مدیریت محصول همکاران سیستم با به این موضوع اشاره کرد که بخش بزرگی از محصولات همکاران سیستم به‌شکلی طراحی شده‌اند که حضور فیزیکی کاربران عملیاتی و مدیران سیستم‌ها را کاهش داده‌اند. به‌گفته‌‌ی وی، استفاده از سیستم راهکاران ابری همکاران سیستم فارغ از زمان و مکان است. 

همکاران سیستم به‌منظور تسهیل دورکاری برای شرکت‌های مختلف جزو مشتریان سرویس‌هایش تسهیلاتی نیز در نظر گرفته که ازجمله‌ی آن‌ها باید به رایگان‌شدن استفاده از برخی اپلیکیشن‌های موبایل اشاره کرد. یکی از اپلیکیشن‌های که استفاده از آن تا دو ماه آینده رایگان اعلام شده، «فرسان» نام دارد. فرسان اپلیکیشنی است که با بهره‌گیری از آن می‌توان فرایند سفارش‌گذاری کالا میان فروشگاه‌ها و تأمین‌کنندگان یا شرکت‌های پخش را به‌صورت مکانیزه انجام داد. اویس سراج در‌این‌باره گفت:

یکی از این اپلیکیشن‌ها، اپلیکیشن فرسان است. فرسان به‌معنی فرایند سفارش‌دهی آسان است. رسالت این اپلیکیشن کمک به فرایند سفارش‌گذاری کالا میان فروشگاه‌ها و تأمین‌کنندگان یا شرکت‌های پخشی است. اساسا این اپلیکیشن کاهش مراجعه‌ها را به‌دنبال دارد و رفت‌و‌آمدهای فرایند سفارش‌گیری را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. ما نیز به‌‌منظور گسترش استفاده از این اپلیکیشن، تصمیم گرفتیم تا دو ماه آینده آن را رایگان به بازار عرضه کنیم.

اتوماسین همراه دیگر اپلیکیشنی است که همکاران سیستم استفاده از آن را تا پنج کاربر در یک سازمان رایگان اعلام کرده است. این اپلیکیشن که می‌توان از آن تا پایان اسفند رایگان استفاده کرد، وظیفه‌ی مدیریت نامه‌ها و تأییدیه‌های مرتبط با آن‌ها را از هر مکان و ازطریق گوشی‌ هوشمند مقدور می‌کند. 

همکاران سیستم برای سازمان‌هایی که به موجب شرایط کاری به حضور در محل کار ملزم هستند، راهکارهایی ارائه داده تا ریسک ابتلا به‌دلیل تماس را بیش‌از‌پیش کاهش دهد. یکی از مواردی که هر سازمانی برای حضور و غیاب از آن استفاده می‌کند، دستگاه حضور و غیاب است که امروزه اغلب به‌صورت انگشتی و مستلزم تماس است. پایوفای دستگاهی است که یکی از زیرمجموعه‌های همکاران سیستم طراحی و تولید کرده و امکان ثبت حضور و غیاب ازطریق اپلیکیشن موبایل کارکنان و ارتباط بلوتوث را فراهم می‌کند. البته همکاران سیستم نیز اعلام کرده است بخش بزرگی از نیروهای این شرکت برای جلوگیری از ابتلا و شیوع کرونا به‌صورت دورکاری فعالیت می‌کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات