Mobvoi مقاوم‌ترین ساعت هوشمند دنیا را معرفی می‌کند

یک‌شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
TicWatch Pro، ساعت هوشمند جدید شرکت Mobvoi، با بهره‌مندی از گواهی IP68 و MIL-STD-810G، مقاوم‌ترین ساعت هوشمند دنیا لقب خواهد گرفت.
تبلیغات

در سال‌های گذشته، شرکت Mobvoi توانسته نامی برای خود در حوزه‌ی تولید گجت‌های پوشیدنی به‌دست آورد. یکی از دلایل اصلی‌ محبوبیت این شرکت نیز عرضه‌ی ساعت‌های هوشمند مقرون‌به‌صرفه‌ی مبتنی‌بر سیستم‌عامل اندروید ور است.

حال به‌نظر می‌رسد جدیدترین محصول شرکت Mobvoi، یعنی ساعت هوشمند TicWatch Pro، نیز در مسیر همین سیاست ساخته و روانه‌ی بازار می‌شود.

بنابر گزارش‌ها، ساعت جدید Mobvoi نه نسخه‌ی به‌روزشده از مدل LTE در سال گذشته، بلکه نسخه‌ای ارتقا‌یافته از TicWatch Pro 2018 خواهد بود. مهم‌ترین ویژگی ساعت هوشمند جدید Mobvoi برخورداری از درجه‌ی کیفی نظامی است و توانسته گواهی 810G را دریافت کند. این گواهی به محصولاتی داده می‌شود که استانداردهای نظامی را به‌همراه داشته باشند. این یعنی ساعت هوشمند TicWatch Pro می‌تواند در شرایط سخت مانند دمای ۲۰- تا ۵۵ درجه‌ی سانتی‌گراد و ۳۰ دقیقه تا عمق ۱/۵ متری زیر آب کار کند.

ساعت هوشمند TicWatch Pro یک گیگابایت حافظه‌ی رم دارد که دوبرابر میزان حافظه‌ی رم نسخه‌ی ۲۰۱۸ این محصول حساب می‌شود. درکنار پیشرفت عملکرد نسخه‌ی جدید TicWatch Pro، شرکت سازنده اعلام کرده است محصول جدید می‌تواند اطلاعات بیشتری از میزان خواب و فعالیت‌های روزانه و سطح سلامت کاربر را ثبت کند.

ساعت TicWatch Pro

به‌غیر از آنچه گفته شد، در نسخه‌ی جدید ساعت TicWatch شاهد تغییرات چندانی نیستیم. ساعت هوشمند TicWatch Pro از تراشه‌ی اسنپدراگون ور ۲۱۰۰ استفاده می‌کند و درنتیجه، شاهد استفاده از نسخه‌ی توانمندتر اسنپدراگون ور ۳۱۰۰ نخواهیم بود. با این حساب، از ارتباطات بلوتوث ۵ خبری نخواهد بود و کاربران باید به نسخه‌ی بلوتوث ۴.۲ بسنده کنند.

محصول جدید شرکت Mobvoi مانند نسخه‌ی ۲۰۱۸ از دو نمایشگر استفاده می‌کند. نمایشگر اول از پنل OLED و نمایشگر دوم از پنل FSTN LCD است. نمایشگر دوم در بالای نمایشگر اول قرار می‌گیرد و کاربر می‌تواند با استفاده‌ی صرف از نمایشگر FSTN LCD، میزان مصرف باتری را کاهش دهد و از نمایشگر دوم در مواقع ضروری استفاده کند. چنین اقدامی باعث می‌شود عمر باتری با هربار شارژ به ۳۰ روز برسد. انتظار می‌رود ساعت هوشمند TicWatch Pro در اوایل مارس با قیمت ۲۶۰ دلار و در رنگ‌بندی‌های مشکی و نقره‌ای عرضه شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات