تولیدکننده تجهیزات قالب‌بندی بتن گروه صنعتی مدرن سازان

شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
گروه صنعتی و بازرگانی مدرن سازان تولیدکننده و فروشنده‌ی تمام تجهیزات قالب‌بندی بتن به‌صورت نو و دست‌دوم است.
تبلیغات

گروه صنعتی و بازرگانی مدرن سازان در این مقاله برای آشنایی شما توضیح مختصری درباره‌ی هرکدام از تجهیزات قالب‌بندی بتن ارائه می‌دهد. برای آشنایی بیشتر با این محصولات به سایت گروه صنعتی و بازرگانی مدرن سازان  مراجعه کنید.

آشنایی با تجهیزات قالب‌بندی بتن

قالب بتن یکی از محصولات پرفروش گروه صنعتی مدرن سازان است. قالب بتن و همه‌ی تجهیزات به‌کار‌رفته در قالب‌بندی بتنی با درنظرگرفتن کارایی آن‌ها انواع مختلفی و استفاده از هرکدام مزیت منحصر‌به‌فرد خود را دارد. در ادامه می‌کوشیم با ارائه‌ی نکات دانستنی مطلوبی اطلاعات ارزشمندی را در انتخاب انواع تجهیزات قالب‌بندی بتن از جمله قالب بتن، بست داربست و البته جک سقفی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

بتن به‌دلیل داشتن مقاومت بسیار امروزه به‌طور وسیع در ساختمان‌سازی و البته در بخش‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. هرچه تجهیزات قالب‌بندی بتن مقاوم‌تر باشد، محصول نهایی نیز مقاومت بیشتری خواهد داشت. این محصول اگرچه انعطاف‌پذیری چشمگیری دارد، به‌دلیل ایجاد استحکام زیاد، در امر ساخت‌وساز به‌عنوان انتخاب اول قرار می‌گیرد. انواع مختلف از تجهیزات قالب‌بندی بتن در سازه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد وگروه صنعتی و بازرگانی مدرن سازان در این بخش به معرفی و  ارائه‌ی نکات خاصی در انتخاب قالب بتن، بست داربست و جک سقفی می پردازد. برای انتخاب مناسب‌ترین نوع تجهیزات قالب‌بندی بتن با گروه صنعتی و بازرگانی مدرن همراه باشید.

انتخاب قالب بتن

همان‌طورکه در بخش قبلی اشاره کردیم، قالب بتن درواقع سازه‌ای موقتی است که استفاده از آن به ما فرصت می‌دهد بتوانیم به‌راحتی سختی و  بتن موردنظر را ارتقا دهیم و بعد از این فرایند، به‌راحتی نیز قابل جداسازی است. قالب بتن با درنظرگرفتن جنس ماده‌ی اولیه‌ی به‌کار‌رفته در ساخت آن می‌تواند چوبی، فلزی و از جنس آجر باشد. برای ساخت‌و‌ساز معمولا استفاده از انواع قالب بتن به پارامترهای مختلف وابسته است ازجمله:

  • نوع پروژه‌ی ساخت‌وساز
  • هزینه‌ی برآوردشده
  • زمان دردسترس برای اتمام پروژه

قالب بتن به‌کار‌رفته باید با درنظرگرفتن پروژه‌ی موردنظر استحکام لازم را فراهم کند؛ در‌غیر‌این‌ صورت استفاده از آن می‌تواند به مشکلات بعدی منجر شود. به‌عنوان مثال، امروزه برای پروژه‌های با عمق زیاد استفاده از قالب بتن فلزی می‌تواند گزینه‌ی مطلوب‌تری در نظر گرفته شود. اگر قالب به‌کار‌رفته دارای مقاومت لازم نباشد، ممکن است در اثر ریختن بتن مانع دفرمه شدن آن باشد. همه‌ی عملیات یادشده درنهایت می‌تواند از به‌وجود‌آمدن شرایط دلخواه جلوگیری کند؛ به‌همین‌دلیل، مسئولان باید اصول‌ خاصی را برای انتخاب قالب بتن مدنظر قرار دهند. قیمت قالب بتن  براساس کیلوگرم ارزیابی می‌شود؛ البته انواع این محصولات با در نظر قراردادن کارایی آن‌ها قیمت مختلفی ارائه می‌دهند. قالب بتنی فلزی بدلیل مقاومت بالاتر قیمت بیشتری در‌مقایسه‌ با سایر انواع قالب‌ها دارد. در برابر همه‌ی مزیت‌های استفاده از قالب فلزی بتن معایب خاصی نیز دارد؛ ازجمله اینکه اگر درزهای موجود در آن به‌طورکامل پر نشود، شیره‌ی بتن به‌راحتی از آن نشت خواهد کرد.

انتخاب بست داربست

گروه صنعتی مدرن سازان باتوجه‌ به برخورداری از بخش ریخته‌گری اقدام به تولید بست داربست می‌کند. برای کار در ارتفاع خاص بدون استفاده از داربست راه چاره‌ی دیگری موجود نیست؛ زیرا روی سطح زمین فقط امکان کار تا یک ارتفاع خاصی فراهم است. داربست‌های مختلف نیز با درنظرگرفتن نوع ماده‌ی اولیه برای ساخت آن‌ها انواع مختلف دارند ازجمله:

  • داربست چوبی
  • داربست فلزی
مدرن سازان

داربست‌های خاص به‌صورت معلق نصب می‌شوند. این نوع از داربست‌ها تنها به ساختمان تکیه می‌دهد و از آنجاکه از سطح ساختمان به‌صورت سکو بیرون می‌زند، از آن‌ها به‌عنوان داربست معلق یاد می‌شود و در زمانی کار برد دارند که امکان برپایی بست داربست فراهم نباشد. مهم‌ترین انواع بست داربست عبارت‌اند از:

  • بست داربست چهارپیچ
  • بست داربست تک پیچ
  • بست داربست اچ
  • بست داربست دو پیچ
  • بست خاردار
  • بست بوشی: بست پوشی سر لوله‌ها و داخل آن‌ها را به‌هم وصل می‌کند و با استفاده از آن می‌توانیم دو لوله را سر‌به‌سر به‌هم وصل کنیم.
  • بست گردان: بست گردان یکی دیگر از انواع بست داربست به‌کار‌رفته در داربست است که توانایی آن را دارد دو لوله را تحت زاویه‌ی خاص به‌هم متصل کند.
  • بست لوله زیر تخته‌ای: برای متصل‌کردن لوله‌ی زیرتخته‌ای به لوله‌ی افقی از بست داربست لوله زیر‌تخته‌ای استفاده می‌شود.
  • بست راست گوشه: از دربست راست گوشه‌ای به‌عنوان بست داربست قائمه نیز یاد می‌شود و در این حالت، ستون داربست به لوله‌ی افقی داربست وصل می‌کند.
  • بست پله ای داربست و صفحه پله

انتخاب جک سقفی

جک سقفی یکی از محصولات تولیدی گروه صنعتی و بازرگانی مدرن سازان و از دیگر اجزای اصلی به‌کار‌رفته به‌عنوان تجهیزات قالب‌بندی بتن است که از آن به‌منظور تحمل میزان بار سقف استفاده می‌شود. با درنظرگرفتن نوع پروژه‌ی ساخت‌و‌ساز انواع مختلفی از جک سقفی به فروش می‌رسد. درواقع، این محصولات به‌عنوان عامل نگه‌دارنده به‌کار می‌روند. از انواع جک سقفی می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • جک‌های سقفی صلیب‌دار
  • جک سقفی بدون صلیب
  • جک سقفی U شکل عراقی
  • جک‌های شمعی
  • جک فلزی
  • جک تلسکوپی
مدرن سازان

کاربرد این محصولات در پروژه‌های عمرانی به‌وفور به‌چشم می‌خورد.

نکاتی در خرید تجهیزات قالب‌بندی بتن

در خرید انواع محصولات و تجهیزات قالب‌بندی بتن ازجمله قالب بتن، جک سقفی و همچنین بست داربست گزینه‌های خرید و البته تولیدی‌های مختلفی دردسترس است. اگر محصولات مطمئن را در اولویت خود قرار ندهید، تردیدی نیست گرفتار زیان‌ها و البته خسارت‌های جانی جبران‌ناپذیر در فرایند عملیات ساخت‌و‌ساز می‌شوید. به‌همین‌دلیل، پیشنهاد ما آن است که حتما کیفیت را در اولویت خود قرار دهید. شرکت تولیدی مدرن سازان مفتخر است با ارائه‌ی محصولاتی باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه در خدمت شما عزیزان باشید.

از مزیت‌های مهم خرید از شرکت تولیدی مدرن سازان آن است که برای بسیاری از تجهیزات قالب‌بندی بتن‌ امکان خرید محصولات دست‌دوم نیز دراختیار شما قرار داده می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر دراین‌زمینه می‌توانید به وب‌سایت اصلی شرکت تولیدی مراجعه کنید و اطلاعات کاملی از محصولات ارائه‌شده و هزینه‌ی درخواست به‌دست آورید. درصورت داشتن هرگونه سؤال می‌توانید با شماره‌های موجود با همکاران بخش فروش شرکت تولیدی مدرن سازان در ارتباط باشید.

استحکام سازه‌ی ساخته‌شده در وهله‌ی اول به استحکام محصولات به‌کار‌رفته وابسته است؛ به‌همین‌دلیل، لازم است نکات خاصی را برای انتخاب مطلوب‌ترین نوع محصولات در نظر بگیرید. با خرید از تولیدی مدرن سازان می‌توانید قبل از هرگونه ثبت سفارش مشاوره‌ی رایگان درباره‌ی انتخاب مناسب‌ترین تجهیزات دریافت کنید.

برای اطلاعات بیشتر وارد سایت https://modernsazan.com/ شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات